MaxXRebo_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For meg må det bli ett gammelt nes spill som het Journey to Silius. er veldig kjent for sin utrolig gode musikk, med tanke på tiden det er lagd smakebit (litt rocka versjon) http://www.youtube.com/watch?v=OKCaujq70Vo...feature=related Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Pre psx FF spill The world Ends with you Mario (nostalgi i bildet) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Secret of Mana: Intro - Nydelig, trenger ikke si noe mer. Introen er bare noe av det mest nydeligste innenfor gammel SNES musikk på spill. Klarer ikke å beskrive musikken for den er bare, er, ja, den må høres for å forstå. Har den på maskinen og finner mange ganger ut at jeg bare skal spille av akkurat denne låten. Har du hørt denne remixen av Nigel Simmons? For den er bare fantastisk nydelig! Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) For meg må det bli ett gammelt nes spill som het Journey to Silius. er veldig kjent for sin utrolig gode musikk, med tanke på tiden det er lagd smakebit (litt rocka versjon) http://www.youtube.com/watch?v=OKCaujq70Vo...feature=related Veldig bra sang, takk for tipset:) Endret 12. februar 2009 av lyon Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Edit: Fant den beste sangen frå eit av dei beste spela Endret 12. februar 2009 av tygg3n Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ganske enkelt og greit Ocarina of Time Meir koselig, sjarmerende og ikkje minst stemeningsfull musikk skal ihvertfall eg leite lenge etter i eit Nintendo spill! Twilight Princess feilet totalt på dette området desverre. Endret 13. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Kaare_Jay_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Må si jeg likte musikken i The world ends with you. Ekstremt bra musikk for et håndholdt spill imo. Ellers å er så klart musikken i Zelda spillene alltid bra. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ocarina of Time, alt derfra er kjempe bra musikk Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Er personlig mest glad i 8-bits musikk merkelig nok. Har kanskje litt med nostalgien å gjøre Mitt favoritt soundtrack er "The Guardian Legend",som er laget av Masatomo Miyamoto. Dessverre er det et ukjent spill for mange. Megaman 2 er også høyt oppe på lista. Endret 18. februar 2009 av chelatoth Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det var litt av et sammentreff. Satt akkuart på youtube å så på gameplay-videoer av Guardian Legend Spillte dette på NES som barn og kom plutselig over det på youtube. Vekket gode minner. Et fantastisk bra spill med nydelig musikk som jeg tror desverre nesten ingen har hørt om. Fikk lyst til å spille det igjen nå, men vet ikke hvor NES-spillene ligger. Har bare selve maskinen stående her i hyllen. Tror jeg må lete litt. Også håpe på at Nintendoen klarer å lese spillene. Husker det var et stort problem sist jeg spillte på den, den bare blinket rødt så jeg måtte blåse på spillet og presse spillet forsiktig ned inni maskinen. Etter mye prøv og feil funket det Edit: Kan også si at Willow på NES var helt fantastisk. Eide aldri spillet selv desverre, men lånte det av en kompis hele tiden. Nydelig musikk i det også. Endret 18. februar 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Den Megaman 2 musikken der, er det det orginale sounctracket? Syns kvaliteten var uendelige mye høyere enn den i Megaman 9 på Xbox Live. Forøvrig dritrå track da ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå