DeacFX Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 har ikke hatt et eneste dropp på 2 dager. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Yay. Men fack, enda drops ja . Ikke jeg heller, og har vel en 20 matcher på siste par dagene Mangler ... mmm, 8? på beta team crusher! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kan nevne jg kun har hatt en idag, så mulig det var uflaks eller noe Havnet i silver division nå. Jeg passer ikke inn her! Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 De fjernet sikkert Copper så når folk kom i bronze så kanskje de følte seg bedre Godt å høre det ang drop out saken men nå arbeider jeg for fulllt, like før phase 1 slutt o.O Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 For de som ikke fikk med seg slutten på HDH invitational så er videoene lagt opp nå Ganske epic! http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft#p/u Bronsjefinalen: http://www.youtube.com/user/HDstarcraft Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 noen som er up for litt 3v3/4v4 action ikveld? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 noen som er up for litt 3v3/4v4 action ikveld? kan prøve å henge meg med på den hvis jeg husker det Lenke til kommentar
KapteinSlovegg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 noen som er up for litt 3v3/4v4 action ikveld? passer det, er jeg med. kommer litt an på når i kveld du tenker:) Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg og - aebriol og så selvfølglig at gmail.com Endret 28. mai 2010 av Aebriol Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg er og med [email protected] Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Starcraft 2 betaen er forlenget http://pc.ign.com/articles/109/1093669p1.html Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Liker zerg spillet til thelittleone. Er så utrolig morro å se på. Håpet at han skulle sl nony om 3 plassen. Men men. Morsomt at whitera slo kjepphøye idra også Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Spoiler-tagger er ikke å forakte ... Spilt noen runder 2v2 i kveld. Merker jeg stadig har lang vei å gå før spillet mitt kan defineres som "brukbart". Lenke til kommentar
crippen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Morsomt at whitera slo kjepphøye idra også Whitera vs Idra kampene synes eg var utroolig artige. De Eu vs Asia kampene Whitera hadde mot Sen har nok lært whitera veldig mye, da eg synes whitera spilte skikkelig kjedelig før. No expandet whitera overalt og virkelig fikk Idra nervøs. Vittig at Sen var såå glad for at whitera vant, virker som de øver endel i lag og. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ikke bare har Blizzard forelenget betaen som påpekt tidligere i tråden, de har også gjort spillet veldig DRM-vennlig. Man trenger ikke lenger konstant internettilkobling for enspillerdelen, det holder å koble spillet opp mot serveren første gangen man spiller. Deretter kan man kose seg enten man er online eller offline. Giant bomb har en artikkel om dette. Hurra for Blizzard! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Man trenger ikke lenger konstant internettilkobling for enspillerdelen, det holder å koble spillet opp mot serveren første gangen man spiller. Deretter kan man kose seg enten man er online eller offline. Giant bomb har en artikkel om dette. Er ikke dette den samme løsningen de har snakket om i alle fall det siste halvåret? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Man trenger ikke lenger konstant internettilkobling for enspillerdelen, det holder å koble spillet opp mot serveren første gangen man spiller. Deretter kan man kose seg enten man er online eller offline. Giant bomb har en artikkel om dette. Er ikke dette den samme løsningen de har snakket om i alle fall det siste halvåret? Nei, de sa først at man måtte konstant være online for å få spille det, sånn som Ubisoft gjorde med Assassins Creed 2 til PC. Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hmm, får konstant drop-outs når jeg spiller nå. Rart. Får beskjed om at spillet venter på meg, før jeg blir disconnected lenge før tiden har gått ut. Eneste muligheten å komme seg ut av spillet er å gå via task manager og stenge det derifra. Noen andre som har opplevd dette eller er det kun jeg som er heldig :rolleyes: ? Endret 29. mai 2010 av Max88 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei, de sa først at man måtte konstant være online for å få spille det, sånn som Ubisoft gjorde med Assassins Creed 2 til PC. "In order to install the game, “you need to connect once to install the game,” StarCraft II lead designer Browder revealed. A player will also either have or sign up for a Battle.net account during the installation process." http://www.gossipgamers.com/starcraft-2-getting-drm-protection/ (17. august, 2009) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja daså.. Da må jeg ha misforstått noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå