bjovas Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fordel å lese på battle.net forumet, kommet mange oppdateringer i løpet av kvelden. Siste nye er at blizz jobber overtid til sen kveld i usa, så altså er det oppe i eu på morgenkvisten, eller de feiler og det kommer på mandagskvelden. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Fordel å lese på battle.net forumet, kommet mange oppdateringer i løpet av kvelden. Siste nye er at blizz jobber overtid til sen kveld i usa, så altså er det oppe i eu på morgenkvisten, eller de feiler og det kommer på mandagskvelden. kan du vennligst legge ved en link? Jeg følger med her atm... Ser ingenting http://forums.battle.net/board.html?forumId=25352531&sid=5010 Endret 9. juli 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Spørsmål, vil battle.net i starcraft 2 ha chat ingame, som i warcraft 3? Altså chatterom hvor folk samles? Endret 9. juli 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Spørsmål, vil battle.net i starcraft 2 ha chat ingame, som i warcraft 3? Altså chatterom hvor folk samles? Tror det har blitt bekreftet at det ikke vil bli det. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Spørsmål, vil battle.net i starcraft 2 ha chat ingame, som i warcraft 3? Altså chatterom hvor folk samles? Det vil komme chat-rooms, men er usikkert om det vil komme "NOR-1"-rom som det var tidligere. Det de har snakket om så langt virker mer som "guildchat" Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 EU serveren er nå oppe for de som bryr seg Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 EU serveren er nå oppe for de som bryr seg ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) DIGG å kunne spille det igjen mot noe annet en bots! Legg til [email protected] hvis dere vil spille med en som er ganske dårlig (tidenes teiteste email, jada...). Legg til [email protected] hvis dere vil mens dere først er igang, en kompis av meg som jeg spille ofte med. Endret 10. juli 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hadde nettopp en 1 vs 1 kamp som varte i en time og et kvarter, ble bra sliten. Overlevde så vidt med kun queens til å forsvare en gold expo, herlig kamp å vinne etter å ha ligget under mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Verste jeg vet er når kampene tar over 30 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Faen at skjermkortet tok kvelden igår.. Uff, så typisk Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvor kan jeg bestille det og få beta key nå og retail key på release date? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hmm, du får bare ringe rundt på spillbutikkene og høre om de fremdeles har det opplegget. Har ikke hørt det annonsert i det siste. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Mener alle stopped med det i mai runden av preorders. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Off, kjenner jeg er rusten Tapte mot to stykk i går som jeg hadde gitt stryyyk før "pausen". Must.. play.. more Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Huff, jeg hadde ÅTTE tap på rad i går, var totalt fortvila. Nå har jeg plutselig vunnet 7 av de siste åtte, og er helt utladet. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Flere enn meg som har problemer med å logge inn etter patch 17? Kommer bare opp portrett greiene etter login, uten bilde eller tekst. Trykker jeg videre går det bare tilbake til login.. :S Noen fixes? eller er det bare serverene som er nede? Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Godt å se at det ikke er bare jeg som sliter med å komme inn i rytmen igjen.. Hatt et par tullete tap nå =) Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Tar meg pause til release jeg. Lenke til kommentar
Zenitel Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei, Jeg har en mengde betanøkler til utdeling dersom det er noen som ikke har fått det enda. Var innom en svært så hyggelig selger på GameStop (hvor de forøvrig stadig har tilbud om betanøkler ved forhåndsbestilling), som ga meg en bunke med betanøkler, siden han hadde så mange, og det var så nært release. Si fra hvis du vil ha! Er det noen i Gold Leauge ish som er aktiv? Trenger en sparringspartner. PM me. Takk, Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå