bjovas Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Oioioi, virker som om Blizzard sliter noe helt jævlig med patch 13, så buggy har ikke battle.net vært på en måned. Lenke til kommentar
crippen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Håper dere følger med på Eu vs Asia no, TLO vs Sen kommer no om 10min, og så haypro vs Maka. Dette er så topp kvalitet SC2 som det kan bli, myye bedre kvalitets spilling enn HDH, og såklart mye bedre kommentering. Gretorp og day9 kommenterer. http://www.ustream.tv/channel/day9tv Kl 16:30 braker det løs Endret 22. mai 2010 av Mahler Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Aurgh, møkka bnet. Hvorfor skal Blizzard ødelegge noe som fungerer helt fint som f.eks navn.identifier. Og skjer med facebook friends? Unødvendig. Pluss at broren min har stjælt red dead redemption og nå får jeg ikke spilt... FML Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Får ikke spilt i det hele tatt atm. Gleder meg til det blir fiksa Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det ser ut til å være oppe igjen nå. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Men disconnecter veldig ofte. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ser dårlig ut spør dere meg 4/4 games har blitt avbrutt av discs fra en av partene til nå. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Får fremdeles ikke starta så mye som et eneste spill, så det vet jeg ingenting om xD Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Får ikke starta lenger jeg heller Jaja, får game litt RDR tror jeg! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Blizzard bæsja litt på leggen ser jeg Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har dere mista alle stats og plasseringer også? Håper de får de opp å gå til i morra. Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 fullførte akkurat en 2v2 uten problemer. Alle stats er nullstilt Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har dere mista alle stats og plasseringer også? Håper de får de opp å gå til i morra. Disse blir sletta regelmessig fordi dette er en beta, og de trenger å teste release conditions, altså hvordan battle.net oppfører seg når en haug med spillere samtidig skal lage seg kontoer, kjøre placement, osv. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det blir også testet for å få fersk data om race balanse. De fleste velger 1 de liker godt og spiller den, om alle starter ferskt kan de se om visse raser blir favorisert eller faller bak i stillingen. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fyyyy faen for en jævla nedtur. Siste langhelg før betaen slutter, og så får man ikke spilt en eneste kamp. Dropper etter tre minutter i alle kamper, og det er hvis man overhodet får startet en kamp og ikke får master server error. QQ Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå er jeg :cry: Med en gang jeg startet Starcraft 2 så gledet jeg meg til 4v4 men så leste jeg her at det var STORE problemer med Battle.net men likevel startet jeg Custom Match med 4v4 (4 Zerg mot 4 Protoss, 50% handicap uansett hva det er for noe) hadde 2 Gold expansion og 6 "vanlige" hadde 10k minerals og 5k gas. Plutselig "you were dropped out of the game" Gjennom hele Betaen har jeg ventet på 4v4 men så er alt fucked atm Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 MM, kjipt med all den ustabiliteten.. Men kanskje de finner ut at de må teste litt lenger hvis det fortsetter å være så ustabilt? Det ville jo vært knall i tilfelle. Meg og en kompis kom oss gjennom 2v2 placements nå ihvertfall. men var ihvertfall 3 games vi ble droppet fra.. Håper de får orden på det etterhvert. Tenkte å spille noe 3v3 senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå