Bromlexl Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Da er vi egentlig enige. både ps3 og xbox 360 er bra kjøp, men du får ikke mer for pengene ved å kjøpe ps3. xbox live koster forresten 280 spenn for 13 mnd hvis du kjøper det på rett måte Joda, du får enda mer for pengene. Det er bare at nå har det gått fra blu-ray til trådløs nettverksadapter. Noe jeg ikke kan forstå at microsoft ikke intigrerte i sin konsoll. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Uenig. En annen ting som folk ikke tenker på , er at om du skal ha flere kontrollere, er playstation sine minst dobbelt så dyre som xbox sine (ja trådløse) (som koster 200 kroner på nettet).. Endret 22. februar 2009 av niggle Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Uenig. En annen ting som folk ikke tenker på , er at om du skal ha flere kontrollere, er playstation sine minst dobbelt så dyre som xbox sine (ja trådløse) (som koster 200 kroner på nettet).. Finner dualshock 3 kontrollere til 300 kr på nettet, så dobbelt så dyrt er vel bare tull. På komplett er forskjellen 200 kr fra dual shock 3 kontrolleren som koster 599 og xbox 360 kontrollern som koster 399 kr. Fremdeles ikke dobbelt så dyrt. Så hvordan du får til dobbelt så dyrt vet ikke jeg. Samtidig så har ps3 kontrollerene innebygd oppladbart batteri, noe xbox 360 kontrollerene ikke har. Så vidt jeg vet. Hva koster i såfall det? Og siden denne tråden er om ps3 som blu-ray spiller kan man ta med at du får sony's blu-ray fjernkontroll til 140 kr på amazon.com Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Og 176kr inkl frakt fra play.com Men nok offtopic, Xbox 360 har aldri vært en blurayspiller... Topic = : Test av blu-ray spillere Endret 22. februar 2009 av Tore Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Litt OT, men en liten guide for å kalibrere ps3 blu-ray spilleren (forstå en del av valgene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå