Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Nå har vi fått sluppet den engelske versjonen http://nehrim.de/dataEV.html Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Lastes ned! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spennende Laster ned nå, har ikke spillt et bra RPG siden Risen. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Utrolig bra start iallefall! Gleder meg til å forsette. Men jeg trodde det var engelsk voice også, stod iallefall det på hjemmesiden. Men jeg får bare engelsk sub. Men verdt å spille uansett kan dett virke som Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dere som har installert det, hvordan åpnet dere filen? Brukte dere winzip? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg lastet ned via torrent linken som var der og fikk en EXE fil. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Lastet ned utorrent og prøver å laste ned torrenten på mirror 1 nå, men det tar forferdelig lang tid. 4 dager står det. Lar den gå litt til for å se om det bedrer seg. Lastet ned den på mirror 2 først, men fikk ikke åpnet den. Edit: Der ja, nå er jeg nede i 1 time og 25 min. Endret 12. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Skal seede så mye som mulig jeg, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Da har jeg fått lastet det ned og installert det. Ser ut til å funke fint. Har kun vært i menyen, men begynner på et spill nå etterpå. Jeg vet ikke om det hjalp at du seedet Sgt.T.Grant, men takk uansett Farten på nedlastingen varierte veldig fra 300kb til 15kb, så tok sin tid. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dette hørtes jo veldig spennende ut. Laster det ned nå, ganske stabil fart på 560 kbps. Gleder meg til å prøve det og se hva dette er for noe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Det virker svært lovende. Har akkurat kommet meg ut i naturen nå, så må utforske litt til før jeg tar kvelden. Men finner ikke ut hvordan jeg bruker experience point. Det står at jeg skal gå inn i diary i inventory, men finner ikke noe Edit: Fant ut av det. Er i level 3 nå. Dette er herlig! Endret 13. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Morsomt at dere liker det! Gleder meg til å høre hva dere syns om questene vi har laget Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Laster ned ^_^ Får vel installere Oblivion i mellomtiden. EDIT: Ca 1 mb/s EDIT 2: 1,5 MB/s ^_^ Endret 13. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ferdig å laste ned nå. Er det noen grunn til at det kræsjer til desktop før det får startet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Skal ikke være det. Funker helt fint her. Du har huket av de tre filene i data files før du trykket play sant? Jeg må bare si at jeg elsker dette spillet. Selv om det er en mod så ser jeg på det som et helt nytt spill. Oblivion 2. Questene er veldig gode og kreative. Ivertfall de jeg har gjort. Helt fantastisk det dere har fått til Vrengtpolvott, og jeg er sikker på at jeg kommer til å storkose meg i mange mange timer videre med dette Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Skal ikke være det. Funker helt fint her. Du har huket av de tre filene i data files før du trykket play sant? Ja det gjorde jeg. Forstår ikke hvorfor det ikke fungerer. Og ja det er en ekte versjon av Oblivion hvis noen trodde noe annet Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Alt jeg får opp er at Oblivion har sluttet å virke. Selve oblivion fungerer fint.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg vet ikke hva problemet kan være, men du har passet på å installere Nehrim i en mappe som ikke er i Program Folders? Står om det under Warning her http://www.nehrim.de/download/Nehrim_ReadMe.pdf Spillet har forresten "sluttet å svare" to ganger for meg nå i det siste. Edit: Og du har patchet selve Oblivion også som det står at du må? Endret 13. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Nå fungerte det ^_^ Uten å lese noe annet sted btw. Vet ikke om det hadde noe å si, men launcheren var offline o_O Endret 13. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Utrolig bra spill! Har sikkert holdt på i 6 timer idag, og har kommet meg til level 9. Eneste store savner er at man kunne sett på kartet hvor "level sonene" er. Jeg vet jeg kan trykke enchanced på kartet å se hvilken sone jeg er i, men ikke hvor grensene for den sonen går. Sliter med at jeg heletiden går utav sonen jeg vil være i, å treffer på mobs som er lagt over mitt level. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå