Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Da har jeg fått betakey også. Heter Atsjonas.atsjonas. Skal gå igjennom tråden og legge til alle nu. Hadde vært fint hvis jeg fikk noen å spille med som lærte meg opp litt eller er på samme nivå som meg (rævva) Endret 30. april 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har noen fått sving på den innebygde voicecommen? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Prøvde ein gang uten suksess, gikk tilbake til Skype. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Har forhåndsbestilt på cdon.no nå, så eg ventar i spenning på key. Men, eg bestilte i dag og dei sender ikkje ut keys i helger, så eg må nok venta til mandag. Det er nok verdt å venta på, då. Endret 30. april 2010 av Yfel Lenke til kommentar
xip Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Må si en takk til deac som ga meg SC2 beta nøkkel. Han var utrulig gavmild og jeg ble rett å slett sjokkert at noen faktisk ville gi fra seg nøkkelen til en person på forumet. Så takker å bukker!, treffer jeg deg på byen engang i overskuelig fremtid sponser jeg pils :3 Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Zeratul.kerrigan heter jeg på SC2. Ingen online kamper ennda men ahr lyst til å prøve men har lyst å øve litt med noen på forumet. for trening ofc Bare legg meg til. Lenke til kommentar
McMental Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen bra sider for replays? Lenke til kommentar
Woland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen bra sider for replays? HDstarcraft og Huskystarcraft på youtube. Veldig gode replays Lenke til kommentar
McMental Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 så jeg kan ikke se andres re's i clienten? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Du kan laste ned replay filer frå nette og spele det av in-game. Trur ikkje du kan sjå andre sine uten. Youtube kanaler som HDstarcraft er nok det beste, de er og med kommentatorer. Lenke til kommentar
Maxmo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays funker veldig bra om du vil ha litt mer skilla players å se på Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 noen som har en beta key til overs? føles ut som jeg har ventet hele livet:p ville vært kjempegreit ;D Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Du får betakey av Cdon (og andre butikker?) om du preorderer. Så skal du få keyen innen 24 timer. Endret 30. april 2010 av Sverre Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da har jeg også fått key . Stakk innom GAME i dag og der var det jammen flusst med keys. Prøvde å spille noen ganger mot ai, men greide bare å spille mot very easy, og det ble litt vel for lett.. Prøvde så en gang mot en random fyr hvor jeg ble eid ned i støvlene. Noen som kanskje har lyst til å øve litt i morra? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Lenge siden jeg har kost meg så mye! Var jo fantastisk morro når jeg hadde noen å snakke med Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Lenge siden jeg har kost meg så mye! Var jo fantastisk morro når jeg hadde noen å snakke med Ja var drit artig med fire personer i en game. Første gang for meg og. Fikk dere spilt noe mer etter at jeg stakk eller Atsjonas? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nicket mitt er forresten Lomax.lomax , legg meg til hvis noen er keen på å ta noen kamper i dag. Suger som sagt og trenger trening Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er up for endel games idag (er ikke bare store ord denne gangen Dag ;P) Legg meg til å send meg en pm ingame deac.nor Lenke til kommentar
floffan Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har 2 beta keys til overs. De 2 første som sender privat melding til meg får key Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå