Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo. Jeg har nå funnet ut at jeg er så dårlig generelt mid-late game at jeg trenger en treningspartner. En som jeg kan diskutere med og planlegge litt buildene. Hit meg med en msg her eller bare legg meg til inne i spillet: Dag.dagensdag

Hvilken rase er det du spiller mest som? Jeg sliter som sagt mye med terran :)

Er i øvre halvdel av silver, så ikke spesielt god.

Protoss for det meste. Sliter mest mot zerg. Terran håndterer jeg ganske greit. Er i øvre halvdel på bronze så enda dårligere.

Lenke til kommentar

Der fikk jeg beskjed om å ta placement matcher igjen. Noen andre som har fått samme?

Det skjer med folk fra tid til annen. Er en bug. Neste patch sies å skulle fikse det.

Ah, trodde det var pga testing.

Men det er mulig det skjedde fordi jeg avanserte opp til toppen av silver league, og derfor skulle få en kvalifiseringssjanse til gold.

Lenke til kommentar

Men det er mulig det skjedde fordi jeg avanserte opp til toppen av silver league, og derfor skulle få en kvalifiseringssjanse til gold.

Nei er enten en reset eller bug, jeg har fått dette før jeg var ferdig med kvalik engang tidligere :p

Lenke til kommentar

Der fikk jeg beskjed om å ta placement matcher igjen. Noen andre som har fått samme?

Det skjer med folk fra tid til annen. Er en bug. Neste patch sies å skulle fikse det.

Hmm, kan godt være. Når jeg rykket opp så ble jeg matchet mot folk i ligaer 1-2 over i, vel, ja det var vel kanskje 5 kamper. Men kan ikke huske den nevnte noe om placement.

Er i allefall folk som opplever å få hele profilen sin resatt.

Endret av badehette
Lenke til kommentar

Konge spill :) Beste Strategi spillet jeg har spilt!

Er i bronze league bare, men vinner mer og mer, så ender nok tilbake i silver league. hadde vert kult å prøvd noe 2v2 med skikkelig sammarbeid! :)

Betanavn: Dipies.von

Hmm, kan godt være. Når jeg rykket opp så ble jeg matchet mot folk i ligaer 1-2 over i, vel, ja det var vel kanskje 5 kamper. Men kan ikke huske den nevnte noe om placement.

Er i allefall folk som opplever å få hele profilen sin resatt.

Er ikke noen bug, de sier jo på hovedmenyen at de kommer til å resete ofte for å teste :/

Lenke til kommentar

2v2 med skype var en ny opplevelse, gjorde spillet mye morsommere.

Havnet i platinum league med DagensDag, må vel kunne si at det var en morsom sak - følte meg ikke helt hjemme der (bronze + silver i 1v1 havner i platinum som 2v2, hehe).

Zotac Cup #8 går av stabelen litt over 14.00 for de som er interesserte!

sign-up her

streams her (pre-lim matcher) og her (fra semi). oppdaterer når de forskjellige streams er live!

Takk for streamlinks !

Lenke til kommentar

Ja Aebriol vi var ganske konge.

Meeeen nå skal vi se. Jeg logger på også har jeg mistet alle vennene, rankene men ikke minnene da :( så nå får vi se hva jeg gjør fra nå.

Eg mistet alle venner eg og, pluss maa gjore placement matches om igjen.

Lenke til kommentar

Ja Aebriol vi var ganske konge.

Meeeen nå skal vi se. Jeg logger på også har jeg mistet alle vennene, rankene men ikke minnene da :( så nå får vi se hva jeg gjør fra nå.

Eg mistet alle venner eg og, pluss maa gjore placement matches om igjen.

Jeg og ... men etter å ha logget inn og ut tre ganger funka det igjen for meg.

Lenke til kommentar

Ingen games played på meg heller plutselig, friends borte men jeg er på deres liste fortsatt.

ps. en jeg kjenner via msn i usa har brukt blizzcon koden sin, noen som vet hvor lang tid det tar før man får invite til starcraft2 da? Det var vist ikke en kode som gikk rett inn i battle.net men må vente på mail fra blizzard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...