Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har utforsket litt og derfor truffet på en del fiender som er langt sterkere enn meg selv. Det var tre goblins inne i et kapell som jeg sikkert brukte et kvarter på å drepe. Var helt klart ikke sterk nok, men det funket hvis jeg løp inn og ut av kapellet med jevne mellomrom. Så teit ut, men det funket. Har nå tatt turen til Stoneheld Castle eller hva det heter, men det var ikke en lett tur i level 3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Hehe ja nouse, jeg husker det kapellet der! Morsomt å utforske litt, men i starten er det veldig vanskelig å bedrive utforskning, men når du har kommet deg opp noen leveler så blir det utrolig mye morsommere. Bare kjør mainquest og sidequests et stykke, så skal du se at du kommer kjapt opp i level og blir kjapt mye sterkere! Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg sitter fast i "Tower Ruin" helt nord på kartet. Finner ingen nøkkel til å komme meg ut med. Har prøvd å googlet etter svar, men finer ingenting Eneste måten jeg kommer med ut på er å hoppe ut av toppen, men tviler på dette er korrekt måte. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Hvordan kom du deg inn uten nøkkel? Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hvordan kom du deg inn uten nøkkel? Vet ikke hvordan jeg lager spoiler, så marker under for å se. Jeg følgte etter han "adventuren" som også skulle opp der, men jeg detter jo nedi en hule når jeg følger han (dette er scripta), så møter jeg på han inni tårnet, når han faller ned, han hadde ingen nøkkel på seg, det er det tårnet der jeg skal hente de 8 flaskene. Endret 14. september 2010 av Krokill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nå fryser spillet litt vel ofte synes jeg. Det er spesielt når jeg går inn en dør det får problemer. Får opp at spillet har sluttet å svare. Noen andre som har det problemet? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Spillet krasjer noen ganger ved dører, men det er ikke så alt for ille for min del. Endret 16. september 2010 av krist2 Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kresjer iallefall 2 ganger i timen hos meg, så trykker F5 (quicksave) veldig ofte. Hadde ofte problemer med Oblivion også. Så er nok relatert motoren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Må bare spørre, hvordan bruker du teleporterne som du finner? Jeg kjøpte en, men vet ikke hvordan jeg bruker den. Har til nå gått dit jeg skal, men det begynner å bli lengre og lengre å gå etterhvert som jeg oppdager nye byer og steder. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du finner og får kjøpt "teleport rune" der du kjøper spells og potions. Så bruker du "teleport" som en vanlig spell, du finner den i spellbooken din. En port koster en rune. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Vet ikke hvordan jeg lager spoiler, så marker under for å se. [skjul]"insert"[/skjul] Du kan bytte ut med skjul med spoiler Endret 17. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du finner og får kjøpt "teleport rune" der du kjøper spells og potions. Så bruker du "teleport" som en vanlig spell, du finner den i spellbooken din. En port koster en rune. Håper dette hjalp. Jeg har 3 teleport runes i inventoryen som jeg har kjøpt. Trykker jeg på de står det "you cannot equip this item". Jeg har ingen spell som heter teleport i spellbooken min heller. Jeg er sikkert veldig dum som ikke finner ut av dette, så beklager det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Du må kjøpe teleport spells som fungerer til de forskjellige plassene. F.eks i Erothin kan du kjøpe teleport spell som fungerer dit, og i Cahbaet kan du kjøpe teleport spell som fungerer dit. Når du da bruker en av teleport spellsene, så mister du automatisk en teleport rune. Se om du kan finne noen magikere som selger disse spellsene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ah, fikk det til nå. Jeg hadde ikke kjøpt selve spellsene. Kan dog bli litt dyrt da du bruker en teleport rune pr gang og jeg har veldig lite gold Må og bare si enda en gang at jeg elsker dette spillet. Har snart kommet til level 9 og ting begynner å bli litt lettere, selv om jeg enda blir eid av en del fiender. Må passe på hvor jeg går. Og enda har jeg bare utforsket en liten del av kartet Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha.. Svens sectret dance club.. Utrolig vittig Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hvilken level er du kommet i Krokill? Og hvor mye skade gjør våpenet ditt? Sliter med at mitt gjør lite skade. Fant et sverd som har 11 i skade isted. Fant også et heftig skjold i Erothin Crypt. Hadde ikke sjanse til å bli der da fiendene var mektig som fy. De drepte meg på et slag. Men jeg fikk løpt ned, sett meg om og tatt med meg skjoldet i full fart før jeg løp opp igjen. Skal bli deilig senere, når jeg har kommet meg opp litt flere leveler og blitt en del sterkere, å gå ned der og banke shiten ut av de fiendene Edit: Nå har jeg funnet mange herlige ting. Det er så gøy å utforske når du får lønn for strevet. Endret 20. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Lurer på hva det er som gjør at jeg sakte mister hp når jeg er ute i solen. Inne skjer det ingenting. Er det sånn vampyr-greie her også, som i Oblivion? Har ikke fått noen hint om at jeg er smittet isåfall. Edit: Har funnet DET heftige sverdet. Tar enormt med skade og var ett vanvittig stress å få tak i. Men når jeg bruker det blir jeg nesten litt FOR sterk, så bruker det bare i nødsituasjoner. Endret 25. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg sliter nå. Tror det er siste quest i mainquestet, så jeg skriver i spoiler. Jeg skal drepe forskjellige Guder, men sitter fast på God Malphas eller hva han heter. Han healer seg selv hele tiden. Fikk en beskjed om å se nøye på de greiene han healer seg på, men kan ikke gjøre noe med dem. Noen som vet hva jeg skal gjøre, og beklager trippelpost. Edit: Bare glem det, har funnet ut av det. Måtte av en eller annen grunn stå inni dem for at det skulle funke. Endret 29. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når kommer en versjon med engelsk voice? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tror ikke det kommer. I alle fall ikke av utviklerne så vidt jeg har forstått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå