Ghaundan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Veldig synd Avean, men altså, er de slettet? Ellers burde det jo gå ann å spille de av når beta'n starter opp igjen/i retail. Hvor får dere det fra at Blizzard ikke bryr seg om kundene? Jeg vil gjerne se ett eksempel på dette for det finnes mange bevis for det motsatte. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 De er vel ikke slettet, er bare at etter patch 15 som lollish nok kom etter at betaen tok pause gjør at de ikke kan avspilles? Regner med at det kommer 3. parts launchere som fikser dette. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei battle.net er nede for evig og alltid til lanseringen. Ingen av replayene blir lagra lokalt såleng du ikke går inn og trykker "Save" manuelt på de. Og om du hadde fått lagra de så er de ikke kompatibel med retail versjonen. Så yippy ka yey Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mine har ikke gått til helvete? Jeg får ikke spilt av de seneste (siste patch elns?), men ellers virker alt greit? De er jo ikke sletta Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 De er da lagret lokalt under recent i starcraftII beta mappen som igjen ligger i brukermappen din? Du får vente og se når eventuelle replay launchers kommer på banen, kan tenke meg det ikke tar så lang tid egentlig. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Du trenger da virkelig ikke replay launcher. Det er bare å dra replayen (selve fila) på sc2-ikonet ditt Offline replay thingy Jeg har 600 replay filer under: C:\Users\USERNAME\Documents\StarCraft II Beta\Replays\Recent Endret 8. juni 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Patch 15 replays kunne ikke spilles av direkte med exe under Patch 15 heller. Fikk alltid memory access error. Så jeg tror neppe det er denne siste spøkelsespatchen sin feil. Jeg kunne derimot spille av patch 14 replays, men har ikke testet patch 14 replays etter "patch 16" opplegget. Og alle replays, som Ghaundan sier, lagres lokalt. Når beta kommer tilbake for fase 2 så vil det heller ikke være mulig å se gamle replays med fase 2 klienten, de har ingen planer om å opprettholde bakoverkompatibilitet ovenfor beta replays. Det samme vil gjelde launch klienten og fase 2 beta replays. Det skal være blue poster om dette, men kildehenvisning har aldri brydd meg særlig, og jeg bryter dessuten ut i utslett av å lese blizzard forums. Edit: Gadd lete opp kilde alikevel. When the second phase of beta begins shortly before the release of the game it will include a new patch. This patch will be removing all previous version folders. Any replays created during the first phase of the beta will no longer be viewable once the next phase begins. http://forums.battle.net/thread.html?topicId=25172121561&sid=5000 Sticky på general forumet gitt. Du trenger da virkelig ikke replay launcher. Det er bare å dra replayen (selve fila) på sc2-ikonet ditt Offline replay thingy Og dette funker for deg nå? Med nyere replays? Endret 8. juni 2010 av badehette Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Siden patch 15 var så kort så vil jeg si at mine andre 580 replayes fungerer på den måten atm. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Flott arbeid med feilinformasjon i denne tråden Nei, dere har ikke mistet replays. Ja, de kan spilles av fremdeles. Nei dere trenger ikke spesialprogrammer, drag & drop rett på snarveien. Avsted med dere og kos på replay folderne deres, pronto. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dagen reddet Avean? Gleder meg veldig til release, både med tanke på singelplayer, ums, forbedret battle.net OG ladder med mye mye fler folk. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 http://www.gamerzines.com/pc/previews/starcraft-ii-interview.html Jeg lo litt når jeg leste hva han skrev om battle.net og LAN: "If we do our job well and make Battle.net a really high quality experience, then people will quickly forget about LAN, because they will be immersed in the experience." Føler ikke at vi er heeeelt der enda xD Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Føler vi aldri vil bli der heller, men det er jo mulig å HA lan da. Krever internett tilgang, men tror ikke stemningen blir dårligere om det er til stede. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 phew jeg tok feil Denne skal jeg printe ut og sette i ramme! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 phew jeg tok feil Denne skal jeg printe ut og sette i ramme! Prøv deg ! Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Enjoy I tillegg kan det nevnes, etter kjapp testing, at custom maps fremdeles funker utmerket. DVS. man trenger ikke glippe på macro eller micro bare fordi B.net er nede en stund, er bare å fyre opp litt Multitasking trainer (v0.812b f.eks! ) eller BO-tester og kose seg! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Derfor jeg er en fan av lokal lagring, kan aldri stole på sånn server-greier. AtW Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Shhh Aebriol, prøver å ikke tenke på det Men hva har folk tenkt å spille først? Singel player, multiplayer eller kanskje challenges? =) Selv tror jeg det blir endel SP, så MP. Challenges blir kanskje etterhvert, spesielt toss sine siden jeg ikke har prøvd de så mye. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Gitt årelang erfaring med de første ukene av nettbaserte spill, så kan jeg garantere at jeg skal kose meg gjennom SP campaign, grundig, før jeg hopper online igjen. Forhåpentligvis tar det lang nok tid til at B.net har stabilisert seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå