Whackedorange Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ser ut som hvis man skal ha så må man inn til Oslo, da venter jeg heller til i morgen. Lenke til kommentar
LaffenHandel Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vet ikke om det er riktig å spørre men er det noen som vet om nattåpne butikker for dette spillet ????? Vet at noen spaceworl butikker har release party aka nattåpent hele listen er her http://media.wow-europe.com/sc2/mo/en/index.xml Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vet ikke om det er riktig å spørre men er det noen som vet om nattåpne butikker for dette spillet ????? Vet at noen spaceworl butikker har release party aka nattåpent hele listen er her http://media.wow-europe.com/sc2/mo/en/index.xml Takk for linken vurderer om jeg ikke skal pælme meg i bilen å kjøre til nordby siden det er lettere enn oslo Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Vel lano, ble det noe spilling på deg? Har hørt at det finnes en offline modus som ikke krever innlogging, meeeen at du må authentisere med serverne for å legge det inn Lenke til kommentar
LaffenHandel Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Blir bare offline spilling intil servere er oppe ja :| og det var null problem og autentisere den ved install Endret 23. juli 2010 av Lano Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Fikk en e-post fra CDON igår med en melding at SC2 CE var sendt :thumbup: Men akkurat nå så er jeg til faren min og når spillet kommer så kommer det til moren min Lurer på om jeg skal ta meg en heim der å sjekke Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Noen her som har bestilt fra game.no og vent når de sender og eventuelt om de gir beskjed om situasjonen? Ringte selv nå, min ble sendt idag morres! PPS: "gleder" meg til å se forumet flommet over av 3 topics: terran mech er OP, VR er OP og 4gate er OP. Endret 23. juli 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Så du fikk ikke noen epost fra game.no om at den var sendt? Satt og lurte selv på om jeg skulle ringe, men antar jeg får slå meg til ro. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Han sa det var sendt, men de hadde hatt litt tekniske problemer med å få sendt e-postene. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) De har nok fått fikset det nå, for DER FIKK JEG BEKREFTELSE :D Har så sykt julekveldfølelse nå. 4 dager igjen gutta boys. Endret 23. juli 2010 av ghad Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 får mest sannsynlig kopien min imorgen, og det går vel ann å spille selv om releasen er 27 eller er det slik at de locker spillet inntil 27? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Serverne kommer ikke på før den 27'ende, men ifølge Lano kan du vist installere og spille offline only. Det vil si en gjestekonto, ingen achievements blir lagret og savegames kan ikke lagres hos blizzard. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har lest et sted at gjestekontoen krever at man har autentisert mot battle.net en gang, så om ikke serverene er oppe enda blir det nok dårlig med det. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Har lest at installasjonen er kryptert, akkurat som den man laster ned, og koden for decryptering kommer ved autentisering fra serveren. Du kan derimot sitte å sikle over manual (selv om den sikkert er 3 sider lang) og boksen Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Serverne kommer ikke på før den 27'ende, men ifølge Lano kan du vist installere og spille offline only. Det vil si en gjestekonto, ingen achievements blir lagret og savegames kan ikke lagres hos blizzard. kommer det achievements til sc2? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ja, achievements var med i beta, noen er klassiske "vinn X ganger som Y" og gir icon. Andre er "explore" som er med introduserende achievements, gir marines med diverse maling. Panda malingen var favoritten tbh. Andre er "drep enheter verd 50 supply på under 10 sekund" osv osv. Fikk ikke sett noen singelplayer. Lenke til kommentar
Jabby Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Blir bare offline spilling intil servere er oppe ja :| og det var null problem og autentisere den ved install Man får nok ikke spilt det før 27.07. Komplett.no har på lager, pleier jo å gå kjapt fra dem Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Blir bare offline spilling intil servere er oppe ja :| og det var null problem og autentisere den ved install Man får nok ikke spilt det før 27.07. Komplett.no har på lager, pleier jo å gå kjapt fra dem hva hvis man logger av nettet og skifter datoen på klokken på pcen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Aldri spilt Starcraft tidligere men må jo teste dette....ble sendt idag fra Elkjøp! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Vel Larzen, de har både tekst og slideshow med stemme som forklarer historien, samt endel fans som sikkert gjerne gjør det. Og sultenape, er ganske sikker på at det er serveren som sjekker tiden Huff, leser mange sære tråder på forumene for tiden. Prøver å lære litt om raser jeg ikke kan så mye om (protoss), men det blir bare sært når man må "vasse" gjennom tråder som at Blizzard stjal ideen om banshee's fra Avatar. PS: preview til challenge missions http://eu.battle.net/sc2/en/blog/30525 Endret 23. juli 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå