Gå til innhold

Hovefestivalen 09!

Habitats

Anbefalte innlegg

Heisann

Så at det var en egen konsert-tråd, så da tenkte jeg at vi burde ha en Hove-tråd!

Det er da altså snakk om Hovefestivalen, som finner sted på Tromøya, rett utenfro Arendal sentrum, 22. - 25. juni.

Dette er 3. året festivalen arrangeres, men i år er det riktignok med nye eiere.

En liste over de bekreftede artistene så langt finner her.

Det finnes også en hel del annen informasjon på hjemmesidene dems: www.hovefestivalen.no

Så, er det noen av dere svettinger som skal ta turen? Selv var jeg der i fjor, og det kan trygt kalles "week of my life". Selv gleder jeg meg som et barn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Hva er aldersgrensen?

Fri grense på å komme inn, 16 for å sove på campen. :)

Om de trekker noen store navn tar jeg nok turen bort i år også. Er jo nesten blitt tradisjon. B)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Liker ikke i det hele tatt at jeg er et halvt år under 16, så sent som ista ble jeg nekta å kjøpe battlefield bad company. 7 måneder er da ikke så mye..

Ot, så likte jeg ikke noen av bandene somkommer i år.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

De er jo langt i fra ferdige med å booke artister? :)

Sjekk tidligere headlinere da vel. Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar

Hvilke band som kommer i år er nesten irrelevant for meg. Det er dagene før festivalen starter (altså, warmup på campen) som er Hove. Musikken er kun en bonus. Men det blir nok flust med bra artister også i år. Festival Republic har vist seg å kunne dette med festivaler tidligere. Så ingen grunn til å ta sorgene på forskudd, som nevnt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...