Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAr lest igjennom tråden i løpet av de sise par dagene. Takk for all info alle sammen, mye snacks her.

For de som enda venter på Beta- Jeg har ALLE (nesten) blizzard spillene på b.net kontoen min, så det hjelper tydeligvis ikke ;) Ellers har jeg en maskin som antakelig er relativt lik den store majoritetn der ute. Core 2 duo med 4 gig ram. så tenker det betyr at sjansene mine er mikroskopisk på det punktet også. Skal oppgradere maskina for 15k når skattepenga kommer, så med litt flaks kan jeg spille det ferdige spillet på ny bråke-kasse til da :)

Endret av Pendraeg
Lenke til kommentar

Leker meg i betaen jeg også, er bare i copper league tho. Leker for mye med forskjellige taktikker så blir endel feiling.

Anywho, brukernavnet er deac.nor , er mer enn gjerne up for noe 2v2 :)

Nice, hvilket lag pleier du å velge?

Varierer egentlig. Foretrekker Protoss og zerg, men terran erke feil det heller

Endret av deac
Lenke til kommentar

Har nettop komt i gang med betaen (bruker; Jdizzle), og har fått spelt ein del 2v2. Er i bronze league atm.

Reapers og vikings kan godt bli fjerna heilt. Eller nerfa til det ekstreme. Eit helvette å spela mot 2 terran som spammer vikings.

Endret av Sverre
Lenke til kommentar

Håper at map editoren åpner for en så variasjon på spillet som Wc3 har.

Alle rykter og uttalelser så langt tyder på at map editoren er/blir helt vill - og jeg ser iallefall ingen grunn til at de skulle la oss gjøre *mindre* enn i WC3, så det er bare å håpe :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Blizzard har sagt at de har lyst til å gi alle muligheter til å costumize spiller så mye de vil, på samme måte som med WC3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...