Svabr Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 flere som fremdeles sliter mot zergling rush?:s taper hver gang:S Lenke til kommentar
xip Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Kontoen min er ødelagt, får ikke logget inn, det står bare på brukernavn feltet "this service is not available" :s Men jeg får logget inn på en annen battle.net konto jeg har... Jeg får heller ikke logget på.. (kanskje de gjør noe farlig med den!") EDIT: Jeg kom meg inn! Endret 13. april 2010 av Basso Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Kan forresten melde at noen har forbarmet seg over meg i løpet av de siste to timene. Har ikke fått noen mail enda, men det er nå en del av min battle.net konto Kanskje det hjalp å sjekke kontinuerlig like vel, hehe. Interessant, du sjekka ofte så kom det plutselig og midt på dagen? Kom etter kl 17, før kl 20 Jeg hører tydeligvis hjemme i silver league etter placement matchene. hehe aebriol.eldstorm er navnet å se etter hvis noen har lyst på en match Endret 13. april 2010 av Aebriol Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 flere som fremdeles sliter mot zergling rush?:s taper hver gang:S Last opp noen av replayene dine der dette skjer? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Du er pukka nødt til å få til en eller annen wall-in av bygninger på rampen ned fra første basen din. Ikke at jeg er den beste til å svare, hadde en tung dag på slagmarken i går kveld. :s Endret 14. april 2010 av ghad Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du er pukka nødt til å få til en eller annen wall-in av bygninger på rampen ned fra første basen din. Ikke at jeg er den beste til å svare, hadde en tung dag på slagmarken i går kveld. :s gjør det, men når jeg begynner med å lage marines så kommer det en haug med zerglings som tar supplydepoet, å tar marinen å så er det tapt. kanskje jeg bare er treig:P er jo i "noobcopper" league^^ men fant ut igår at å gå mech mot zerg funker bedre en marines/marauders. Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg er så gruelig misunnelig på dere som har betaen ;D Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du er pukka nødt til å få til en eller annen wall-in av bygninger på rampen ned fra første basen din. Ikke at jeg er den beste til å svare, hadde en tung dag på slagmarken i går kveld. :s gjør det, men når jeg begynner med å lage marines så kommer det en haug med zerglings som tar supplydepoet, å tar marinen å så er det tapt. kanskje jeg bare er treig:P er jo i "noobcopper" league^^ men fant ut igår at å gå mech mot zerg funker bedre en marines/marauders. Bruk SCVs til å reparere supply depotet. 3 SCVs for 6 zerglings omtrentish. Hotkey de i forveien så du er klar når du ser zerglings på trappa. Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der sa du noe, helt glemt at scv's kan reparere:p lattis Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Viktig tips til andre noobs: Sett rally point PÅ minerals fra hovedbasen, så går drones/scv og sånn rett dit med en gang de blir laget. Sparer deg viktig tid i starten. Lenke til kommentar
xip Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac husk at du er nødt til å knytte minst ett spill til kontoen for å være kandidat til beta Lenke til kommentar
xip Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac husk at du er nødt til å knytte minst ett spill til kontoen for å være kandidat til beta Jau, alt er tilrettelagt. Nå er det bare massiv venting igjenn Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen av dere som spiller nå? Savner en venn. Zeox baila til fordel for HoN... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Noen av dere som spiller nå? Savner en venn. Zeox baila til fordel for HoN... hadde lovd en kamerat å vise litt hvordan det fungerer . er ingen stor fan av spillet selv. hurra for windowed mode! Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac Jeg har 9 kontoer som bare venter på key. Fikk keys til div blizzardspill av kompiser Lenke til kommentar
xip Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac Jeg har 9 kontoer som bare venter på key. Fikk keys til div blizzardspill av kompiser Djises rompelpolp.. x3 Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac Jeg har 9 kontoer som bare venter på key. Fikk keys til div blizzardspill av kompiser Husk å logge inn og sjekke dem da - jeg kom inn i beta i går, og har fortsatt ikke fått noen mail om det. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hoho, 2vs2 var jo bare for gøy. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac Jeg har 9 kontoer som bare venter på key. Fikk keys til div blizzardspill av kompiser Husk å logge inn og sjekke dem da - jeg kom inn i beta i går, og har fortsatt ikke fått noen mail om det. Det tar litt tid å logge inn på alle 9, men det er vel verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå