bjaanes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg vet det er beta nå - men du må huske på at det er IKKE lenge til releasedatoen nå. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 True.dat - To måneder igjen til release er så godt som ingenting. For balanseissues er ikke dette noe stort problem. Alle er innforstått med at dette er noe som må sjekkes over tid, etterhvert som alle blir flinkere og nye taktikker blir utarbeidet. Det er derimot lite sannsynlig at ting vi ikke har sett i betaen enda kommer på plass før spillet blir sluppet. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Japp. Siden de store manglene har med soner, LAN-support, chat-rooms og masse andre ting som BURDE vært der, er det 100% sikkert at de ikke dukker opp nå, med mindre de har jobba med det lenge Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lan er tatt vekk med vilje, og ikke en "mangel" sådann, chat room kan godt hende kommer etterhvert. De har jo sagt at blandt annet clan support skal utbedres etter release. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Selvom det er tatt vekk anser jeg det som en mangel Men jeg ser hva du sier såklart. Chatrooms er også tatt vekk med vilje it seems. På grunn av at det var så mye spam -_- Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lan kan jeg forstå men chat rooms ... nei Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja leste det, veldig synd egentlig. Om de hadde fjernet de standard chat rommene man kom inn i når man logget på savner jeg faktisk ikke, kan ikke huske noe annet enn spam i de i starcraft og wc3, men å kunne lage ett eget savner jeg. Er hyggelig med slike små communities, gamer.no kunne f.eks. hatt en for starcraft 2. Håper det kommer i content patch senere. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er sagt at det skal komme "group" rom, antakelig av typen hvor man selv kan definere gruppen (forhåpentligvis innebærer det at man kan definere opp "gamer.no" gruppen og invite folk inn, eller noe i den retning) Lenke til kommentar
crippen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Veeeldig enig med Husky. Håper VIRKELIG de fikser battle.net! Det er ikke awesome når features blir DÅRLIGERE Edit: That said. SC2 er awesome - men dette føles ikke helt "blizzard" =/ Jeg LIKER jo egentlig blizzard http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kotick Slik går det når man går til sengs med en fyr som han. Blizzard har sikkert mye å si selv, og det er jo sc2 spillet i seg selv bevis for, men skal ikke se borti fra at bnet2 har vært litt mer Activision enn vi liker. Som sagt, bnet2 ligner ikke blizzard. Alle eg kjenner har vært borti piratkopiering, men også alle (ja faktisk alle) sier de kjøper blizzards spill, for der er det kvalitet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Når man ser på antall hamachi nettverk med starcraft og warcraft 3 er desverre ikke alle like flinke til det Mahler =/ Synd egentlig. Om de kommer med slike grupper hadde det vært supert, da er iallefall jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) LAN-mangelen tror jeg ikke blir noe problem for de som ikke gidder å kjøpe spillet og skal spille det på LAN. En liten crack og/eller Hamachi gjør susen. Så jeg ser ikke heelt problemet. Vant forresten min andre kamp igår! Marines/marauders inn hoved gangen, og reapers bak til å ta ut pylons og probes mens hæren hans er opptatt med meg funker overraskende bra! Endret 1. juni 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
crippen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Når man ser på antall hamachi nettverk med starcraft og warcraft 3 er desverre ikke alle like flinke til det Mahler =/ Synd egentlig. Om de kommer med slike grupper hadde det vært supert, da er iallefall jeg fornøyd. Vel, eg har brukt hamachi nettverk til sc1 og wc3, men har og kjøpt spillet. Bruker som oftest hamachi når eg skal spille med noen venner, synes det er så enkelt. WC3 og sc:bw er jo en kjempesuksess, det eg prøver si er at de fleste vil faktisk kjøpe disse spillene, men når de legger så mange sperrer i veien for oss kjøpere, mener hvertfall eg at de oppfordrer folk til å ta i bruk cracks og snacks for enten å overkomme manglene eller kanskje muligens i mitt tilfellet ikke vil støtte opp under slikt tilbakesteg i utviklingen. Blizzard stiller med noe unikt i spillbransjen, alle VET at dem lager kvalitetsspill, og at man ikke angrer på at man kjøper disse. Når eg laster ned et spill ulovlig via nettet, er dette fordi eg er veldig usikker på om dette spillet er noe tess. En demo kan gjøre susen, men noen ganger er disse dårlig laget til. Kjøper alltid spill som eg spiller. Blizzard sine spill er jo no brainer for de fleste, de har så langt i alle disse år alltid vært verdt hver krone. For første gang er eg faktisk usikker på et Blizzard spill, men kommer til å kjøpe sc2, men hva med expansion? Viss bnet2 blir som det er lang tid fremover og de er sta på dette, klarer eg ikke se for meg å kjøpe resten av pakken. Håper bare Blizzard finner veien tilbake til det selskapet alle elsker, bnet2 ligner ikke Blizzard. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Som sagt, det er mange som bruker det lovlydig, men svært mange ulovlig. Bare søk, flere av de bruker gamle versjoner. For min del går blizzard mye bedre fram i DRM enn mange andre ved at de gir noe tilbake med krav om nett(som de har gått tilbake på), som en slags byttehandel. De krever nett, jeg får noe utav at de krever nett. Har selv liten tvil om at selve spillet blir dårlig på noe som helst måte. Battle.net vil nok trenge mer arbeid, men det har det strengt tatt trengt før og. Det har blitt oppdatert kontinuerlig over lang tid og nå som en radikal oppgradering skal skje forventer jeg at de går på flere hindre enn de hadde forventet. Det tåler jeg å vente på. Har mindre tro til f.eks. EA å fikse launch problemer enn Blizzard. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Er så morro. Folk ser en video, så er alle enige. Joda. At det ikke er LAN support er teit, men bryr vi oss egentlig? Jeg mener. For det første så har vel folk kommet seg ut av ISDN tiden, og vi som faktisk spiller starcraft 2, har da vel internett. Så vi kan da LANE dette også. Et ok lan (med kiosk tøser) har også internett. Så sier du, jo men hva med den gangen jeg og en kompis er på en hytte i gol og vi vil spille sc2. Da spør jeg først, hva faen skal du spille for når du er på fjellet, og så sier jeg etterpå at det er kommet ut en løsning som gjør at det går ann å spille offline. Dette vil det helt sikkert. Når det gjelder chatrooms, så har blizzard hele tiden sagt dette vil komme etter release. Jeg råder folk til å faktisk lese forumene til sc2/blizzard før de begynner å skrike ut. Vanligvis er det ting du ikke hadde brydd deg om uansett før du så videon. Blir for dumt folkens. Må også si hvor idiotisk husky faktisk er som presterer å si, "for å spille dette på lan må alle ha hver sin kopi til 60dollar". OUTRAGe, må jeg faktisk betale for et spill? Blir så frutrert over folk. ALle som er med på lan for å spille sc2, eller er med i sc2 turneringer, har da vel kjøpt det fra før. Så skjønner ikke helt problemet. Endret 1. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Velkommen til internett og slikt. Kravmentaliteten lenge leve! (Og jeg gir helt blaffen i alt utenom mangelen på cross-realm support, der føler de har bajset på leggen en smule...) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) henrik, enig i at endel av sakene bærer preg på småplukk, men angående sc2 turneringer. Om det er over nett, og det er i asia eller usa må vi kjøpe nye kopier for å få spille i de regionene. Og de må jo kunne sies å være ett steg tilbake for de som spiller online turneringer. Tap av standard public chat rom savner jeg ikke, men community chat rom kan kanskje bli det Til venner osv kan man alltids sette opp en samtale så der har de forbedret det vil jeg påstå. Heller midlertidig samtale enn permanent kanal hvor de som er i ett game ikke får med seg det som blir sagt, og at man slipper whispers som ikke skal til deg fordi w flist er fortere å skrive enn de fleste nick. PS: vil påstå at småpirking sier utrolig mye om hvor bra spillet faktisk er Endret 1. juni 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 henrik, enig i at endel av sakene bærer preg på småplukk, men angående sc2 turneringer. Om det er over nett, og det er i asia eller usa må vi kjøpe nye kopier for å få spille i de regionene. Og de må jo kunne sies å være ett steg tilbake for de som spiller online turneringer. Tap av standard public chat rom savner jeg ikke, men community chat rom kan kanskje bli det Til venner osv kan man alltids sette opp en samtale så der har de forbedret det vil jeg påstå. Heller midlertidig samtale enn permanent kanal hvor de som er i ett game ikke får med seg det som blir sagt, og at man slipper whispers som ikke skal til deg fordi w flist er fortere å skrive enn de fleste nick. PS: vil påstå at småpirking sier utrolig mye om hvor bra spillet faktisk er Fatter the ghaudan. Men når du kjøper sc2 så bryr du deg vel om hvordan du kommer til å nyte spillet. Ikke hvordan noen andre gjør det. Derfor forstår jeg ikke helt poenget med det "hvis man skal delta i turneringer". Synd for de som skal det. Men for meg, deg og mannen i gate betyr det nada. Joda vi kunne jo ha deltatt hvis det hadde vært cross realm support, men ping og annet fan skap hadde det gjort det mindre triviligere. Jeg tror da folk som blir å spille sc2 på et mer profesjonelt nivå kjøper seg en ekstra key som gjør at de kan delta på hvilke nett turneringer de vil.(som vil koste mindre enn 60 dollar, da de selges digitalt). Alle store turneringer vil ha egne compo maskiner. Så det vil ikke være noe problem. Så igjen jeg ser ikke problemet. Sant at mye småplukk ugjør den endelige spillopplevelsen. Men syntes ihvertfall det skal være ting som faktisk angår deg, og ikke andre. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Bra Henrik, ridderen i skinnende rustning som slåss mot uvitenhet og whining. Luv ya. Jeg tror faktisk at Starcraft 2 blir et helt glimrende spill. Koste meg i går med mange custom games og gud så mye rart folk får til med map editoren. Faen det så lenge til release! Virker som et år... Endret 1. juni 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Faen det så lenge til release! Virker som et år... Lenge til release og kort til betaen er over! Uff.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Henrik, angående meg. Det går på prinsippene mine, om alle bare skulle bry seg om det som angår oss selv ville vi miste litt etter litt til kun det flertallet bryr seg om står igjen Ikke noe stort problem med turneringer for min del, men man vet aldri? Kunne vært skøy. Angående småplukk, det var ikke snakk om at det ødela, men at spillet er ganske polert. Andre spill så er det genrelt sett store problemer, til og med "krasjer på lasting av første oppdrag". Empire Total War f.eks. var ubrukelig i starten pga bugs. Her er det generelt småpirking på ting som ikke stiller seg direkte i veien for spiller gleden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå