Ghaundan Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Couchfighter, gleder meg til det jeg og. Etter å ha sett tredjeperson med nova og race brettet har jeg stor tro på gode custom maps, vet også at campaigncreations har endel planer for SC2 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) hvor er spillet mitt? aaaaaaaargh! Skal det forresten skapes en ny tråd når spillet blir lansert? Endret 26. juli 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Bestilte meg collectors edition fra elkjøp for 499 Faen meg nesten halv pris i forhold til enkelte andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) hvor er spillet mitt? aaaaaaaargh! Skal det forresten skapes en ny tråd når spillet blir lansert? Nope, tror det var snakk om å bytte navn på denne tråden og fortsette her og holde det samlet Min CE ble sendt fra CDON og hvis den ikke kommer dag så skal jeg @*¤£&"#%' Elkjøp har gode priser men har ikke hørt mye bra om leveringstiden, det var store problemer med Halo: ODST Endret 26. juli 2010 av Siren Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 hvor er spillet mitt? aaaaaaaargh! Skal det forresten skapes en ny tråd når spillet blir lansert? Nope, tror det var snakk om å bytte navn på denne tråden og fortsette her og holde det samlet Min CE ble sendt fra CDON og hvis den ikke kommer dag så skal jeg @*¤£&"#%' Elkjøp har gode priser men har ikke hørt mye bra om leveringstiden, det var store problemer med Halo: ODST For 200-400Kr mindre enn visse andre kan jeg godt vente en dag eller to ekstra Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) hvor er spillet mitt? aaaaaaaargh! Skal det forresten skapes en ny tråd når spillet blir lansert? Nope, tror det var snakk om å bytte navn på denne tråden og fortsette her og holde det samlet Min CE ble sendt fra CDON og hvis den ikke kommer dag så skal jeg @*¤£&"#%' Elkjøp har gode priser men har ikke hørt mye bra om leveringstiden, det var store problemer med Halo: ODST For 200-400Kr mindre enn visse andre kan jeg godt vente en dag eller to ekstra CDON hadde tilbud en periode med CE til 599 pluss en betakey ^^ da ble det ett kjøp Men vi har jo ventet en stund på Starcraft 2 nå har vi ikke B) Endret 26. juli 2010 av Siren Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 F***k, hvor er spillet mitt? Best det kommer post 2 ganger i dag ! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 F U cdon, first and foremost Lenke til kommentar
Mith Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Da har SC2 CE kommet i hus. Regner med at jeg må vente til 24:00 med å få tilgang til battle.net 2.0. Lenke til kommentar
Realder Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noen som har bestilt fra Gamezone som har fått spillet i posten? Siden Gamezone sendte spillet 23.07.2010 var jeg sikker på at jeg ville få det i dag, men i postkassen var det ingenting.... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Er det noen her som har fått Collector's Edition fra CDon enda? søkte på pakken min på posten sine sider, og da fikk jeg denne lite artige meldingen: Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding 23.07.2010 07:10 Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender kjempeflott. da blir det nok en tur på butikken for min del i morra Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg fikk ikke egentlig pakkesporing fra game.no, lurer på om de sender det ut som brev?? Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Klagerop hoho, men er det sånn at alle som har bestilt over internett får det dagen før i posten? Første gang jeg kommer til å glede meg til dama drar for da er det rett bort på Liertoppen. Er det flere som skal gønne på med campaign? Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Vi skal spille 2v2 Dag! Men alt det eksklusive som følger med CE, er det bundet til CD-key? Kjipt å kjøpe en vanlig versjon for å game i natt, for så å måtte registrere seg på nytt når jeg får CE =S Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 mener jeg har lest at tillegsgreiene som følger med er bundet til battle.net accounten din. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja, men er det bundet til CD-keyen som følger med CE? Noen som har fått CE som kan av/bekrefte? Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Vi skal spille 2v2 Dag! Men alt det eksklusive som følger med CE, er det bundet til CD-key? Kjipt å kjøpe en vanlig versjon for å game i natt, for så å måtte registrere seg på nytt når jeg får CE =S It's a date! Men jeg skal spille litt campaign og. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvis du kjøper vanlig versjon først for å så skaffe en CE senere så tror jeg at du bare trenger å "oppgradere" SC2 spillet gjennom battle.net siden ved å skrive inn den nye CD-Keyen som så overskriver den gamle eller noe i den duren. Det jeg gjorde med Wrath of the Lich King, kjøpte vanlig først pga CE bestillingen min kom noen dager etterpå og så oppgraderte jeg bare til CE og fikk den vanity-pet greia som fulgte med CE (Frosty) Har ikke brydd meg med CE til SC2, er ikke så mye intresangt i den, soundtrack går det ann å skaffe andre steder og den vanity-peten som følger med(mini-thor er det ikke?) er jeg helt uintresert i. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Skal vel logge meg på utpå ettermiddagen i morra og registrere en digital versjon. Er vel planen min. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Noen som har forhåndsbestilt fra lefdal? Får vi bekreftelse på at den er sendt? Så lenge den kommer innen fredag er det greit : edit. fikk mail om at den var just sendt Endret 26. juli 2010 av hkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå