Narishma Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 akkurat ferdig med placement matchene mine i 2v2 og havnet som forventet i copper leuge dette var moro saker, har kun vunnet to av 6 kamper nå men vant en 2v2 i går og en 1v1 i dag hvor jeg kjørte litt cheese med reaper rush Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 2 kompiser var akkurat på GAME i trondheim for å forhåndsbestille, og alt de ville ha i bytte mot en beta key var navn og nummer. Ikke noe depositum i det hele tatt Bytur fort som bare det imorgen! Gjelder det også ved forhåndsbestilling av Limited Edition versjonen? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Har prøvd å legge til alle som ikke var på lista, men har sikkert bomma på noen. Skrik hvis dere ikke finner dere selv i OP! Lenke til kommentar
lavendell Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 bare å legge til meg og. Id er Lavendel.sharfy speller 1vs1 i copper league da er rimelig noob ;p Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Da er betaen åpen for folk med Mac også! Her er også et intervju hvor det snakkes mye om kreativiteten lagt ned i spillet. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Da er betaen åpen for folk med Mac også! Her er også et intervju hvor det snakkes mye om kreativiteten lagt ned i spillet. Yay, bare jeg får en key nå, da er det bare å glemme eksamen Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg og en kamerat ligger nå på 8 plass i 2v2 silver league med 7 - 1. Ganske morsomt, hatt ett par gode å spille mot. Lurer derimot på om noen vet om en side som forklarer litt om counters, er ett par enheter vi er litt usikre på. Merket kun EN bug så langt, portrett bildet til hydralisken hang seg en gang og fikk grå pixels over seg en liten stund. Ikke videre stort men dog Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 2 kompiser var akkurat på GAME i trondheim for å forhåndsbestille, og alt de ville ha i bytte mot en beta key var navn og nummer. Ikke noe depositum i det hele tatt Bytur fort som bare det imorgen! Gjelder det også ved forhåndsbestilling av Limited Edition versjonen? Regner med at det gjelder den også ja .P ville vært rart om ikke.. du skal jo få ekstra mye snacks i den.. vil nå si at en beta key er ganske mye snacks i seg selv. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 testa nettopp mac betaen, og for meg ihvertfall flyter betaen bedre under bootcamp. har hørt flere klager allerede på at betaen for mac ikke akkurat er optimalisert Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Pleier ikke mac å ha ganske dårlig 3d kort for spillformål? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Mac'er er vel bare PC'er med annen OS nå? Syns loading tidene før matches også er litt varierende og ustabil, andre som har merket det? Lenke til kommentar
McMental Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Heh, min lille finske venn sendte meg nettopp en buddy-key.. 4 timer igjen av arbeidsdagen.... Lenke til kommentar
crippen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvordan fungerer 2v2? Er det ikke slik at viss eg spiller med en kamerat, kan vi mote folk som ikke kjenner hverandre. Altsa premade vs randoms? I saafall er det en smule fordel aa ha en aa spille med. Lenke til kommentar
McMental Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 skulle til å skrive en masse om hvordan det funka i WC3.... men må bare innse at jeg husker ikke hvordan det funka der Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvordan fungerer 2v2? Er det ikke slik at viss eg spiller med en kamerat, kan vi mote folk som ikke kjenner hverandre. Altsa premade vs randoms? I saafall er det en smule fordel aa ha en aa spille med. Såvidt jeg vet så må man invitere en person for å kunne spille 2v2, jeg kan teste ikveld. Vi hadde noen kamper igår og vi møtte iallefall samme 2 personene sammen 2 om ikke 3 ganger. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Warcraft 3 har alltid hatt forskjellige rankings for random team og arranged team, så ser ingen grunn til at det skal bli endringer på det (uten å sjekke opp noe ) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg VET iallefall at vi fikk AT rating iogmed at vi fikk placement matches nettopp for laget av meg og oxide. Om andre norske spillere går 2v2 så si ifra, kan vi ha en vennlig konkurranse om ladder rank Men igjen, noen som har tips til sider med unit counters og lignende? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) JA er litt morsomt der. Jeg er faktisk i: - 2v2 platinum - 2v2 silver - 2v2 copper Hvis jeg husker riktig. Alt avhenger av partner, hehe. Endret 30. april 2010 av Aebriol Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fikk betakey av å ha forhåndsbestilt på cdon.com . Tok ca. 24 timer så fikk jeg koden i mailboksen. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Men igjen, noen som har tips til sider med unit counters og lignende? Liquipedia - Units Informasjon om units finner du også om du trykker på F12 ingame. Lista er ikke akkurat perfekt. Den lister f.eks Thor som 'Strong Against' Colossus, noe som forsåvidt er riktig, men Vikings er ofte et mye bedre alternativ for Terrans. Endret 30. april 2010 av badehette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå