zeox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Genrell info Genre: Real-Time Strategy Utvikler: Blizzard Entertainment Utgiver: Blizzard Entertainment Distributør: Activision Blizzard Utgivelsesdato: 27/07/2010 (løp og kjøp!) Offisielle Battle Reports Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): #1 http://www.youtube.com/watch?v=_EhPJoEiHb4 #2 http://www.youtube.com/watch?v=Vi3C9uiRNRM #3 #4 Musikk Her kan du laste ned en samling av musikken som er med i betaen. Gamer.no brukere på BNet! zeox: zeox.898 MrDarkey: MrDarkey.400 ghad: MortalCoil.371 Aebriol: aebriol.380 Doctor_Who: JamesRaynor.615 henrikrox: HenrikHOE.691 Ichimaru: fRekvi.837 eivind: eivind.515 Atsjonas: Atsjonas.901 AbnormalFetus: Dax.588 (tallkoden finner du her) Hell, it's about time! Endret 8. august 2010 av zeox Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Mange stilige bilder, men det er ikke mulig å få de i spoiler-vinduer? Endret 5. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 hvis spoiler tagen hadde funket :S det er vel bare [spoiler][/spoiler] ? Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) [skjul] content [/skjul] Endret 5. februar 2009 av tomf Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 takk, fikset! Skal få puttet om noe mer info om raser osv i kveldingen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Elsket SC1, spiller det av og til, klarer nesten ikke å vente! :wub: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal ærlig innrømme at jeg har aldri prøvd StarCraft. Jeg har alltid vært en Warcraft fyr, det må være sverd og magi... det framtidsgreia er ikke noe for meg, tror jeg da. Starcraft 2 ser jo ekstremt kult ut da, og kanskje er det verdt å prøve? Noen som vet om det er mulig å skaffe seg StarCraft 1? Bare for å prøve det litt å se om det er noe for meg. Gjerne fullversjon, men demo kan vel gå det også. Mener da selvfølgelig om det er noe gratis som kan nedlastes og nei, ikke torrent men noe helt lovlig. Nesumar Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Cant wait! Spiller SC1 regelmessig enda med noen kompiser. Multiplayer på dette spille kommer til å bli legendarisk (håper jeg da ). Fortsettelsen på den fantastiske historien. Dette blir bra, det er jeg overbevist om! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Noen som vet om det er mulig å skaffe seg StarCraft 1? Bare for å prøve det litt å se om det er noe for meg.Gjerne fullversjon, men demo kan vel gå det også. Mener da selvfølgelig om det er noe gratis som kan nedlastes og nei, ikke torrent men noe helt lovlig. Nesumar Ikke noe er gratis her i livet, og spesielt ikke et så godt spill som StarCraft Har ikke blitt abandonware enda, men du finner det + ekspansjonspakke til 100,- på flere nettbutikker, bare søk etter Battlechest utgaven. Så F.eks. Absoluttspill.no hadde det. Verdt den hundrelappen om du liker WarCraft spillene. Edit: Fikse link Endret 5. februar 2009 av Shicca Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet om det er mulig å skaffe seg StarCraft 1? Bare for å prøve det litt å se om det er noe for meg.Gjerne fullversjon, men demo kan vel gå det også. Mener da selvfølgelig om det er noe gratis som kan nedlastes og nei, ikke torrent men noe helt lovlig. Nesumar Ikke noe er gratis her i livet, og spesielt ikke et så godt spill som StarCraft Har ikke blitt abandonware enda, men du finner det + ekspansjonspakke til 100,- på flere nettbutikker, bare søk etter Battlechest utgaven. Så F.eks. Absoluttspill.no hadde det. Verdt den hundrelappen om du liker WarCraft spillene. Edit: Fikse link Man kan og kjøpe det fra Blizzard sin egen DDL butikk Fra hva jeg spillte i sommer blir dette det siste spillet jeg noen sinne kommer til å kjøpe. Forhåpentligvis er betaen rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg som bare det. Starcraft 1 var fantastisk. Zerg-rush ftw. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Starcraft 2 blir det beste strategispillet siden World in Conflict, og bedre enn det, om jeg kjenner Blizzard rett. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Forresten, Terran-bygningene så ut som hoppeslott. Jeg holder meg til Zerg. Endret 5. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva synes dere om at spillet skal deles inn i så mange deler? Altså ett spill for en rase tror jeg det var. Blir mye penger for å få alt i spillet, men grunnen var vel at spillet var såpass stort at ett spill for alt ble for lite. Nesumar Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Gleder meg enormt til Starcraft 2, er helt sikker på at det kommer til å leve opp til alle forventninger uansett hva som skjer med "oppdelingen" som er diskutert. Endret 6. februar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette kan umulig ikke bli bra. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hver gang jeg leser om SC2, så får jeg faktisk mer lyst til å spille det orginale, enn 2-ern. Har kanskje litt med gode minner, hvor jeg og en kompis drev med flere timer mer kamper på 17Mai mens alle andre var ute og gikk i tog. Utrolig geeky, men fremdeles et av de beste 17 Mai-minnene jeg har.... ved siden at jeg ble sammen med min nåværende kjæreste på en 17 Mai Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hva synes dere om at spillet skal deles inn i så mange deler? Altså ett spill for en rase tror jeg det var. Blir mye penger for å få alt i spillet, men grunnen var vel at spillet var såpass stort at ett spill for alt ble for lite. Nesumar Jeg har ingen verdens ting imot det. Når det tilsier at jeg får spillet tidligere enn før tenkt, mer missions og en dypere story: meld meg på! Relic gjorde akkurat det samme med Dawn of War og det virket ikke som at noen hadde noe imot det. Jeg har hvertfall alle DoW spillene og jeg kommer til å ha alle sc2 pakkene og . Jeg klarer ikke helt å se forskjellen på dette og det originale starcraft, annet enn at vi må vente et par år med en zerg campaign Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er ikke så tilhenger av at de deler spillet opp. Personlig kommer jeg til å bruke singleplayer delen som en kjapp opplæring om de nye enhetene før jeg begir meg ut på battle.net Hadde vært fordel om jeg kunne runde alle kampanjene rett etter hverandre. Menmen, dette blir uansett det neste store strategi spillet for massene og jeg gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå