Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så vidt jeg vet er det derfor du ikke får 26/26. Det finnes forøvrig 27 oppdrag (om jeg har forstått telleren riktig), men det ene må du leite frem i en kampanje selv. Ligger som en secret ;)

 

Det hemmelige oppdraget er kanskje det kuleste i hele kampanjen - fikk rett og slett skikkelig puls.

 

Hvor mange påskeeg har dere funnet? Jeg har funnet Diablo, Tauren marine (husker ikke hva den egentlig heter, men er den enheten som kom som en aprilspøk), Murloc i marinerustning og så er det vel en Night Elf som utgjør det dansende hologrammet bak Tosh.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det hemmelige oppdraget er kanskje det kuleste i hele kampanjen - fikk rett og slett skikkelig puls.

Det var definitivt det kuleste! Hadde nok puls på 180 den siste delen!

Lenke til kommentar

Det hemmelige oppdraget er kanskje det kuleste i hele kampanjen - fikk rett og slett skikkelig puls.

Det var definitivt det kuleste! Hadde nok puls på 180 den siste delen!

 

Støttes, det hemmelige oppdraget var dritbra. :)

 

 

Likte spesielt goddt at historien er en fortsettelse fra historien til det hemmelige oppdraget i 1'ern :)

Ble sykt hektisk å klare slutten også, ofret alle folkene mine så Raynor overlevde og bare løp på slutten. Gikk etter noen forsøk :p

 

 

Lenke til kommentar

Noen her som vet om man må være på førsteplass i sin bracket for å avansere? Er nummer to i Gold nå, men førsteplassen har 72 poeng mer enn mg :(

nei, plassering har ingenting å si. du må vinne mot x antall motstandere som er "favored". ingen vet helt hvordan algoritmen funker, så bare fortsett å vinn games, så blir du flyttet på etterhvert :)

( du må og ha minst 7 tap, av en eller annen grunn :S )

Endret av zeox
Lenke til kommentar

Spilte just Devil's Playground mission (den med lava som kommer opp hvert 4 min) og jeg skulle gå for alle achievements, for gøy tenkte jeg at kunne knuse alle bygningene til Zerg, etter jeg hadde gjort det fikk jeg achievement, scienic route.

 

wtf, er det hemmelig eller?

 

edit: Var visst en del av feats of strength.

Hva skjer med at man må kjøpe SC2 collectors edition for å få en achievement, hadde kjøpt det gjerne til å begynne med, hvis det var noen igjen!

 

Så Diablo forresten, hehe.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Noen her som vet om man må være på førsteplass i sin bracket for å avansere? Er nummer to i Gold nå, men førsteplassen har 72 poeng mer enn mg :(

nei, plassering har ingenting å si. du må vinne mot x antall motstandere som er "favored". ingen vet helt hvordan algoritmen funker, så bare fortsett å vinn games, så blir du flyttet på etterhvert :)

( du må og ha minst 7 tap, av en eller annen grunn :S )

 

Støtter denne, plassering har ekstremt lite å si. Er også mye annet rart, 2v2 teamet mitt ble promoted til diamond, rett fra 13.plass i platinum, etter et TAP? Er vel de 7 tapene kanskje ? :p

Lenke til kommentar

Flere enn bare meg som sliter med mid-game/end game?

 

Om fienden ikke angriper med det første har jeg en liten fordel, for jeg er elendig til å forsvare å bygge opp folk som kan countre deres. Noen som vet om en side eller en del videoer på youtube som omfatter countring å mid/end-game slossing? Har googlet en del, men finner bare gameopeners. :(

 

EDIT: fant denne siden, har hørt mye om Team Liquid. http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Terran_Strategy

 

EDIT 2: Jeg spiller som Terran.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

amir90, det er "kun feat of strenght for CE, verd 0 achievement poeng :)

 

Elsket campaign, tempoet er mye høyere og det er svært få "bygg deg sakte opp og knus fienden", ett par flere slike derimot hadde vært kjekt, men alt i alt beste SP i ett RTS jeg har spilt så langt.

 

Fikk også en terran vs terran kamp isted. Ufattelig kjedelig matchup, siegetank og vikings, den som har flest vinner.

Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt 1 spiller delen foreløbig. Savner startegisk zoom voldsomt, og det at H.U.D`en er på størrelse med Texas hjelper ikke nevneverdig. Samtidig er mange element tatt fra andre spill, dette er greit nok så lenge det er bra.

SC2 føles på mange område gammelt, og det er for lite krig i hvert oppdrag. Jeg har spilt rundt 19 missions til nå, og det har ikke vert et eneste episk slag.

 

Hvert mission er alt for mye fokusert på enkelt unit`er. Hvorfor ikke tilrettelegge for det arsenalet man faktisk har?

 

Storyen er greit nok, samtidig er underholdningen og ikke minst humoren tilstede. Det er tross alt ikke hvem som helst som har laget spillet.

 

Får håpe Multiplayer veier mye opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...