~ David ~ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Coral Sea var artig, prøvde å hoppe ut en gang og lande på en øy men da døde jeg visst, haha. Det er hvertfall stedet å gå hvis man liker å fly, enten for å bli god eller hvis man allerede er det. Skjønner ikke helt vitsen med å velge klasse når man spawner da, er vel hipp som happ hva man velger likevel. Kunne heller fått et bilde av en pilot som man måtte 'velge' før man spawnet.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvordan er styringen i Bf1943? Altså sensetivityen på x og y axis? Er det som i Bf:BC eller er det som call of duty 4? For de som ikke vet forskjellen så er det lik sens både på x og y axis i COD4 og BF serien har tregere sens opp og ned. Ikke bare det, men den begynner tregt og blir raskere når du holder stikka til enten høyre eller venstre! Noe som er helt sløkket, spør du meg. Dette alene er utslagsgivende for om jeg gidder å kjøpe spillet eller ikke! På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du vet at man kan stille inn på slikt i options, right? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Å hjelpe meg! Lakus, du skal få lov å gi meg smikken!! ;-) Dette var jeg ikke klar over gikk an å stille i options Men takk for infoen Lakus! Da blir det BATTLEFIELD på meg også once again! ;-) Herregud jeg klokket sinnsyke timer i BF2 og BF1942:DC på pc...Så dette må jo bli bra! Edit: Ja men selv om sensen går like fort opp/ned som høyre/venstre....starter den tregt å blir raskere eller kan dette også stilles? Endret 17. juli 2009 av LordShaft Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hmmm. Det kan jeg ikke si at jeg har tenkt over engang og da må jeg nesten si at den ikke blir raskere og raskere. Tror jeg. Aner ikke. Er jo ikke værre enn å laste ned en trialversjon da Lady. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Sir, Yes Sir!! Skal heller prøve å laste ned å se om det faller i smak! Selv om det skal godt gjøres at jeg liker noe bedre enn COD kontrollene... Blitt alt for "avhengig" av de :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 COD sine kontrollere er jo sjef, så det er jo ikke noe rart, men jeg synes 1943 gjør det dritbra til å være et nedlastbart spill. Jeg spiller det hele tiden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det tok god tid før gameplay videoer begynte å dukke opp på YT, det kom noen nye igår. Var bare 5 eller noe før. Men jeg har sykt lyst på spillet, ser ut som det BFH skulle vært. Hva er aldersgrensen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Last ned demoen. Det er jo et arcadespill og alle arcadespill har en demo. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Joa, men PS3 er ikke oppe får tiden, desuten så har jeg lyst på PC versjonen siden jeg ikke har 360 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Gleder meg ikke mindre til september. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 PC versjonen kommer i september, og jeg gleder meg Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Jeg også, men har dere no info om aldersgrenser til spillet? Endret 18. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ahh i see Kjøp deg PS3 eller xbox! Så slipper du og vente! Lenke til kommentar
IIIIsNIIII Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Min første post på Gamer.no anyway, spilt i hele natt nå, sinnsykt bra spill, eneste som mangler er masse folk fra gamer.no som spiller ilag;) Bare add meg: IIIIsNIIII PS: Spiller på 360 Endret 20. juli 2009 av IIIIsNIIII Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 For et rått lydbilde i dette spillet! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ahh i see Kjøp deg PS3 eller xbox! Så slipper du og vente! Skulle gjerne gjort det, men har ikke tv for tiden. Ikke har jeg økonomi til å kjøpe meg en heller. Så det får bli senere. Begynner å bli vant med å vente nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Oh, man. Jeg liker dette spillet bedre og bedre for hver dag som går. I dag har jeg for det meste teamet opp med en annen og kjørt i rundt i tanks. Den andre får jo alltid 10 poeng for "assistance" når man sitter på i en tanks, så jeg kjører og skyter og han andre gjør sin del for å "gjøre seg fortjent til" poengene ved å sørge for at tanksen alltid er i tipp-topp stand. Vi kunne gjerne rulle rundt i en hel runde i strekk og bare drepe, drepe, drepe. Morsomt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Prøvde demoen nå. Hadde kjøpt det til PC, men det var 16+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå