Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aurgh, møkka bnet. Hvorfor skal Blizzard ødelegge noe som fungerer helt fint som f.eks navn.identifier. Og skjer med facebook friends? Unødvendig.

Pluss at broren min har stjælt red dead redemption og nå får jeg ikke spilt... FML

Lenke til kommentar

Har dere mista alle stats og plasseringer også? Håper de får de opp å gå til i morra.

Disse blir sletta regelmessig fordi dette er en beta, og de trenger å teste release conditions, altså hvordan battle.net oppfører seg når en haug med spillere samtidig skal lage seg kontoer, kjøre placement, osv.

Lenke til kommentar

Fyyyy faen for en jævla nedtur. Siste langhelg før betaen slutter, og så får man ikke spilt en eneste kamp.

Dropper etter tre minutter i alle kamper, og det er hvis man overhodet får startet en kamp og ikke får master server error.

QQ :(

Lenke til kommentar

Nå er jeg :cry: :cry: :cry:

Med en gang jeg startet Starcraft 2 så gledet jeg meg til 4v4 men så leste jeg her at det var STORE problemer med Battle.net men likevel startet jeg Custom Match med 4v4 (4 Zerg mot 4 Protoss, 50% handicap uansett hva det er for noe) hadde 2 Gold expansion og 6 "vanlige" hadde 10k minerals og 5k gas. Plutselig "you were dropped out of the game" :thumbdown:

Gjennom hele Betaen har jeg ventet på 4v4 men så er alt fucked atm :cry:

Lenke til kommentar

MM, kjipt med all den ustabiliteten.. Men kanskje de finner ut at de må teste litt lenger hvis det fortsetter å være så ustabilt? Det ville jo vært knall i tilfelle. Meg og en kompis kom oss gjennom 2v2 placements nå ihvertfall. men var ihvertfall 3 games vi ble droppet fra..

Håper de får orden på det etterhvert. Tenkte å spille noe 3v3 senere i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...