Oxidia Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) X placement-matches remaining har alltid vært bugga. Når du har spilt 5 games havner du i en liga, selv om det står 5 remaining.. Endret 9. september 2010 av Oxidia Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Andre som har connection problems atm? Lenke til kommentar
Kælven fra Dala Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 BNET: Hassassin.530 Har begynt og spille igjen nå etter en lang pause pga. pc problemer og at jeg rett å slett mistet lysten på å spille SC2. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Battle.net nede ? Får Battle.net is down ........... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 X placement-matches remaining har alltid vært bugga. Når du har spilt 5 games havner du i en liga, selv om det står 5 remaining.. Har 16 games og 6 wins, noe som er godt over kravet, likevel får jeg "5 matches remaining". Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Som sagt, det er kun en bug. Det var det i beta og den har ikke blitt helt fikset enda, du er i liga. Det står at du har placement matches, men du får vanlige ranking matcher. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hm. Det er jo litt håpløst. Uansett begynner jeg å gå litt lei, jeg taper alt for mange kamper om dagen. Særlig terran grisebanker meg på det nivået at jeg mistenker terranspillerene jeg møter om å begynne med 10 marines fra starten av ^_^ Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kom og spill med meg kjære AltF4. Sammen kan vi ta over verden! Det at Terran starter med 10 marines og dobbelt opp med ressurser jo en kjent sak. Når jeg spiller 2v2 taper jeg nesten alltid mot TT Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen her som er med på noen teamgames? Nemizr 416 her, bare å legge til Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=DJ4XpUKjtgk hvis du ikke vet hvem Pylo er sjekk denne videoen. http://www.youtube.com/watch?v=mXiKttWVgIE&feature=related Endret 12. september 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 my life for pylo <3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvordan i all verden stopper man en shitload med marines som protoss? Jeg eide nettopp et game, hadde stor base utenfor utgangsdøra til fienden med et lass med photon cannons - men han siegetanket den rett og slett ved å sette opp sykt mange marines og noen medivacs. Og når den - og min hær som var på vei til å angripe - brått tok slutt fløy han inn i basen min og jeg hadde ikke noe annet valg enn å ta en GG og rett og slett innse at jeg ble valset over av et gedigent lass med marines. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvordan i all verden stopper man en shitload med marines som protoss? Jeg eide nettopp et game, hadde stor base utenfor utgangsdøra til fienden med et lass med photon cannons - men han siegetanket den rett og slett ved å sette opp sykt mange marines og noen medivacs. Og når den - og min hær som var på vei til å angripe - brått tok slutt fløy han inn i basen min og jeg hadde ikke noe annet valg enn å ta en GG og rett og slett innse at jeg ble valset over av et gedigent lass med marines. Collossus. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Og når collossus rekker å skyte én gang før de forsvinner til hvor nå enn collossus forsvinner? Jeg regnet med at de ville være gode, problemet er bare at jeg ikke fikk mange nok. Og jeg tror ærlig talt ikke at det ville ha funket med mange nok heller. Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Chargelots Also, Alt F4, viste ikke at du var Erik, du sa det aldri Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg bytta til stalkers i håp om å få blinket inn i basen etter at mitt innledende hovedangrep, men etter at min første bølge ble skutt, drept og tatt livet av etter det prøvde jeg fort med void rays, men dere kan jo gjette hva som skjedde med dem... Mainet stalkers igjen og skjønte samtidig at collossus var greia - med da var det for seint. Frister å gi dere replayen, men usikker på om jeg tør @Lazore: Jo da, det er meg! Sneaky mofo veit du ^_^ Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Collosus med Thermal lance og zealots eller andre folk som tåler en trøkk foran løser det meste. Ikke glem å micro collosiene! Om du gir replayen vil du få mer konstruktiv kritikk en kjeft. Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja ville gjerne sett replayen, ser på meg selv som en pro protoss selv om jeg bare er i silver league Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Collossus med range upgrade herjer hvor mange marines det skal være, uten upgrade er det litt mer sketchy. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Collossus med range upgrade herjer hvor mange marines det skal være, uten upgrade er det litt mer sketchy. Uten upgrade kunne du like godt sendt på probes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå