FaderullahDadullah Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tja, ville ikke være helt dumt å slippe den mellom RO32 og RO16 Jo, vil være ganske dumt å sleppe en patch midt i en såpass stor turnering. Når det er 85 000 dollars on the line, så har folk valgt den rasen de tror de kan vinne med uansett, og en patch vil føkke med alles strats. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Men på den andre siden så vil de som har best evne til å tilpasse seg "midlene sine" og komme opp med nye strategier ha en større sjanse for å vinne, og personlig synes jeg at det faktisk er en god ting. Det er jo uansett likt for alle. Men for all del, jeg forstår poenget, og det kan være at det er mer gunstig å legge patchen til en senere dato. Endret 17. september 2010 av Error Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Var meget fornøyd med hvordan jeg behandlet div. counter. Colloussi for zergling/marines og Immortals for "de ekle kanon folka" (kommer ikke på navnet) og zealots som kanonføde. Man kan se at jeg tidlig forsøkte på et cannon rush (prøvd litt i det siste) som feilet. Lenke til kommentar
FaderullahDadullah Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Men på den andre siden så vil de som har best evne til å tilpasse seg "midlene sine" og komme opp med nye strategier ha en større sjanse for å vinne, og personlig synes jeg at det faktisk er en god ting. Det er jo uansett likt for alle. Men for all del, jeg forstår poenget, og det kan være at det er mer gunstig å legge patchen til en senere dato. Joa, jeg ser poenget, men mange har lagt ned ganske mange timer trening på akkurat sine strats og timings etc, så jeg synes det er en dårlig dårlig dårlig plan å sleppe patchen midt i turneringen. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Blizzard er uansett uenig med deg. http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/566440828 Xordiah The first feature and balance patch release for StarCraft II: Wings of Liberty will be available next Wednesday September 22, 2010, between 5 a.m. and 11 a.m. CEST. You can read all about our plans for patch 1.1 in the Situation Report (http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901#blog). Lenke til kommentar
FaderullahDadullah Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 DET får nå være. Jeg synes uansett det er dumt. Men men. Blir spennende å se patch notes. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Syns det blir teit om blizzard skal ta hensyn til enkelt turneringer. Om de skulle tatt hensyn burde det være å ta få de lansert før de starter, patchene skal tross alt øke balansen som igjen jevner oddsen til alle som spiller. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 eneste turnerings folka trenger å gjøre er å sjekke patch notes og se om det kommer til å påvirke strategiene dems eller ikke, for å så gjøre noen endringer kanskje hvis det blir litt anderledes Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Syns det blir teit om blizzard skal ta hensyn til enkelt turneringer. Om de skulle tatt hensyn burde det være å ta få de lansert før de starter, patchene skal tross alt øke balansen som igjen jevner oddsen til alle som spiller. Blir det teit at samtlige får spille med det gameplayet de har spilt mest med? Sc2 går mye på timings og balanse....dersom en endrer på hele spille-reglene er det x antall personer sine taktikker som må lages på ny. Tenk deg at du bruker banshees i 3 av dine 5 mest brukte taktikker, og så endres de til å ta mye lenger tid og minerals å lages. Når en legger til x antall andre endringer er det smart av blizzard å release etter store turneringer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Da er det den som er flinkest til å tilpasse seg som vinner. Dessuten er jeg enig i at Blizzard ikke kan ta hensyn til uavhengige turneringer. Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Btw, har noen en forklaring til hvorfor zealots blir nefet? hvordan skal vi nå takle 6/7 pool? Lenke til kommentar
Tormod Berg Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Btw, har noen en forklaring til hvorfor zealots blir nefet? hvordan skal vi nå takle 6/7 pool? Pga. proxy gateway rush syns jeg å huske. Lenke til kommentar
FaderullahDadullah Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Da er det den som er flinkest til å tilpasse seg som vinner. Dessuten er jeg enig i at Blizzard ikke kan ta hensyn til uavhengige turneringer. GSL er ikke akkurat en heeeeelt uavhengig turnering heller. Tror nok GomTv har et liiiite samarbeid med blizzard du Det er jo praktisk talt blizzards egen turnering. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Syns det blir teit om blizzard skal ta hensyn til enkelt turneringer. Om de skulle tatt hensyn burde det være å ta få de lansert før de starter, patchene skal tross alt øke balansen som igjen jevner oddsen til alle som spiller. Blir det teit at samtlige får spille med det gameplayet de har spilt mest med? Sc2 går mye på timings og balanse....dersom en endrer på hele spille-reglene er det x antall personer sine taktikker som må lages på ny. Tenk deg at du bruker banshees i 3 av dine 5 mest brukte taktikker, og så endres de til å ta mye lenger tid og minerals å lages. Når en legger til x antall andre endringer er det smart av blizzard å release etter store turneringer Balanse, ja, det heter jo tross alt en balance patch. Så da burde den bli forbedret eller hva? Hvis timing og strategier er basert på noe som er for kraftig i forhold til hva det burde være er det viktig at det blir patchet. Vet du hva, da ville jeg heller tapt enn å måtte høre fra absolutt alle at jeg kun vant fordi banshees var for kraftig. De endrer ikke på ting for shits and giggles. Akkurat nå er siege tank latterlig kraftig og skal få seg litt smekk på pungen. Proxy gating er også svært kraftig og blir nerfet litt. Om du er vant med at terran eier alt så syns du det er greit at de fortsetter å spille slik? Det er vel 15 terrans igjen og...4 zerg? Greit at det ikke skal være ren 33/33/33, men en det burde være en indikator på at ting er skeivt i terran sin favør. Det beste for å stoppe 6-7 pool er såvidt jeg vet en tett bygd base og photon cannon. Lenke til kommentar
benredik Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Noen som har lyst til å prøve noen 2v2 med en "old school" starcrafter? char.name : kennern char. code: 765 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kanskje et litt noob spørsmål, men kan man gå opp/ned i rank? Sånn fra sølv ned til bronze/opp til gull? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, det kan man. Om du vinner mye går du opp, taper mye går du ned. Selv gått fra sølv til platinum i 1v1. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Awww... Er så dårlig for tiden, og 1 v 1 er den eneste jeg ikke er i bronze i x) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Da er dette spillet kjøpt og installert. Jeg kommer sikkert til å spørre om tips&triks etterhvert som jeg kommer meg ut i Mp-verdenen. I mellomtiden kan de som ønsker det, legge meg til. Char. name: MegaMats Char. code: 853 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå