Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei. Spiller Skate 2, og syns det i lengden blir noe kjedelig med musikken som er "innebygget". Lurer derfor på om det er mulig å streame musikk fra min stasjonære pc til xboxen, selv om jeg bare har én skjerm og én nettverksport på den stasjonære maskinen? Har fartet litt fram og tilbake både på xboxen og pc-en, men kommer ikke fram til noe. Pc-en kjører Windows Vista Ultimate. Takker for alle forslag, lenker og ideer. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 har du koblet xboxen og pc din til en router? da er det bare og legge musikken din inn i media player. skru på media sharing. og stream til boksen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvor kan jeg skru på media sharing? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 På Vista går du inn på kontrollpanelet, deretter på Nettverks- og delingssenter. Der kan du ta på å av media sharing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå