Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg kom til å tenke på at å starte helt fra scratch med noe slikt gamer.no teamet har gjort den siste uken, må få enorme kostnader. Servere skal settes opp og vedlikeholdes, skribenter skal ha betalt, strømmen skal betales osv osv. Og så vidt jeg vet veier vel ikke den nåværende finansieringe akkurat opp for dette. Finnes det en mulighet for oss brukere å donere noen kroner til gamer.no, til hjelp i trange tider? Selv hadde gledelig gitt noen kroner for innsatsen, og alle monner drar, eller hur? Om jeg har oversett denne muligheten, beklages det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gjerrigknark gir du bare 1 krone? Jeg hadde også donert om det var mulighet for det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Group: VIP til dem som donerer. Er vel ikke verre en å sette opp en paypal. Sikkert fullt av folk som sitter med en del gryn de vil dele. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Gjerrigknark gir du bare 1 krone? Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror han klarte å lese feil^^ Hadde sikkert vært aktuelt å kastet noen kronen på gamer.no Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hirr hirr. Personlig syns jeg det blir helt feil å donere penger til en side som - tross alt- driver for profitt. Nå er riktignok Gamer.no en av de snillere i bransjen hva det angår, men likevel. Om noe foreslår jeg heller at de åpner for abonnering på siden, mot ingen reklame - det kan jeg derimot være villig til å betale for. Slik støtter man siden, og Gamer blir sikret litt ekstra inntekt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hirr hirr. Personlig syns jeg det blir helt feil å donere penger til en side som - tross alt- driver for profitt. Nå er riktignok Gamer.no en av de snillere i bransjen hva det angår, men likevel. Om noe foreslår jeg heller at de åpner for abonnering på siden, mot ingen reklame - det kan jeg derimot være villig til å betale for. Slik støtter man siden, og Gamer blir sikret litt ekstra inntekt. Jo, du har forsåvidt rett. Kanskje abonnering hadde vært noe. Men tviler på at mange ville betalt for dette, da de kan nøyaktig samme resultat ved hjelp av AdBlock. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jo, du har forsåvidt rett. Kanskje abonnering hadde vært noe. Men tviler på at mange ville betalt for dette, da de kan nøyaktig samme resultat ved hjelp av AdBlock.Men tenk så greit det hadde vært med god samvittighet! Kanskje en mulighet for en form for mobilvarsling hadde slått an? Kunne for eksempel komt ukentlige påminnelser om hvilke spill som kom den uken etc. Det er faktisk noe jeg kunne tenkt meg å bli varslet om på den måten. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hirr hirr. Personlig syns jeg det blir helt feil å donere penger til en side som - tross alt- driver for profitt. Nå er riktignok Gamer.no en av de snillere i bransjen hva det angår, men likevel. Om noe foreslår jeg heller at de åpner for abonnering på siden, mot ingen reklame - det kan jeg derimot være villig til å betale for. Slik støtter man siden, og Gamer blir sikret litt ekstra inntekt. Jo, du har forsåvidt rett. Kanskje abonnering hadde vært noe. Men tviler på at mange ville betalt for dette, da de kan nøyaktig samme resultat ved hjelp av AdBlock. Joda, det er klart. Men poenget var jo at det hadde vært et bedre alternativ til donering. Slik at de som vil gi litt til siden, ihvertfall kan få noe for det. De som bruker AdBlock ol. hadde neppe donert i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men om man bruker AdBlock så får ikke Gamer.no noen inntekter for annonsene, og det er vel ikke akkurat å støtte er det vel? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Nei det stemmer det. Men nå har slik med internettfolket, at de sjelden betaler for noe de kan få gratis. Men jeg vet ikke noe om hvor krevende det er og få til en slik løsning? Vi burde kanskje sjekket litt rundt om hvor mange som faktisk er villige til å bruke en slik abonnement løsning. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gjerrigknark gir du bare 1 krone? Hva er det du snakker om? En spøk som ikke funket siden jeg tydeligvis leste feil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Anbefaler Gamer.no å ta en titt på ChipIn. Kunne hatt denne på forsiden, eller i forumet. Enkelt å ta inn donasjoner. Birger Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hadde ikke hatt noe i mot å abonnere/donere jeg heller, men det bør vel være andre fordeler enn å bare bli kvitt reklame. Det ville føles litt teit å betale for noe som man egentlig kan ordne selv med adblock. Men mobilvarsling, som foreslått tidligere, og andre "perks" som f.eks et newsletter for medlemmer o.l. hadde vært interessant. ^_^ Lenke til kommentar
Dr3as_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg vil gjerne donere litt Alt for å få gamer.no opp på bena så fort som mulig. Lenke til kommentar
ALV_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Husker vi prøvde noe lignende på Hellfragger for... uh.. 8-9 år siden. Tipper vi var fem eller seks personer som donerte.. ut av flere hundre forumbrukere og flere tusen spillere. Det var ikke videre imponerende. Har fortsatt kvitteringen min dog! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kanskje en mulighet for en form for mobilvarsling hadde slått an? Kunne for eksempel komt ukentlige påminnelser om hvilke spill som kom den uken etc. Det er faktisk noe jeg kunne tenkt meg å bli varslet om på den måten. Et ganske godt forslag, om du spør meg! Men da bør man kunne velge hvilke plattformer man vil motta oppdateringer på. Bryr meg fint lite om hvilke titler som kommer på PC, for eksempel. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Nå som dere nevner mobiler. Hva med en slik "sendt gamer.no til 1988 for å gi 10kr" eller noe? Det er jo enkelt, og tror faktisk mange fler hadde valgt en slik løsning, fremfor og gå inn på dnb.no for å overføre penger via kontonr osv. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 PayPal er ennå enklere. Men som det er nevnt tidligere, dette er en side som drives for profitt - og jeg synes ikke donasjoner er veien å gå. Men å betale for å få noe tilbake, er greit. Spiller ingen rolle hva det er, bare det er noe. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 For å bruke paypal trenger man et visakort. Langt ifra alle som har dette. Men er fremdeles enig i det du sier. Og mobilvarslig slik TSP foreslår, hadde definitivt vært ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå