Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Heisann Så at det var en egen konsert-tråd, så da tenkte jeg at vi burde ha en Hove-tråd! Det er da altså snakk om Hovefestivalen, som finner sted på Tromøya, rett utenfro Arendal sentrum, 22. - 25. juni. Dette er 3. året festivalen arrangeres, men i år er det riktignok med nye eiere. En liste over de bekreftede artistene så langt finner her. Det finnes også en hel del annen informasjon på hjemmesidene dems: www.hovefestivalen.no Så, er det noen av dere svettinger som skal ta turen? Selv var jeg der i fjor, og det kan trygt kalles "week of my life". Selv gleder jeg meg som et barn! Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det var herlig ifjor! Så har veldig lyst i år og, men det er så mange som skal til Roskilde, så lurer på om det blir det istedet. Blir ihvertfall drøyt å reise direkte fra Hove til Roskilde Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er aldersgrensen? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Var med en gjeng i fjor som gjorde det. Altså, Hove -> Roskilde. Stakkars folk Men det var visstnok verdt det. Selv var jeg relativt kjørt etter en uke i gjørma. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det blir kanskje en tur Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi får se om jeg tar turen. Har vært for indie rock-dominert til at jeg har orket å ta turen tidligere, men hvis de får tak i noen kule headlinere blir jeg nok å finne. Hip Hop Kemp i august, derimot, er selvskreven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er aldersgrensen? Fri grense på å komme inn, 16 for å sove på campen. Om de trekker noen store navn tar jeg nok turen bort i år også. Er jo nesten blitt tradisjon. B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Liker ikke i det hele tatt at jeg er et halvt år under 16, så sent som ista ble jeg nekta å kjøpe battlefield bad company. 7 måneder er da ikke så mye.. Ot, så likte jeg ikke noen av bandene somkommer i år. Endret 5. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men er det bare ukjente band på hovefestivalen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 De er jo langt i fra ferdige med å booke artister? Sjekk tidligere headlinere da vel. Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Med mindre Linkin Park kommer så blir det ikke en tur ned :rolleyes: Endret 5. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hvilke band som kommer i år er nesten irrelevant for meg. Det er dagene før festivalen starter (altså, warmup på campen) som er Hove. Musikken er kun en bonus. Men det blir nok flust med bra artister også i år. Festival Republic har vist seg å kunne dette med festivaler tidligere. Så ingen grunn til å ta sorgene på forskudd, som nevnt over. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg blir å se tassende rundt ihvertfall. Tror det blir litt mer vann og litt mindre øl denne gange dog, satt med en ukes lang hodepine etter forrige runde :rolleyes: . Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg skjenner ikke igjenn noen av bandene som spiller i år Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser ikke ut som mange headlinere ombord enda, eller er jeg bare veldig rusten på musikk fronten?. Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var første året (07) Fantastisk festivalområde og lineup. Mye bedre enn Øya! Mye bedre stemning. Skog osv. Vurderer å reise ned om det blir like bra lineup dette året. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg trodde hove festivalen var fra 80 tallet Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm, vet egentlig ikke om 07 var første året. Kanskje jeg tar helt feil. : ooo Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, På nettsiden deres står det att det er 3 i år. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg skrev i 1. post at det var 3. året det arrangeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå