Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder

Anbefalte innlegg

MM, kjipt med all den ustabiliteten.. Men kanskje de finner ut at de må teste litt lenger hvis det fortsetter å være så ustabilt? Det ville jo vært knall i tilfelle. Meg og en kompis kom oss gjennom 2v2 placements nå ihvertfall. men var ihvertfall 3 games vi ble droppet fra..

Håper de får orden på det etterhvert. Tenkte å spille noe 3v3 senere i dag.

Kunne kanskje vært lurt å forlenge betaen med et par dager til ja, sånn at man får sjekket om det man retter opp nå faktisk fungerer. De aller fleste har problemer med drops etter patch 13:

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=25026453399&sid=5010

Endret av Max88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper dere følger med på Eu vs Asia no, TLO vs Sen kommer no om 10min, og så haypro vs Maka.

Dette er så topp kvalitet SC2 som det kan bli, myye bedre kvalitets spilling enn HDH, og såklart mye bedre kommentering. Gretorp og day9 kommenterer.

http://www.ustream.tv/channel/day9tv

Kl 16:30 braker det løs

Kampene er flyttet til i dag pga problemene i går. går akkurat nå.

Edit: men er vel ikke TLO vs sen nå. men Zpux mot dayfly, hvem som er fra europa vet jeg dog ikke.

Endret av Edvino
Lenke til kommentar

Håper dere følger med på Eu vs Asia no, TLO vs Sen kommer no om 10min, og så haypro vs Maka.

Dette er så topp kvalitet SC2 som det kan bli, myye bedre kvalitets spilling enn HDH, og såklart mye bedre kommentering. Gretorp og day9 kommenterer.

http://www.ustream.tv/channel/day9tv

Kl 16:30 braker det løs

Kampene er flyttet til i dag pga problemene i går. går akkurat nå.

Edit: men er vel ikke TLO vs sen nå. men Zpux mot dayfly, hvem som er fra europa vet jeg dog ikke.

Er TLO mot Loner nå (TLO leder 2-0).. dayfly vant 3-1 over Zpux. 6-0 til asia nå.. Lol :p

Lenke til kommentar

Gjorde 2v2 placement match i går med en kompis og litt ute i gamet så greide vi å knuse hæren til motstanderne med en god blanding av colossus, stalkers, immortals, siege tank, marauders og thors for å så bli droppet begge to akkurat når vi skulle masjere videre på basene dems.

Vi sjekket replay etterpå og de hadde omtrent ingen units igjen, zerg fyren hadde 6 hydras. Utrolig surt å bli droppet ut på det tidspunktet.

Etter det så ga vi faen og bare kødda i de neste placement matchene, fløy basen min rundt på kartet mens jeg sendte SCV suicide attackers til fienden :p

Men kommer ikke til å spille noe mer før Bnet er helt stabilt igjen, og jeg som hadde gledet meg noe så jævlig til 3v3 :(

Lenke til kommentar

Meg og to kompiser spillte 3v3 placement i går. Kom sent ut i late game (40 min spillt) Hadde store hærer på begge sider, men vi knuste de.. Hadde tatt to av spillerne og holdt på med han tredje da vi ble droppa... <_< Festlig!

Lenke til kommentar

Fungerer BEDRE i dag. Blizzard sier de har fiksa mange av problemene.

Ble plassert i Gold Leauge i stad (som vel tilsvarer tidligere Silver - hvilket er kjempefint :))

Såklart, kan være fordi det er få spillere på atm - men akkurat nå fungerer ting knirkefritt for min del.

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

Det er tragisk at det er bugs i en beta? Merkelig oppfatning, hadde syns det var patetisk om det ikke var noe å ta tak i i en beta foruten balanse. Tross alt er hele poenget med beta'n å teste systemet under reele forhold for at produktet man betaler for fungerer så godt som mulig :p

Hva var egentlig grunnen til å legge til ett nivå til på toppen og samtidig kappe vekk det på bunnen? Forstår ikke helt hvorfor de forandret på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...