lrims Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Bare jeg som savner en Lotr tråd i "populære spill"? Tenker kanskje spesielt på Lotro, men en lotr-del ville vel blitt mer omfattende? Endret 6. februar 2009 av Nacky Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 er kanskje bare deg, hvis du ser på kommentarene hær så... ? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Husker det var en på gamle Gamer.no. Kan hende de enten har glemt den, eller vist at det var såpass lite aktivitet at det ikke var noe vits med et underforum. Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ta å ordne emnetittelen din til noe mer passende så ikke tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg joiner en LOTR-kategori hvis Battle For Middle Earth går under den. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bare å foreslå det til Admin, Mods osv. Er bare å skrive en liten tråd nede på tilbakemeldinger eller no, så får vi se Nesumar Lenke til kommentar
lrims Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jaja, ser ikke ut til at det er noen spesiell interesse, kanskje jeg foreslår det senere :rolleyes: Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er enig. En egen kategori for alle spillene innenfor LOTR er en god idé. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Yay en Lord of the Rings tråd! Lenke til kommentar
JonnyNB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 /Sign Savner LOTRO-kategorien i "Populære spill" noe vanvittig : Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) What i miss is halo sub category Endret 8. februar 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tråden er feilpostet og flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Forløplig er det bare to tråder som har ordet "Rings" i ementittelen. (Ikke dermed sagt at det ikke finnes Lotr-relaterte emner uten Rings i emnetittelen). En "Diskuter artikkel"-tråd, og denne tilbakemeldingstråden. Søk etter "Ringenes" ga ingen resultater. Det samme gjelder "Middle Earth". Så forløplig ser det ut som om det er få tråder utelukkende omhandlende Ringenes Herre-relaterte emner. Det kvalifiserer neppe til et emne under kategorienf for de mest populære spillene. Dersom det med tiden opprettes mange emner (som blir aktivt brukt) om Lord of the Rings-spill kan vi alltids opprette en egen kategori. Men inntil videre er det ikke noe behov for en egen kategori. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan dette bildet få deg til å forrandre mening Snorre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg