Ghaundan Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 HEhe, husket jeg leste april spøken deres igår. Var helt forvirret til jeg så datoen, måtte bare le av alle sidene hvor folk trodde de mente alvor Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 de som er opp for noe 2v2 kan legge meg til, deac.nor er i silver atm. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Deac den er done deal Lenke til kommentar
Tormod Berg Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg var nede hos gamestop (trondheim torg) i dag. Og det stemmer IKKE at man får betanøkkler ved forhåndsbestilling. Ekspeditøren hadde fått så mange hendvendelser at han trodde at han muligens hadde gått glipp av noe. Men han hadde ringt til gamestop norge og de sa at dette ryktet med betanøkkler IKKE STEMMER!!!! Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Damn! Men det fungerer vel å forhåndsbestille fra Amazon e.l. selvom det blir dyrt, så får man i hvert fall spilt betaen regner jeg med Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er glad jeg er i beta ... Håper i det lengste jeg slipper å forholde meg til ett fysisk produkt, og kan betale over nett og laste ned. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er glad jeg er i beta jeg også, men har et par kompiser som IKKE er det -_- Skal prøve å få de til å forhåndsbestille somewhere Hadde vært allright med kun digital, ja - men jeg er alikevel litt sugen på CE, den ser så fiiiin ut Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er glad jeg er i beta ... Håper i det lengste jeg slipper å forholde meg til ett fysisk produkt, og kan betale over nett og laste ned. Vil anta blizzard lar deg kjøpe via butikken sin og laste ned derfra. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen andre som har problemer med å logge inn? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Noen andre som har problemer med å logge inn? bnet er nede over hele fjøla Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Er glad jeg er i beta ... Håper i det lengste jeg slipper å forholde meg til ett fysisk produkt, og kan betale over nett og laste ned. Vil anta blizzard lar deg kjøpe via butikken sin og laste ned derfra. Starcraft 2 vil bli å få kjøpt digitalt i Blizzard Store, men ikke på launch dagen. De har sagt at den blir tilgjenglig "kort" tid etterpå. Med kort antar jeg de mener lenge nok til å få melket det som er å melkes ut av salget av fysiske kopier. Endret 27. april 2010 av badehette Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Litt kult at XeqtR kjører livestream av seg selv som spiller SC2. Er for tiden nr 2 plat og spiller veldig solid. Stream: http://www.livestream.com/xeqtr Forumtråd: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=116219¤tpage=All Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har en account dem rett og slett ikke bruker jeg kan få lånt slik at jeg får prøvd ut spillet litt? Har HoN beta keys og w00t not jeg gladelig kan gi i bytte. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som blir med å spiller kun TvT en dag, mest sansynlig i helga? og da mener jeg 1v1 TvT 10+ games MINST. er den matchupen jeg sliter mest med så det hadde vært fint å få litt practice . Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som blir med å spiller kun TvT en dag, mest sansynlig i helga? og da mener jeg 1v1 TvT 10+ games MINST. er den matchupen jeg sliter mest med så det hadde vært fint å få litt practice . Hehe, jeg sliter med alt som har med terran å gjøre ... som terran, og mot terran, med både zerg og protoss Tror ikke jeg orker en dag med det dog ... Mmm, fortsatt ranked #1 i silver ... jaja, kanskje det skjer noe annet i morgen. Har ikke spilt så mange flere kamper. Hadde håpet at det skulle skje noe ... kanskje jeg må ha flere poeng (har rett over 1300). Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Og beta ligger på battle.net kontoen, som gjerne kan inneholde flere spill Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jammen ga det en varm fuzzy feeling inside når jeg så beta friend invite key ramla ned i eposten. Edit: Jeez, det var faktisk TO keys! To irl kompiser som fikk seg en fin overraskelse. Endret 28. april 2010 av ghad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå