peasandpeace Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Endring i planene, har kjøpt det nå, fant ut at jeg hadde nok penger på kortet Holder på å laste ned nå, men det kommer til å ta tid, med tanke på at folk rundt i huset laster ned samtidig som meg. Hvis noen vil spille med meg, enten Garry's mod, Left 4 Dead eller Team Fortress 2(Kun seriøse henvendelser) add til dulle929 på Steam. Lenke til kommentar
ﻪνﻨгսร Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ej kjøpte garry's mod for to daga siden, ej må berre sej d att... ej e så syckt fornøyd ^^ garry's mod er den beste sandbox ever viss det e nokken som vill spille så berre legg te avirus131 ^^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hva synes folket? Min nye bakgrunn Den hadde sett mye bedre ut med Den forbedrete alyx. jeg må vel ta en tur innom gmod igjen snart.kjøpte gmod 11 for en stund siden. utrolig mye fett enn kan gjøre. fet og lage f.eks et map med masse fastsombier pluss combines som angriper hverandre peasandpeace: merkelig at du ikke kan bruke visa electron. jeg hadde ingen problemer. Det er ikke kommet noen g-mod 11 Endret 14. april 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Dobbel post Endret 14. april 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva synes folket? Min nye bakgrunn Det bilde der var skambra Kunne tenkt meg med bare combine though Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Fant et gammelt bilde i arkivet ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Burde jeg kjøpe GMod selvom jeg ikke har CS? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Burde jeg kjøpe GMod selvom jeg ikke har CS? Ja jeg har ikke CS men du bør ha half-life 2 evt ep1 og ep2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Faktisk, du må eie et spill med Source-engine. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det jeg mente var at viss du ikke har en av half life spillene kommer du til å se mange error'er for du mangler modellene, du kan bare ha for ekksempel portal men da vill du ka mye problemer. jeg har som sakt ikke CS men jeg har Half life 2 og portal så jeg får et par errorer viss noen lager noe med cs modeller (props) når jeg spiller online. Garrys mod er ikke bare det beste sandbox spiller ute på markede men det har et tonn med andre modes som Zombie survival og mye mye mer ikke alle er like gøy men du finner garantert noe for deg. Lenke til kommentar
Mainhead Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Lagde et felle hus:) de tvar sinnsykt morsomt, hadde på disemberment mod:) Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ahh, gmod Tråden trenger flere bilder! Vet det er mange kreative sjeler som spiller gmod! Jeg og en venn lagde et fly vi ble ganske fornøyd med. Den er drevet av en propell samt en topp moderne "Torpedo-jetmotor" En ting til ja; Bump! Endret 28. mai 2009 av Crom Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kjøpte det for noen dager siden ^_^ Lenke til kommentar
Materie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gmod er gøy. Særlig med EasyPrecision, SmartSnap, PHX3, og Wiremod installert. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så jeg må kjøpe portal hvis jeg vil ha ting fra portal i Gmod? Dette blir mye penger:o Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så jeg må kjøpe portal hvis jeg vil ha ting fra portal i Gmod? Dette blir mye penger:o Du kan jo bare kjøpe orange box + CS da har du alt du kan få. som du må betale for da. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har allerede HL2 og CS. Så trenger vel ikke bruke ekstra kroner på en samlepakke. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du vil ikke ha episode 1 og 2 altså? Epsiode 2 og portal er begge meget bra spill. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gidder ikke spille de akkuratt no. Selv om jeg har hørt at episode 2 tar kaka. Episode 1 er også bra. Men når det gjelder GMOD. Har installert det, og det var en smule vanskelig. Det var også veldig få props. Noen som vet hvor jeg kan få tak i flere? Eller er det bare å google? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Som sagt. Phx3. Skaff svn-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå