Gå til innhold

Noe er gale med formateringen på forumet.

Anbefalte innlegg

Hei hei.

I min tråd om spillet "Aion": http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=590&hl= Så ser det ut til at formateringen blir ødelagt av en quick OG full edit. Quick edit så får jeg tusenvis av feil, samt med full edit så går skjul taggen til "Elyos" informasjonen rett i boss, og deler av teksten stiller seg til i midten istedenfor til venstre slik jeg har satt det til.

Kan TSP si noe om dette? :) Hadde vært flott da jeg ikke er så interessert i å oppdatere innlegget flere ganger dagen og måtte sitte der i over 10min for å fikse utseende. Det ødelegger viljen min til å oppdatere når jeg må hele tiden fikse på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp! Jeg har ikke fått undersøkt det veldig nøye, men virker som om skjul-taggen har vanskelig for å godta center, left og right. Skjul-tagger bør derfor ikke være innenfor områdene hvor de tre taggene blir brukt. Hvert fall inntil jeg får løst problemet på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Hepp! Jeg har ikke fått undersøkt det veldig nøye, men virker som om skjul-taggen har vanskelig for å godta center, left og right. Skjul-tagger bør derfor ikke være innenfor disse områdene hvor de tre taggene blir brukt. Hvert fall inntil jeg får løst problemet på en eller annen måte.

Så det vil si at man kan like greit droppe left, center og right for øyeblikket? Jaja, da må nok en reformatering på formatet mitt bli gjort. Håper du får ordnet dette. Skal se å få ordnet tråden senere. Litt skuffendes, men forumet er jo relativt nytt.

Deilig at du er her for å hjelpe oss! B)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...