AltF4 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Singleplayer blowout!1up, Kotaku, Shacknews Screenshots: Skjul Lekkert! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Rawr the hotness! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jupp! Ser blandt annet det omtalte lava-brettet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Lavabrettet ser herlig ut - som hele resten av shiten Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 O_o holy monkey balls! Syns nesten Blizzard skal ha klapp på skuldern og heimbrent i handa. Det er alt for få RTS idag hvor utvikleren har lagt noe som helst i singelplayer delen utenom en slags oppvarmingsmodul for multiplayer. Ett av de få andre jeg kommer på i farten er Company of Heroes. Men dette...å gud det er nerde himmelen. Synd det ikke kommer ut i år, har tross alt 3 og en halv uke igjen av ferien å ta ut Uansett, kommer til å ELSKE dette spillet. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Blizzard hadde en stor visning av battle.net 2 i natt og det så helt fantastisk ut! Shacknews artikkel Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er det rykter om open beta jeg hører? Hold meg oppdatert! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Er det rykter om open beta jeg hører? Hold meg oppdatert! nei. Open Beta kommer nok ikke før closed beta har vart en stund. Morhaime bekreftet dog at beta vil komme en eller annen gang i 2009. det er da noe :/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg ville ikke holdt pusten! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Litt mer info! 9 minuttersintervju om spillet: http://www.giantbomb.com/blizzcon-09-inter...aft-ii/17-1238/ Tricia Helfer er stemmen til Sarah Kerrigan: http://www.giantbomb.com/news/tricia-helfe...rcraft-ii/1659/ Kjent navn for de som ser (så?) på Battlestar Galactica. Endret 23. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dette kommer til å bli modde himmelen, spesielt når de har så mange modeller fra før For de som er interessert skal Legacy of the Confederation ha en remake i SC2. www.campaigncreations.org Er orginal personen som skal gi stemmen til Jim Raynor også, for de som ikke merket det under alle videoene som ligger ute Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gleder meg som en kattunge! Anbefaler forøvrig HDStarcraft (=brukernavn, ikke offisiell) sin youtube-kanal, her ligger det mange bra replays fra SC1 med kommentering med bra nivå. Kisen driver å øver seg på å kommentere SC2 da han har betanøkkel og kommer til å legge ut mye video når den kommer igang. Ligger også endel fra SC2 av det som blir lagt ut andre steder også. En god start er dette gamet, som er i 2 deler: http://www.youtube.com/watch?gl=AU&hl=...fm4PSk&hd=1 Lenke til kommentar
DictaPhone Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Til dere som gleder der til Starcraft 2. Her er en starcraft video eg lagde for noen dager siden som kan korte ventetiden www.youtube.com/watch?v=E7uEUhhwUp4 Lenke til kommentar
måse Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 SC2 blir konge, kjipt at det ikke blir lan funksjon har jeg hørt men det går seg til. Grafikken ser smooth ut, 5 pool i fin grafikk blir noe annet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) 5 pool er kanskje ikke det mest spennende man kan finne på med grafikken. Edit: Uansett er 4 pool langt barskere. Endret 14. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Pool? SC2 blir konge, kjipt at det ikke blir lan funksjon har jeg hørt men det går seg til. LAN-funksjonen blir ikke mer borte enn at man må spille over nett. Og det er neppe noe stort problem hos noen lenger. Endret 14. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tricia Helfer! B) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Pool? Pool er Spawning Pool, en av bygningene til Zerg. Tallet foran er hvor mange Drones du lager før du smeller opp Spawning Pool. Du kan jo si det sånn at du får dårligere økonomi jo færre Drones du lager før Spawning Pool, så 4 pool er en aggressiv build lagd for å rushe. Jeg likes norsk-english. Lenke til kommentar
måse Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Pool? Pool er Spawning Pool, en av bygningene til Zerg. Tallet foran er hvor mange Drones du lager før du smeller opp Spawning Pool. Du kan jo si det sånn at du får dårligere økonomi jo færre Drones du lager før Spawning Pool, så 4 pool er en aggressiv build lagd for å rushe. Jeg likes norsk-english. he said it synes det er funny og se basene blir ødelagt etter 5 minute gameplay med mindre jeg møter på en hær av photon cannon's / marines osv Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Regnet med det var Spawning Pool dere snakket om, jeg kunne bare ikke helt skjønne hvordan den hadde noe med grafikken å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå