si-m1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvilke spilltitler startet du nesten bare for å høre på musikken? C64 Head over Heels (Ocean Loader ) Last Ninja Grafikk og musikkdemoen på Turbo Tape 64 (noen som husker hva den het?) Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Golden Axe musikken på først nivået. (Fant bare versjonen for Sega Power Drive, ikke Amiga slik som jeg hadde. Amiga versjonen er bedre.) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er en av mine, Shadow of the Beast til Amiga. Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Må innrømme det ble lastet inn en del spill kun for å høre musikken på Commodore'n. Bl.a. , , Comic Bakery, Crazy Comets, og selvsagt alle . Nå om dagen går det mye i C64-remixer :wub: Endret 6. februar 2009 av BF-Medic Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Forbidden Forrest: http://www.youtube.com/watch?v=zxx6jvOAaJ4 Merk: Man må høre litt utover ellers får man ikke rette inntrykket. Husker jeg syntes spillet og musikken var dritskummelt. Endret 6. februar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Liker mye av original-låtene som ble lagd på C64. Noen favoritter: (med link til remixer av sangen) Tristesse [+] Cybernoid II [+] Compleeto [+] Plastic Pop [+] Endret 8. februar 2009 av Mordi Lenke til kommentar
AteistNorge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Lost Patrol: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Lost Patrol Trance Remix Endret 10. februar 2009 av TheMetalGod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå