Gå til innhold

Forslag om byttetråd for brukte spill.

Anbefalte innlegg

Som fattig student blir jeg alltid litt vedmodig av å se på den stadig voksende haugen av brukte spill som med tiden hoper seg opp, og jeg ble litt usikker på hva andre gjør med spill de av en eller annen grunn føler seg ferdig med? Jeg orker sjeldent å prøve å selge unna spill jeg ikke spiller mer, så det ender stort sett opp med at aldeles brukbare spill ligger i en eller annen hylle et sted og støver ned.

Det slo meg at vi burde ha hatt et aldri så lite marked for brukte spill, men i stedet for å selge, hva med et byttemarked? Tanken var at brukere kunne legge ut en oversikt over hvilke spill de kunne tenke seg å bytte bort, for så å matche sine egne spill opp mot andres. Avtaler om bytting kan gjøres over PM. Alternativt kunne vi ha løst det på en lignende måte som «Gi borten DVD-film»-tråden på diskusjon.no, men intensjonen min var altså at vi kunne bytte med hverandre istedenfor å gi bort.

Hadde en slik tråd eller egen forumkategori brutt med noen etablerte regler for kjøp, salg eller reklame? Idéen var at den ikke skulle gjøre det siden ingen, teknisk sett, selger noe som helst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...