Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Endelig fått dilla igjen, og brukte minmum to timer igår på å laste ned en hel rekke mods. Har laget meg en mobil rakettutskyter og et bombefly på LAN ikveld og igår. Så utrolig gøy og utfordrende! Så, hva med deg? Spiller du? La oss diskutere Garrys lille (store) mod, og slå Mingebags med brekkjern! PS: Jeg har en detaljert plan om at etterhvert tråden blir større så skal jeg oppdatere den, fra knøttliten til .. ehe, det får du se. Hvor awzuum er ikke det? Endret 5. februar 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal vertfall ikke hjelpe til med å lage denne tråden større. D'oh Uansett, Garys mod er awesome. Et av de bedre LAN spill, men vi glemmer alltid å spille det. Får garantert 3 latterkramper når man spille det, og hvem sier ikke nei takk til det? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er garys mod? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 lolidude skrev: Hva er garys mod? http://en.wikipedia.org/wiki/Garry%27s_Mod .. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nuke + Adv Dupe hus og bygninger = Epicness Syntes Garrysmod er sinnsykt kult til tider Lenke til kommentar
miceiken Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg er faktisk ikke noe stor fan av roleplay, men akkuratt RP er litt kjekt i GMod. Har spilt på en server som kjører Cider, The Morgue heter den. Hadde vært kult med en egen Gamer.no Garry's Mod server. Ellers ser jeg frem til det nye EvoCity mappet, bilder osv. finnes her: http://www.facepunch.com/showthread.php?t=447146 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva er den feteste gratisversjonen av Gmod? Har gjort mye moro der tidligere, og må forberede skillza litt til lan i vinterferien! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Elsker GMOD, så uendelig mange morsomme timer jeg har lagt inn der! Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Lenge siden jeg har spillt nå :o må kanskje prøve en dag igjen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Hva synes folket? Min nye bakgrunn Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spesiell. Jeg har kun holdt på meg Garry's mod 9, som ikke er støttet online lenger. Er tieren way loads better? Jeg er ikke over atten enda, så jeg får ikke kjøpt det over Steam, trenger Visa, men har bare Visa Electron <_< Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 gmod 10 er utrolig mye fetere enn 9ern. og peas and peace du kan vel få en av foreldrene dine til å legge ut 10$? ellers så tror jeg at man kan betale med paypal på steamshoppen enda. gikk i alle fall den gangen jeg var under 18 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) jeg må vel ta en tur innom gmod igjen snart. kjøpte gmod 11 for en stund siden. utrolig mye fett enn kan gjøre. fet og lage f.eks et map med masse fastsombier pluss combines som angriper hverandre peasandpeace: merkelig at du ikke kan bruke visa electron. jeg hadde ingen problemer. Endret 12. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gmod 11? Finnes det altså? Visa Electron fungerte altså...jeg får vel prøve igjen, kanskje jeg ikke hadde nok penger inne. Steam er vel fortsatt tilbakestående, og tar euro fra oss i Norge? For det er litt dyrere enn dollaren : / Lenke til kommentar
rbr Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ja det er litt merkelig at vi skal betale i euro. håper de retter på det fortest mulig. hører mange prosesterer på det. meg inkludert. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Til dere som har 10. Jeg har kun spilt nieren, og det er temmelig morsomt med det, men det er ikke noe støtte for onlinespilling. Er det mye som er forbedret i tieren? Er det støtte for å spille med andre? If so, hvordan type servere finnes det? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) det er endel servere og velge i mellom. det er bare og joine eller lage din egen server. kan også spilles på lokalt nettverk om du vil. peasandpeace: fikk du kjøpt gmod10? Endret 15. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Garry's mod er utrolig kult. Husker at jeg laget en diger berg og dal bane engang. Like morsomt å bygge den som det var å prøve den. Pleier alltid å bygge slike karuseller og lignende ^_^ Lenke til kommentar
rbr Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hehe nice. det er nesten ingen grenser i garry mod Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nettet har vært nede i noen dager, men jeg skal kjøpe dette i morgen, etter jeg har sjekket hvor mye penger jeg har. Kommer til å poste her hvis jeg har det, og hvis noen vil spille med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå