Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først av alt, et spill annonsert i 2007 som kommer i 2010 er ikke spesielt lenge, iallefall ikke med tanke på hvem som lager det og hvor polert vi vet det kommer til å bli.

For det andre, det hadde ikke blitt annonsert noen utgivelsesdato for dette spillet, kun at betaen skulle komme i sommer. Og for å være ærlig er vel sommer-høst et litt kort tidsspenn for beta-release på en tittel av denne størrelsen. Afaik har de vel sagt at det håpet detskulle komme innen slutten av 2009, men de har OGSÅ sagt at det kan bli et par måneder utsatt avhengig av åssen det går med betaen n'all.

For det tredje, slutt å whine, jeez. Å kalle det "utsatt" blir litt se-og-hør-ish syns jeg.

Endret av Richard
Lenke til kommentar

Syntes uansett ikke dette er så mye å mase om nei.

Synd selvfølgelig hadde håpet det skulle komme i år, men 3-4 år utviklingstid fra spillet blir annonsert er jo ikke unaturlig.

Starcraft er jo uansett kongen av RTS, så hvis 2'ern blir like bra - kan jeg vente jeg.

Lenke til kommentar

Jeg syns jeg hører oss hvis de ikke utsetter og lager et dårlig spill.

Men her ser vi forskjellen på utviklere og noe vi bare må leve med. Jeg syns fortsatt det er greit, i hvert fall så lenge ingen av de andre titlene jeg gleder meg til kommer ut i mellomtiden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Slår meg på den, mener en i artikkelen til gamer om utsettelsen sa det ganske greit "Hadde blitt mer skuffet om de ikke utsatte". Det er blizzard det er snakk om, det finnes vel ikke ett spill de IKKE har utsatt.

Jo mer jeg leser om starcraft 2 (mye på starcraft.wikia) jo mer føler jeg at singelplayer delt til 3 spill vil være verdt det. De sier 20-60 timer å fullføre, basert på hvor mange side oppdrag man vil gjøre. Overdrevet er det selvsagt, det er det alltid når ett selskap kommer med slike anslag, men ser heller på hvor mye ekstra man kan gjøre og det er en fryd.

Det skal bli moro og intenst, både SP og MP. Dog litt trist å se noen av de mer spennende enhetene som har blitt kuttet ut.

Lenke til kommentar

Mesteparten av enhetene som har blitt kuttet dukker opp i singleplayer på ett vis :p (se her for Wraiths i SC2 campaign).

Som dere vet er jo BlizzCon om en ukes tid og jeg skal prøve mitt beste for å holde denne tråden oppdatert med det meste som kommer ut derfra :)

Lenke til kommentar

Har lest at det blir mye SP ekslusivt ja, f.eks. vil raynor brukte mye gammel teknologi som medics, wraiths og goliats. Pluss man kan skaffe seg tech som f.eks. tillater både reaktor og tech lab til en barrack osv. Liker sånt :) Kommer vel til å bruke dobbelt så lang tid som de fleste av kameratene mine fordi ALT må gjøres.

Lenke til kommentar
Har lest at det blir mye SP ekslusivt ja, f.eks. vil raynor brukte mye gammel teknologi som medics, wraiths og goliats. Pluss man kan skaffe seg tech som f.eks. tillater både reaktor og tech lab til en barrack osv. Liker sånt :) Kommer vel til å bruke dobbelt så lang tid som de fleste av kameratene mine fordi ALT må gjøres.

Jepp, da er vi to. Husker jeg spilte WC3 for første gang, sørget alltid for å ta sidequests lenge før jeg egentlig konsentrerte meg om main quests.

Jeg datt litt av lasset når det kom til gamle units - vil det være mulig å produsere de i SP?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Yup, står at Raynor er en gammel soldat og ofte tar i bruk gammelt utstyr. Han er jo opprører nå så, kanskje ikke så rart han må ta fram gammelt skyts til tider.

Zerg sitt campaign skal bli mer som ett RPG hvor man jobber med å forbedre Kerrigan via mutasjoner. Protoss blir diplomatisk ettersom de forskjellige protoss stammene har gått hver sin vei. Må si jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...