Bikkebakke Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper på rocka sci-fi musikk som i eneren. Terran musikken var utrolig tøff...Nynner fortsatt på den iblant:p Musikken i SC er episk! Gledar meg som ein liten unge til SC 2, tvilar ikkje eit sekund på at Blizzard ikkje skal innfri forventingane mine. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) OMG OMG OMG. Fått Beta-key :o :o Å gud som jeg er i ekstase Endret 7. mars 2010 av Siren Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Terran-musikken i 1rn er klassisk. Nesten space progrock 8-) Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Kan berolige med at musikken er like fet her =) Nick: JoeNuts.nievelstark Endret 7. mars 2010 av Joe Nuts Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Kan berolige med at musikken er like fet her =) Nick: JoeNuts.nievelstark la deg til i lista Lenke til kommentar
LMH Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Viss vi får invite, får vi då mail om dette til adressa som er registrert på bnet-kontoen eller må vi inn på b.net for å sjekke? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Du får mail om at det er tilgjenlig på din battle.net konto. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Du får mail om at det er tilgjenlig på din battle.net konto. ikke alle får denne emailen, så det kan være lurt å titte på b.net kontoen av og til Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Viss noen er interesserte i e-sport og slikt vil jeg anbefale å følge shoutcraft i dag - http://www.vtwproductions.com/home/2010/3/5/emperor-and-totalbiscuit-to-host-shoutcraft.html SHOUTcraft’s maiden broadcast will happen on Friday the 12th of March at 23:00 GMT (18:00 EST). Videostreaming will be available on both Cynical Brit and VTWProductions. We hope to see you there. Endret 12. mars 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kun noen få minutter nå - http://www.livestream.com/emperorscourt. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Patch 5! Beta Patch 5 (ver. 0.7.0.14356) Balance Changes PROTOSS Cybernetics Core - Warp Gate research time increased from 60 seconds to 140 seconds. ZERG Hatchery/Lair/Hive - Burrow research time increased from 50 seconds to 100 seconds. - Burrow research cost increased from 50 Minerals and 50 Vespene Gas to 100 Minerals and 100 Vespene Gas. Nydus Network - Nydus Worm build time increased from 10 seconds to 20 seconds. Hydralisk - The delay between attacks has been increased from 0.75 seconds to 0.83 seconds. Infestor - Neural Parasite has been redesigned: -- The limited duration of 10 seconds has been removed. -- Can no longer target air units. -- Cast range decreased from 9 to 7. - Burrowed Infestor move speed decreased from 1.5 to 1. - Infestor life decreased from 120 to 90. - Infestors that are burrowed now have the same threat level as above-ground units for the purposes of automatically acquiring targets. Bug Fixes - Fixed an issue with High graphics settings that could cause particles not to render. Lenke til kommentar
Maxmo Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fikk beta invite av en kompis, bare å adde meg hvis noen vil ta noen matches Nick: Maxmo.Maxmo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 De som har lyst til å adde meg må gjerne gjøre det: Nick: Snorre Identifier: orresnei Jeg skal slett ikke påstå at jeg er noe god i spillet, snarere tvert om. Men jeg liker å lære, og digger å spille 2 vs 2 matcher. Spiller for det meste terran og protoss. Zerg har jeg ikke turt å ta sjansen på enda. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hallo. jeg kurer på om når Starcraft 2 kommer ut? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 hallo. jeg kurer på om når Starcraft 2 kommer ut? det er det ingen som vet enda, men blizzard har satt målet til sommern Lenke til kommentar
gholie Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er vel ikkje tilfeldigvis nokon som har ein key til overs? Kan bytte mot ein Heroes of Newerth key om ønskeleg! Synest dette spelet virker veldig bra, skulle gjerne fått testa det! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hallo. jeg kurer på om når Starcraft 2 kommer ut? det er det ingen som vet enda, men blizzard har satt målet til sommern ok, takk får svar Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er vel ikkje tilfeldigvis nokon som har ein key til overs? Kan bytte mot ein Heroes of Newerth key om ønskeleg! Synest dette spelet virker veldig bra, skulle gjerne fått testa det! Hvis noen skulle ha det er jeg og meget interessert, bytter mot ... tja, money or nothing er ikke i noen betaer for tiden. Holder på med å se på youtube videoer av spillet for tiden, ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 skulle gitt mye for en beta key selv Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Blir 3 og 4versus kamper tilgjengelig i betaen? Må sikkert spille en del 1 og 2 kamper først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå