bjovas Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hmm, får konstant drop-outs når jeg spiller nå. Rart. Får beskjed om at spillet venter på meg, før jeg blir disconnected lenge før tiden har gått ut. Eneste muligheten å komme seg ut av spillet er å gå via task manager og stenge det derifra. Noen andre som har opplevd dette eller er det kun jeg som er heldig :rolleyes: ? Les betaforumet. Blizzard har annonsert at de regner med problemer fremover. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) noen som vil spille 4v4 eller 3v3 med en nub ? xD hvis noen vil så kan de legge meg til på battlenet , går under navnet MrDarkey som her på forumet Endret 29. mai 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) noen som vil spille 4v4 eller 3v3 med en nub ? xD hvis noen vil så kan de legge meg til på battlenet , går under navnet MrDarkey som her på forumet trenger email nå for å adde friends desverre. noe som irriterer meg grenseløst Hadde nettopp en hel syk 2v2 kamp, jeg og kompis, jeg er terran og han er toss møtte toss og terran. Kompisen min skulle gå rett for void reavers og jeg skulle gå Marauders siege og thors. Men så rusha de meg og ødla alt jeg hadde unntatt 2 barracks og command center. Flyktet opp i hjørnet på kartet mens kameraten fikk ut to void reavers som greide å stoppe rushen. Terran fyren lagde en hel haug med vikings etter det for å countre void reavers mens jeg begynte å pumpe ut marines og marauders siden jeg måtte begynne fra scratch igjen, lagde etterhvert factory og begynte å pumpe ut siege tank. bevegde meg så bortover til protoss og satte opp mine 4 siege for å lage en liten ambush med marauders og marines som bait. Tossen gikk rett på og jeg greide å smadre halvparten av styrkene hans før han kom seg og snudde tilbake igjen. endte med at jeg hadde bygd en god styrke med siege, thors, marauders og marines og mens motstanderne sendte hele hæren sin mot kompisen så rykka jeg hardt inn i toss basen og total smadret ham mens kompisen hadde lagd en haug med stalkers som han sendte rett inn i terran basen. Så det var race om å knuse alle bygningene til hverandre for å vinne, og vi vant med meg som hadde 6 bygninger(sånn circa) igjen skjedde litt mer enn det men det er en grov oppsumering, skal se om jeg ikke greier å uploade replay ett sted hvis noen har lyst å se på den fy faen så happy jeg ble når vi vant, vi lå så dårlig ann at jeg var ganske sikker på at vi kom til å tape. Men faen om vi gir opp så lenge det er en scv og mineraler igjen! Bare å adde meg til friend list også, [email protected] Har en egen 10slot mumble server også så hvis noen har lyst å joine noe 2v2/3v3 så må den brukes Endret 30. mai 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) mailen er [email protected] legg meg til dem som vil, bare hyggelig Endret 30. mai 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Haha, den tråden var full av hylende tullinger. Good find Zlatzman Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Leste litt jeg og, herregud for noen folk Har faktisk mye mindre imot starcraft 2 sin DRM, selv før den ble lettet på, enn andre sine siden internett tilkoblingen faktisk skulle brukes til noe jeg får nytte av. Laget en tråd om det tidligere, men var liten interesse å diskutere emne Prøvde litt 4v4 med kompiser, prøvde cheese taktikk delux. Ble kjedelig i lengden, men reaksjonene fra motsanderne var morsom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hadde ingen venner jeg nå plutselig. Jaja, emailen min er [email protected] Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) skulle vært en slags venne tråd for sc2 og hvor alle kan legge ut mailen som om de vil ha folk å spille med eller, edit første post og be folk å legge til epost adressene Endret 30. mai 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 skulle vært en slags venne tråd for sc2 og hvor alle kan legge ut mailen som om de vil ha folk å spille med eller, edit første post og be folk å legge til epost adressene Ikke mye vits siden betaen slutter i morgen. Dessuten vil man kunne legge til venner uten e-post i fremtiden. De har bare deaktivert muligheten for å få testet ut facebook integrasjonen. Tåpelige greier though. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) betaen varer en uke til, blizzard har forlenget betaen... neeeeeeei... runne sc1 igjen a, så jeg er husker storyline fra første spillet før jeg begynner med neste spill Endret 30. mai 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=M-r_uCaFxg8&playnext_from=TL&videos=F-tAcIH15Gg Må si jeg er 100% enig med det husky sier i den videoen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Må si jeg er enig jeg også. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Veeeldig enig med Husky. Håper VIRKELIG de fikser battle.net! Det er ikke awesome når features blir DÅRLIGERE Edit: That said. SC2 er awesome - men dette føles ikke helt "blizzard" =/ Jeg LIKER jo egentlig blizzard Endret 30. mai 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Veeeldig enig med Husky. Håper VIRKELIG de fikser battle.net! Det er ikke awesome når features blir DÅRLIGERE Edit: That said. SC2 er awesome - men dette føles ikke helt "blizzard" =/ Jeg LIKER jo egentlig blizzard Ja, la oss håpe det ikke bare er valve som sitter igjen om et fornuftig selskap, får litt dårlig flashbacks til MW2 og alle de fine "featurene" de implementerte der. AtW Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Var enig med alt utenom kommentaren i starten: Fritt oversatt "Alle må ha sin egen versjon som de har betalt 60$ for" Det burde da helst være slik selv med LAN mulighet, selv om LAN ofte har mye pirat kopiering. Vet om ett par som nekter de som bruker piratkopier å delta i konkurranser, men det er få. Ingen chat og behov for e-mail for å adde venner er irriterende, ikke chat delen for min del siden vi setter opp ett chat vindu ganske kjapt. Men e-mail er det, i lengden. Det gjelder selvfølgelig ikke RL venner, men folk jeg kun kjenner via spill som jeg ikke ser noen grunn til å skulle ha e-posten min. Custom games er også ganske broken, ja. Syns det er merkelig at de bare ikke gjør slik de hadde det i starten, ta det warcraft 3 har og bygge videre på det. Facebook greia han nevner er også feil, kun de som har SC2 kommer opp på listen å adde Ganske kjekt, siden jeg kunne adde "alle" jeg hadde der på 2 sekund. Og det å måtte kjøpe nytt spill for å få en ny konto, det er sikkert kjipt for mange. Men for min del? TAKK GUD! Alt for mange lager smurf kontoer på wc3 og kjører over svake motstandere for å få fin stat, merkelig oppførsel som egentlig bare ødelegger for andre. Får håpe det er bra på lansering, det er alt jeg egentlig håper på. Endret 30. mai 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Det å måtte kjøpe nytt spill for å få ny konto er helt OK - det han reagerte på var at han måtte ha nytt spill og ny konto for å spille med folk utenfor USA Edit: Eller generelt spille med folk utenfor din egen region. Mange har kanskje spillvenner osv (eller IRL-venner) som spiller på en annen server. Det er kjipt å måtte kjøpe en ny kopi av spillet bare for å spille med dem. DET er ugunstig. Endret 31. mai 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det syns jeg også er meget rart, ikke så mye å si for meg personlig. Men tenk på konkurranser og lignende. Vil du delta i en konkurranse i USA må du punge ut ekstra? Må jo nesten satse på å vinne en premie så man kommer ut i pluss. Mange merkelige valg, tror ikke activision er den skyldige i alt dog. Kan derimot ikke huske sist blizzard sa release dato så tidlig som de har gjort nå, de har alltid sakt at de håper å lansere det i høst/vinter/kvartal og som oftest utsatt dette, men ikke dato. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) For å være helt ærlig vil jeg tro at spillet ikke "blizzard-klart" innen gitt dato. Battle.net er i hvert fall IKKE klart IMO ofc Endret 31. mai 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Må si at den godeste Kotick har satt sinnene i kok med sitt "I wanted to take the fun out of games" sitat: Sjekk dette googlesøket: http://www.google.com/search?q=take+the+fun+out+of+games Og ta deretter en titt på betaforumene og Team Liquid forumet: http://forums.battle.net/board.html?forumId=25352531 http://forums.battle.net/board.html?forumId=25352525 http://www.teamliquid.net/forum/index.php?show_part=19 Endret 31. mai 2010 av ghad Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 For å være helt ærlig vil jeg tro at spillet ikke "blizzard-klart" innen gitt dato. Battle.net er i hvert fall IKKE klart IMO ofc Men så er det jo nettopp derfor det er beta nå og ikke lansering. Syns derimot utviklingen til betaen har vært merkelig, selve battle.net startet bra, selv om jeg ikke forstod poenget med en identifier. Balansen og rasene har blitt forbedret etterhvert som spillestilene har utviklet seg, mens battle.net har gått andre veien. Foruten facebook saken som jeg selv syns var veldig hendig. Ghad, får kun forum forsidene, mulig de ikke tillater lenking direkte til tråder eller krever innlogging for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå