Gå til innhold

Hvilket Nintendo-Spill syns du har best musikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Secret of Mana: Intro

- Nydelig, trenger ikke si noe mer. Introen er bare noe av det mest nydeligste innenfor gammel SNES musikk på spill. Klarer ikke å beskrive musikken for den er bare, er, ja, den må høres for å forstå. Har den på maskinen og finner mange ganger ut at jeg bare skal spille av akkurat denne låten.

Har du hørt denne remixen av Nigel Simmons? For den er bare fantastisk nydelig!

Lenke til kommentar

Er personlig mest glad i 8-bits musikk merkelig nok. Har kanskje litt med nostalgien å gjøre ;)

Mitt favoritt soundtrack er "The Guardian Legend",som er laget av Masatomo Miyamoto.

Dessverre er det et ukjent spill for mange.

Megaman 2 er også høyt oppe på lista.

Endret av chelatoth
Lenke til kommentar

Det var litt av et sammentreff. Satt akkuart på youtube å så på gameplay-videoer av Guardian Legend :D Spillte dette på NES som barn og kom plutselig over det på youtube. Vekket gode minner. Et fantastisk bra spill med nydelig musikk som jeg tror desverre nesten ingen har hørt om. Fikk lyst til å spille det igjen nå, men vet ikke hvor NES-spillene ligger. Har bare selve maskinen stående her i hyllen. Tror jeg må lete litt. Også håpe på at Nintendoen klarer å lese spillene. Husker det var et stort problem sist jeg spillte på den, den bare blinket rødt så jeg måtte blåse på spillet og presse spillet forsiktig ned inni maskinen. Etter mye prøv og feil funket det :lol:

Edit: Kan også si at Willow på NES var helt fantastisk. Eide aldri spillet selv desverre, men lånte det av en kompis hele tiden. Nydelig musikk i det også.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...