Bromlexl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Vi trenger en tråd der vi kan reklamere for og vise frem våre brett. En slik tråd vi hadde på gamle gamerforumet Så det er bare å reklamere i vei dere Jeg har selv nettopp begynt å lage levler i LBP, så hadde vært litt gøy om dere ville sjekke ut "ski jump sackboy" en gang. Veldig rask og norsk level. Jeg er på ingen måte pro i å lage level. Brukte så lang tid på det brettet at eg er flau over hvor dårlig det ble. Men kan alltids bedre meg Endret 5. februar 2009 av bromle Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har fem brett, to laget i Beta-versjonen av spillet. Søk på nicket mitt, "Felles00", så får du opp alle. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her er en jeg mekket til Jul. Er rimelig fornøyd utenom det at den slutter veldig veldig brått Kreativiteten tok liksom bare slutt Og dette er bare en terrengbil jeg laget: Den er excellent! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, kreativ bil! Jeg har spilt Jule-banen din flere ganger, og synes den er veldig fin. Men ja, den har en altfor brå slutt, det er ikke nissens stil å kræsje inn i veggen på den måten Hvorfor ikke la ham lande elegant på Nordpolen utenfor et pepperkakehus med nissemor og alle smånissene som takker for at du reddet ham? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hehe jeg prøvede å få sleden til å lande fint og rolig etter at noen nevnte det på det gamle forumet (kanskje det var deg?) men jeg fikk det ikke helt til. Ble liksom bare krasjlanding uansett hva jeg fant på. Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vakkert brett du har der, Kuff1. Den bilen var også veldig stilig! Selv har jeg lagd et brett i to versjoner. Det heter Going Home, et eventyr fra fjellene tilbake til landsbyen. Den andre versjonen heter bare "Messed Up Map". Underveis da jeg lagde "Going Home" klusset alt seg til, alle fargene begynte å flyte rundt over alt og ting ble gjennomsiktige. Lagret det, og det er ganske merkelig. Skal prøve deres brett og hjerte dem senere! Lenke til kommentar
Niks Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Prøv banen min: The Workshop PSN: Niks93 Den er litt vanskelig, men ikke gi opp, veldig fint med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Tror jeg tar opp denne tråden igjen jeg. Prøv banen min, The Forest, det er ingen monstre eller farer der, men jeg har lagt vekt på å ha et pent skog miljø. De andre brettene mine er bare crap. PSN ID: UTFORDRER_24 Endret 13. april 2009 av turbo60 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 prøv banen min, Dr awesome. Litt megaman inspirert + at den er vanskelig. Jeg må også fikse målet på den banen. Bugger seg ofte -.- Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har to jalla-baner, som dere gjerne må teste. De veldig simple. Har ikke startet noen store prosjekter enda. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jikla: Den var så vanskelig så jeg gadd ikke gjøre den ferdig , kanskje du bør vurdere å ta bort noen av taggene rundt om kring? Armored: Kul motorsykkel, bra laga! Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har to map som er litt vanskelige for de som liker utfordring.. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Her er en video med en artig liten bil jeg mekket Endret 19. april 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Stilig bil Nå savner jeg å spille LBP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå