Woland Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jammen ga det en varm fuzzy feeling inside når jeg så beta friend invite key ramla ned i eposten. Edit: Jeez, det var faktisk TO keys! Sei fra om du vil sende ein til meg. Endret 28. april 2010 av Yfel Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hmmm, må høre med en jeg kjenner i beta angående key forstår jeg Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Om noen andre får en friend invite til overs, nøl ikke med å PM meg :rolleyes: Edit: Kl. 19.00 streames resten av RO16-kampene i HDH Invitational på http://www.ustream.tv/channel/hdstarcraft Day9 (Rnd) vs Tasteless (Rnd) IdrA (Z) vs Orb (P) TheLittleOne (Rnd) vs Artosis (Z) Endret 28. april 2010 av Greve Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Håper Orb knuser IdrA, selv om det hadde vært digg å få noen pointers på hvordan Z kan ta ned TP. TLO mot Artosis må jo bli en opptur. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvis det er noen som har en ekstra key de gjerne vil gi bort tar jeg gladelig imot. Ihht gamestop sitt tilbud gjelder vel det kun i statene, er nok mange som har gått på en smell der Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Når kommer World of Starcraft? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Mmm, to keys? Jeg fikk bare en å gi bort. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jaja, men jeg trenger ikke mer enn en Aeribol Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ville vært EVIG glad for en nøkkel, noen som er greie og hive over en? Har en ApB nøkkel som jeg kan bytte med om du vil Lenke til kommentar
Kælven fra Dala Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har en ekstra account med SC2 beta på, ikke noe annet, den har en ID ingame, det var en IRL kompis som spilte litt, men han likte ikke tape så han spiller ikke mer på den, any1 got an offer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kan vi værsåsnill holde requests uttafor tråden? Lenke til kommentar
lavendell Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvis det er noen som har en ekstra key de gjerne vil gi bort tar jeg gladelig imot. Ihht gamestop sitt tilbud gjelder vel det kun i statene, er nok mange som har gått på en smell der Hmm skjønner ikke hva du mener? Jeg bestilite fra gamestop.com og jeg fikk beta key fra dem som fungerte helt fint på en eu battle.net konto. Så funker fint å få beta key derifra Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har en ekstra account med SC2 beta på, ikke noe annet, den har en ID ingame, det var en IRL kompis som spilte litt, men han likte ikke tape så han spiller ikke mer på den, any1 got an offer? Offer som i du tar betalt? Lenke til kommentar
Kælven fra Dala Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Nei, kanskje i bytte for en APB key eller gi den bort hvis ingen vil bytte noe Endret 28. april 2010 av Kælven fra Dala Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Har 2 apb keys, du kan få begge i bytte. (Så kan du evt få med ein kompis og) Endret 28. april 2010 av Sverre Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Damn! Har...hmmz ikke stort å tilby Men men, det er jo en beta og ikke demo så får vel bare prøve å holde meg i trøya ei stund til. For de som er interessert i SP så skal, det som for mange er ansett til å være det beste custom campaignet laget til SC, lages i SC2. Nemlig Dawn of the Confederation. http://www.campaigncreations.org/ Greit at mye ikke av det som er der nå ikke er så imponerende idag, men har tro på at de løfter nivået vesentlig http://www.youtube.com/watch?v=oFq5V8qdgvU Lenke til kommentar
zeox Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Fikk to keys av Blizzard i dag som jeg kjapt ga bort til noen venner, men jammen fikk jeg ikke en til av cdon! POFF! der ble den og borte Endret 28. april 2010 av zeox Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er det normalt at antivirusen merker blizzard downloader som keylogging lignende produkt? Kasperskyen min gir meg advarsler hele tiden. Og TUSEN TAKK til zeox for beta keyen Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Haha, gratulere! Reagerer kaspersky på torrent program? Hvis så kan det være grunnen Er vist lykkedagen min idag også Endret 28. april 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Noen som føler for å hjelpe en sjel med en beta key? Har vært opted in for betaen siden begynnelsen, og deltatt i flere konkurranser, blant annet giantbomb, men har enda ikke fått tilgang. Har ikke noe å bytte mot eller tilby, men hadde blitt evig glad har blant annet gitt bort gratis dawn of war her på forumet, så håpet at det var noen snille folk her Endret 28. april 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå