Ghaundan Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har tips mot lategame zerg som protoss? I ettertid burde jeg kanskje ha testet voidrays, men jeg prøvde Phoenix og det var rett og slett en fadese Stalkers slet også, glemte helt av High Templar, men litt usikker på hvor nyttig de hadde blitt mot broodlords. Stalkers fikk også ganske saftig juling. Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 broodlords hunter jeg somregel med en stalked void ray combo. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 nå har ikke jeg spilt noe serlig i betaen, lånte kontoen til en venn i 2-3 kamper, og jeg vant en av de rundene ved å bruke dark templars venter enda på at gamestop skal få betakeys tilsendt :/ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Problemet var gjerne corruptors, samt broodlords. Men det var 2v2, hadde det vært 1v1 hadde han blitt overkjørt etter første slaget som kostet de flerfoldige hydras, ultras og infestors badde blitt omgjort til aske. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har tips mot lategame zerg som protoss? I ettertid burde jeg kanskje ha testet voidrays, men jeg prøvde Phoenix og det var rett og slett en fadese Stalkers slet også, glemte helt av High Templar, men litt usikker på hvor nyttig de hadde blitt mot broodlords. Stalkers fikk også ganske saftig juling. Sliter selv med dette. Problemet er at Stalkers ikke rekker helt bort uten blink. De blir som regel stoppet av Broodlingsa. Og veldig vanskelig å kontre hvis de er utenfor rekkevidde for bakke troppene dine. Da kan han lett ta ut airen din siden protoss air mot air er søppel. For meg vinner jeg på dette stadiet at jeg kan warpe inn en god del stalkers om att igjen. Mens bakkehæren rusher på basen. Sjelden jeg havner i sånne late games tho. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har tips mot lategame zerg som protoss? I ettertid burde jeg kanskje ha testet voidrays, men jeg prøvde Phoenix og det var rett og slett en fadese Stalkers slet også, glemte helt av High Templar, men litt usikker på hvor nyttig de hadde blitt mot broodlords. Stalkers fikk også ganske saftig juling. Sliter selv med dette. Problemet er at Stalkers ikke rekker helt bort uten blink. De blir som regel stoppet av Broodlingsa. Og veldig vanskelig å kontre hvis de er utenfor rekkevidde for bakke troppene dine. Da kan han lett ta ut airen din siden protoss air mot air er søppel. For meg vinner jeg på dette stadiet at jeg kan warpe inn en god del stalkers om att igjen. Mens bakkehæren rusher på basen. Sjelden jeg havner i sånne late games tho. Hvis en zerg har masse broodlords, har han normalt 4 baser. Problemet er å tillate en zerg så mange baser. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 De hadde kun 2, som sagt så vant vi på map controll De hadde derimot vært veldig flinke å mure seg inn så tidlige angrep ble rimelig vanskelig. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fekk beta key som allereie var i bruk av Cdon.no, men i dag fekk eg ein hyggelig beskjed: Hei Oddbjørn, Takk for din henvendelse. Vi har nå fått informasjon fra vår leverandør angående dette. De beklager og forteller oss at vi har fått feil liste med koder og skal sende oss nye. Vi sender da ut en ny kode til deg så fort som mulig. Vi beklager det inntrufne. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Godt å høre :rolleyes: Skal bestille CE versjonen på Cdon så jeg begynte å lure at jeg ikke fikk nå key, så dette var en glad melding : Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Mmm, med 2 skjønner jeg ikke hvordan han fikk masse brood lords, de krever så sinnsykt mye gass. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei. Sorry for å gå litt off-topic, men jeg fikk nettopp en SC2 Beta key og er jo gira på å få spilt litt. Problemet er det at jeg skjønner ikke hvor jeg skal skrive den inn! Jeg fant ikke instrukser på dette noe sted, så jeg prøvde å logge meg inn på battle.net kontoen min og "Add a new game", men da fikk jeg følgende feilmelding: "The authentication key you entered has already been claimed." Dette er altså en helt ny beta key (forhåpentligvis) som jeg nettopp fikk fra CDON.no etter å ha forhåndsbestilt spillet. Litt hjelp her hadde vært flott! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei. Sorry for å gå litt off-topic, men jeg fikk nettopp en SC2 Beta key og er jo gira på å få spilt litt. Problemet er det at jeg skjønner ikke hvor jeg skal skrive den inn! Jeg fant ikke instrukser på dette noe sted, så jeg prøvde å logge meg inn på battle.net kontoen min og "Add a new game", men da fikk jeg følgende feilmelding: "The authentication key you entered has already been claimed." Dette er altså en helt ny beta key (forhåpentligvis) som jeg nettopp fikk fra CDON.no etter å ha forhåndsbestilt spillet. Litt hjelp her hadde vært flott! Er ikke noe hjelp å gi, CD-on har gitt deg en key som noen andre allerede har tatt i bruk. (Eller du prøver å snoke til deg en ekstra. ) Du får kontakte dem og høre om de har en ny key å gi deg. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dekar, ta kontakt med CD-ON vedrørende dette. Jeg leste i en annen tråd (klarer ikke å finne den nå) her på gamer.no om flere som har det samme problemet, der kom det frem at CD-ON har mottatt ei liste med ubrukelige nøkler og vil sende ut nye nøkler så fort de får den korrekte lista. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Betakey som jeg fikk av cdon var ikke jomfru:( Blir så sinna... Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Betakey som jeg fikk av cdon var ikke jomfru:( Blir så sinna... Den jeg fikk på fredag funka... Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fekk beta key som allereie var i bruk av Cdon.no, men i dag fekk eg ein hyggelig beskjed: Hei Oddbjørn, Takk for din henvendelse. Vi har nå fått informasjon fra vår leverandør angående dette. De beklager og forteller oss at vi har fått feil liste med koder og skal sende oss nye. Vi sender da ut en ny kode til deg så fort som mulig. Vi beklager det inntrufne. Oia...Det forklarer litt. Og jeg som nesten beskylder de ansatte der for å rappe betakeys:p Lol... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Betakey som jeg fikk av cdon var ikke jomfru:( Blir så sinna... Den jeg fikk på fredag funka... Blæh, key has already been claimed. Ikke akkurat den meldinga jeg ønsket meg for å si det sånn. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for tilbakemeldinger ang. CD-ON. Helt latterlig at det er mulig. Jeg har ihvertfall kontaktet de og håper jeg får en ny ASAP. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er jo ikke CDON sin feil. De har fått tilsendt brukte koder av Blizzard. Er bare en liten, men kjip glipp. Lenke til kommentar
floffan Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Fått 2 invite a friend beta keys igjen i dag. (er vel 4gang jeg har fått). De 2 første som sender privat melding får en key. Update:Da er begge keyene gitt bort. Endret 4. mai 2010 av floffan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå