Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder

Anbefalte innlegg

Fordel å lese på battle.net forumet, kommet mange oppdateringer i løpet av kvelden.

Siste nye er at blizz jobber overtid til sen kveld i usa, så altså er det oppe i eu på morgenkvisten, eller de feiler og det kommer på mandagskvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordel å lese på battle.net forumet, kommet mange oppdateringer i løpet av kvelden.

Siste nye er at blizz jobber overtid til sen kveld i usa, så altså er det oppe i eu på morgenkvisten, eller de feiler og det kommer på mandagskvelden.

kan du vennligst legge ved en link?

Jeg følger med her atm... Ser ingenting

http://forums.battle.net/board.html?forumId=25352531&sid=5010

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Spørsmål, vil battle.net i starcraft 2 ha chat ingame, som i warcraft 3? Altså chatterom hvor folk samles?

Det vil komme chat-rooms, men er usikkert om det vil komme "NOR-1"-rom som det var tidligere. Det de har snakket om så langt virker mer som "guildchat" :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

DIGG å kunne spille det igjen mot noe annet en bots! Legg til [email protected] hvis dere vil spille med en som er ganske dårlig (tidenes teiteste email, jada...).

Legg til [email protected] hvis dere vil mens dere først er igang, en kompis av meg som jeg spille ofte med.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Flere enn meg som har problemer med å logge inn etter patch 17? Kommer bare opp portrett greiene etter login, uten bilde eller tekst. Trykker jeg videre går det bare tilbake til login.. :S Noen fixes? eller er det bare serverene som er nede?

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har en mengde betanøkler til utdeling dersom det er noen som ikke har fått det enda.

Var innom en svært så hyggelig selger på GameStop (hvor de forøvrig stadig har tilbud om betanøkler ved forhåndsbestilling), som ga meg en bunke med betanøkler, siden han hadde så mange, og det var så nært release.

Si fra hvis du vil ha!

Er det noen i Gold Leauge ish som er aktiv? Trenger en sparringspartner.

PM me.

Takk,

Stian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...