DotTk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ett snodig problem med Fifa 09 spillet mitt.(Har hatt Fifa 09 lenge og det er først nå jeg har dette problemet) Det som skjer er att når avsparket blir tatt låser hele konsolen seg. Jeg må trykke på knappen på konsolen for å reboote konsolen. Dette skjer når jeg spiller med 2-4 kontroll og ikke når jeg spiller Fifa alene. Har lånt ett Fifa med en kompis for å teste om det skulle være noe feil med platen. Men det samme skjer da også. Prøvde både med å legge spillet inn på HD samt og kjøre det fra DVD. Alle andre spill fungerer helt fint. (Ser heller ingen teng til Rod) Noen som har vært borte i noe lignede eller kjenner til problemet og evt har ei løsning? Lenke til kommentar
DotTk Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ingen som har noe anelse hva dette kan være?? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hmm, kan det være noe så enkelt som riper på spillet da? Har du sjekket etter det? Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ettersom du sier at alle de andre spillene dine fungerer som de skal, er nok det en indikasjon på at det er noe feil med selve CD-platen din. Se om den har riper eller fettflekker under, hvis ikke - prøv den i en kammerats Xbox. Fungerer den ikke der heller får du marsjere tilbake til forhandleren hvor du kjøpte den og utnytte forbrukerrettighetene dine. Lenke til kommentar
Forked Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Trådstarter har vel allerede skrevet at han har prøvd plata til en kompis og at det samme skjer der.. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Trådstarter har vel allerede skrevet at han har prøvd plata til en kompis og at det samme skjer der.. Som fører oss til..? Lenke til kommentar
Forked Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Godt spørsmål.. Jeg kjenner ikke så voldsomt godt til feilsøking på 360, men har sett "cache" nevnt noen ganger. Noen måte å renske denne? Overkill er vel å sette opp harddisken på nytt (iirc så finnes det en mulighet for å formatere den). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå