Gå til innhold

Gamer.no: Mindre skrift i artikler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, slik den er nå synes jeg den er for stor. Eventuelt en mellomting mellom den jeg la inn. Eller mer triksing med linjehøyden, da jeg synes den gjør at teksten virker usammenhengende.

Det spiller egentlig ikke så veldig stor rolle. Jeg la den inn som egen css-rule for gamer.no, så jeg får den akkurat slik jeg ønsker. :D

Lenke til kommentar

Dette ble endret i en designrevisjon for en liten stund siden.

Designet er noe uferdig og vil poleres videre.

qualbeen: hvorvidt vi skal ha venstremarg på de venstrestilte bildene er en stilavgjørelse, ingen bug. :) (Ikke dermed sagt at vi ikke har vurdert å endre dette.)

PS: For de som synes dagens tekststørrelse er for liten, er dette noe man enkelt kan overskrive via egen nettleser. I Firefox velger du Vis > Zoom for å se innstillingene. Vi ønsker ikke å lage javascriptløsninger for noe som allerede finnes i nettleseren.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar
qualbeen: hvorvidt vi skal ha venstremarg på de venstrestilte bildene er en stilavgjørelse, ingen bug. :) (Ikke dermed sagt at vi ikke har vurdert å endre dette.)
Jeg har faktisk sett på det som en bug hele veien. At bildet ikke er på linje med teksten synes jeg ser veldig merkelig ut, spesielt feil ser det ut når lenker for å laste ned demoer etc. og er posisjonert helt i venstre kant. Synes slike ting skal være på linje med resten av teksten. For ellers følger det ikke linjene. Det er mulig det funker på venstre side som et designvalg grunnet den naturlige rammen på venstreside, men høyresiden - som også er slik - blir det hvert fall ikke pent i mine øyne. Jeg mener og dere bør få en tilbake en eller annen form for ramme rundt bildene.

Skriftstørrelsen er jeg fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...