Gå til innhold

Henger med Fallout 3


Pebble

Anbefalte innlegg

Hjelp!

har kjøpt meg fallout 3 for å drepe haugevis med timer, og det virker kjempebra! MEN og ett veldig stort men.. Jeg opplever stadig vekk at spillet fryser og jeg får ikke gjort noe.. Skjedd 3 ganger nå, og det er rimelig irriterende om man ikke har savet på en liten stund! Noen som har noen tips, eller som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med du har oppdatert spillet? Mener det kom en oppdatering som skulle bedre den typen problemer, men kan jo selvsagt hende den ikke fungerte bra nok...

 

Edit: Temperaturen? Er PS3 det er snakk om her. Pluss høy temperatur vil vel føre til at maskina restarter seg og ikke til at spillet fryser?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Har oppdatert det regner jeg med, er iallefall påkoblet nettet hele tiden mens jeg spiller.. Virket bra ista da, fikk spilt mange timer uten noe klikk! :) var særlig rundt ett sted det hang seg om jeg husker riktig.. så vi får håpe det ikke skjer igjen med det første! Men var passe irriterende da jeg ikke hadde savet på en time.. :(

Lenke til kommentar

Hvis du er påkoblet nettet når du spiller har du siste versjon. Hender denne typen ting skjer med spill. Hvis det spesielt skjedde ett sted, men ikke har klikket siden kan det godt hende du ikke ser noe mer til det. Har opplevd akkurat det samme på andre spill. Fable 2 frøs f.eks. 4-5 ganger på rad helt i begynnelsen av spillet. Har ikke opplevd noen problemer etter at jeg omsider kom meg forbi den delen av historien. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...