sidesprang Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg synes også det er dårlig at de deler opp spillet. Enspillerdelen bør være veldig bra for å rettferdiggjøre tre forskjellige spillbokser. Hmm... Uansett så gleder jeg meg og håper det blir bra. enig utrolig kjipt at man bare kan spille terran først. TvT er jo kjedelig ! :S Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes det er helt greit at de deler opp singleplayeren jeg, det er ikke den som interesserer meg uansett. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg synes også det er dårlig at de deler opp spillet. Enspillerdelen bør være veldig bra for å rettferdiggjøre tre forskjellige spillbokser. Hmm... Uansett så gleder jeg meg og håper det blir bra. enig utrolig kjipt at man bare kan spille terran først. TvT er jo kjedelig ! :S det er kun singleplayer det er snakk om der. Multiplayer vil ha alle tre rasene tilgjengelige Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg synes også det er dårlig at de deler opp spillet. Enspillerdelen bør være veldig bra for å rettferdiggjøre tre forskjellige spillbokser. Hmm... Uansett så gleder jeg meg og håper det blir bra. enig utrolig kjipt at man bare kan spille terran først. TvT er jo kjedelig ! :S det er kun singleplayer det er snakk om der. Multiplayer vil ha alle tre rasene tilgjengelige Jeg er ikke så interessert i flerspiller. Jeg liker det solo. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er ganske skeptisk til oppdelingen, er prisen og innholdet verdt det så kjøper jeg nok. Ellers så ender jeg sikkert opp med å laste ned for å få med meg historien. Blir det expansion pris, og skikkelig innhold så kjøper jeg gladelig. Men betaler ikke gjennom nesa bare fordi det er blizzard. Syns de som spilte i battlereport 2 var litt dårlig, gjorde endel sære valg, men men det er jo for å vise spillet og interessert fikk det meg iallefall. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg synes også det er dårlig at de deler opp spillet. Enspillerdelen bør være veldig bra for å rettferdiggjøre tre forskjellige spillbokser. Hmm... Uansett så gleder jeg meg og håper det blir bra. enig utrolig kjipt at man bare kan spille terran først. TvT er jo kjedelig ! :S det er kun singleplayer det er snakk om der. Multiplayer vil ha alle tre rasene tilgjengelige Jeg er ikke så interessert i flerspiller. Jeg liker det solo. Nå er det heldighvis bare campainen som du må spille terran I Random map/skirmish kan du spille alle rasene mot AI også Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva skjer på SC2 froten for tiden ? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det har vært 2 battlereport, ganske spennende selv om de som spiller tidvis ikke er like god. De presser f.eks. ikke godt nok når de har overtak og glemmer ofte basen under angrep. Men det viser potensialet spillet har med ganske god micro og gjennomtenkte unit sammensetninger Det har også blitt postet noen nye skins til diverse units, drone ++. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den andre battle reporten kom vel for en stund siden. Noen som vet om det kommer en ny snart? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Aner ikke, har sjekket ofte innom og det er lite nytt. Selv de nyeste skinsene er litt gammelt nytt nå. Kan sjekke om infoceptor fortsatt er oppe og om de har postet noen nye QA batches Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) noen interessante artikler om SC2 i det siste: - Blizzard: StarCraft 2 Beta Coming 'This Summer' - StarCraft 2 Planned for Release This Year - StarCraft 2 Footage: Death Spasms and Squirts er vel ikke lenge før betaen ruller inn håper jeg . edit: linker til noen nye Q&A her: SC2Armory Fansite Q&A SCLegacy Fansite Q&A Team Liquid Fansite Q&A Q&A #51 Endret 5. juni 2009 av zeox Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 http://www.dagbladet.no/spill/blogg/2009/0...-2-kommer-i-ar/ Ouuu som jeg gleder meg til betaperioden! Kommer til å være et nervevrak hvis jeg ikke får bli med Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Battle Report #3 er lekket! er Zerg vs Protoss. Linker til HD når det blir tilgjengelig Atsjonas: husk at nord-amerika er først i rekka, så vi må vente litt på betaen uansett Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 BR#3 er nå offisielt ute! mappet er her: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Sykt Endret 30. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.6676473 Starcraft II uten LAN... Noen tanker om dette? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg liker ikke RTS-spill, men dette ser utrolig kult ut! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Synes det er teit å ikke ha med LAN mulighet. Det kan jo ikke ta sååå lang tid å sette inn? Det er jo et must, hvertfall i sånne spill! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 skal jeg være helt ærlig kunne jeg ikke ha brydd meg mindre. Selv om jeg er på LAN nå til dags er internett fritt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå