Matsemann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tilfeldig artikkel Legg merke til hvor stor skriften er. Selv synes jeg det passet bedre med #article p { margin: 0 18px 2em 18px; [b]font-size: 0.8em;[/b] line-height: 1.5em; } Bilde: Til venstre er slik som det er nå, til høyre er med 0.8em. Kanskje jeg er pirkete, og vet dere sikkert har mye å drive med for øyeblikket, så vil ikke mase for mye. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Må nesten si at jeg syntes det var best med stor skrift. Kanskje det mest riktige er mindre skrift. Men smaken sier noe annet. Evt. legge inn lit JavaScript, så du kan regulere størrelsen etter ønske. Birger Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Foretrekker også den større skriften, av de to. Siden i seg selv er nokså bred, samt artikkeloverskriftene - derfor mener jeg at en litt større skrift glir mer naturlig inn i siden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Vel, slik den er nå synes jeg den er for stor. Eventuelt en mellomting mellom den jeg la inn. Eller mer triksing med linjehøyden, da jeg synes den gjør at teksten virker usammenhengende. Det spiller egentlig ikke så veldig stor rolle. Jeg la den inn som egen css-rule for gamer.no, så jeg får den akkurat slik jeg ønsker. Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) @matsemann: kan du ikke bare zoom ut? Eventuelt legge inn user-stylesheet? Selv er jeg tilhenger av luft, og jeg vil påstå at dagens sider har god typografisk stil! Men folkene bak css'en må legge til padding-left:18px på de venstrestilte bildene. (div class="image left") Endret 8. februar 2009 av qualbeen Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Dette ble endret i en designrevisjon for en liten stund siden. Designet er noe uferdig og vil poleres videre. qualbeen: hvorvidt vi skal ha venstremarg på de venstrestilte bildene er en stilavgjørelse, ingen bug. (Ikke dermed sagt at vi ikke har vurdert å endre dette.) PS: For de som synes dagens tekststørrelse er for liten, er dette noe man enkelt kan overskrive via egen nettleser. I Firefox velger du Vis > Zoom for å se innstillingene. Vi ønsker ikke å lage javascriptløsninger for noe som allerede finnes i nettleseren. Endret 12. februar 2009 av oerhört Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 qualbeen: hvorvidt vi skal ha venstremarg på de venstrestilte bildene er en stilavgjørelse, ingen bug. (Ikke dermed sagt at vi ikke har vurdert å endre dette.)Jeg har faktisk sett på det som en bug hele veien. At bildet ikke er på linje med teksten synes jeg ser veldig merkelig ut, spesielt feil ser det ut når lenker for å laste ned demoer etc. og er posisjonert helt i venstre kant. Synes slike ting skal være på linje med resten av teksten. For ellers følger det ikke linjene. Det er mulig det funker på venstre side som et designvalg grunnet den naturlige rammen på venstreside, men høyresiden - som også er slik - blir det hvert fall ikke pent i mine øyne. Jeg mener og dere bør få en tilbake en eller annen form for ramme rundt bildene. Skriftstørrelsen er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Flott, oerhört. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 TSP: Vi skal som nevnt se mer på dette ganske snart. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I cant care less what size the text is when I can make it as big or as small as i want. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå