Vrengtpolvott Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nehrim: At Fates Edge er en total conversion for Oblivion, med en helt ny verden å utforske, helt nye characters og et nytt oppsett mer likt tradisjonelle RPG spill. Historien er massiv, og så godt som alle stemmene er helt nye. Modden blir utviklet av tyske moddere og jeg, som er den eneste ikketyske personen på teamet. Modden får full engelsk oversettelse, inkludert voiceover. Her er noen videoer fra Nehrim: Her er en link til teamets hjemmeside: http://www.sureai.de/ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oi shit, det så jo kjempe bra ut! Har du noen estimert lanseringsdato? Dette MÅ prøves! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Vi satser på å bli ferdige i løpet av midten/slutten av 2009 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne modden virker som en skikkelig ekspansjon om man tar det i forhold til Bethesdas egne oppdateringer. Jeg skal følge med - bookmarked. Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Steike, dette er bra saker. Blir nok til å prøve det på tysk, tysk på skolen i fjerde året nå så jeg bør nå forstå litt. Ser frem til det her. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Holy! Show me some boobs god! dette var steike bra gjort! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Husker du nevnte at du drev med dette på diskusjon.no. Skal jammen laste den ned når den kommer ut, om jeg husker på det. Kan bare basic tysk, så jeg kan desverre ikke lese det som står på hjemmesiden deres, men videoene så lovende ut EDIT: Men hva har vi vel Google Translate for? Endret 22. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg er litt sent ute med å oppdatere tråden, men Nehrim hadde sin tre-årsdag for ikke så lenge siden. Nye bilder, og litt mer info angående utviklingen. Three years have passed since Nehrim's development began - a long time, but it was a time productive enough to finish a very big part of the project. The Main Quest, containing of 35 parts, is nearly completely implemented, just the big finale has still to be done. Also the German voice acting has already begun and is making good progress. Some facts in numbers: At this point of time Nehrim contains * 827 scripts, * 6318 Exterior cells, * 1310 Interior cells, * 371375 World objects as well as * 106 books and notices. Endret 8. april 2009 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Imponerende. Håper dere får det ferdig før TES V kommer ut Har forresten hørt at det er et team som driver med voicecover for noen av de større modene - skal dere ha noe sånt? Eller blir det bare tekst? Jeg blir fornøyd uansett, men akkurat det kan forandre mye. Endret 10. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Vi skal ha full voiceover ja. Den tyske er godt underveis og blir med fra første release, mens den engelske kommer nok ikke før tidlig 2010 desverre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tør jeg spørre hvem som står bak voicecover? Dere må lage en Nehrim II eller noe til TES V! (Men såklart, fokuser på eneren for øyeblikket ) Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 * 827 scripts,* 6318 Exterior cells, * 1310 Interior cells, * 371375 World objects as well as * 106 books and notices. Hellige dykker, dette blir massivt Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Voiceactor video som viser den tyske voiceoveren. Selv om man ikke forstår tysk, så er det morsomt å se characterene som er med i spillet http://www.youtube.com/watch?v=mMGgaXgrhFE Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) It's Nehrim's 4th birthday - and it's finished! At least "as good as finished". Although all content is integrated and the worst bugs have been wiped out in the last weeks of testing, the final and big beta testing is still to come. The game all beta testers get looks like that: The world of Nehrim consists of 555840 objects in 9622 loading areas (levels) and is inhabited by 1285 non-player characters, some of them friendly, others hostile. A comparison: Oblivion has 907983 objects in 32000 loading areas. 1616 scripts take care of offering the players enough variety in the 35-part main quest as well as in the about 30 side quests. In the German version, you can hear 56 professional voice actors, while the nearly 50 new and self-composed pieces of music can be enjoyed internationally. On top of that, there are a lot of new weapons, armours and spells. Referring to the testers, the game can hold you busy for about 40-50 hours. The installation file will have a size of 2 GB. For helt nye bilder av modden, dra på ModDB siden vår som du finner her: http://www.moddb.com/mods/nehrim-at-fates-edge Endret 9. mai 2010 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Får vel bare gratulere, og ser fram til å prøve modden Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Takk for det! Kan også nevne at det nå er med Achievements, ca. 50 stk Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvorfor lage tysk versjon først? Q.Q ellers må jeg si at det ser bra ut, og jeg kan ikke forestille meg hvor manfæge timer dere har lagt ned i modden! Gratulerer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Det blir laget tysk versjon først fordi alle på teamet bortsett fra meg er tyske, så da ble det bare slik Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 I dag slippes den tyske versjonen av Nehrim. Klokken 19:00 braker det løs! http://bethblog.com/index.php/2010/06/09/insane-oblivion-mod-nehrim-finally-coming-out-tomorrow/ Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 woot kan jo ikke vente til engelsk versjonen kommer ut, synes jo selvsagt at det er synd den blir sluppet ut på tysk først, men det er fullt forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå