pål johan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 og den stiger ikke men kjempe bra jobba har spilt nesten i hele dag ^^ er så gøy Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ahhh dere er heldig, har ikke fått muligheten til og spille i dag. Men i morgen kansje. Ser fram til det nye mappet. Intens fly combat! jej! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har spilt i hele kveld og fra i morgen av har jeg hele huset for meg selv. Krig har aldri vært så moro. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg har spilt ganske mye idag Noen som har prøvd det nye mappet? Jeg finner det ikke. :o Edit: Der poppa Air superiority fram på main menu ja Endret 14. juli 2009 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg har spilt ganske mye idag Noen som har prøvd det nye mappet? Jeg finner det ikke. :o Edit: Der poppa Air superiority fram på main menu ja gratulerer skal prøve mappet nå Endret 14. juli 2009 av gtamann Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Etter at alle killsene var ferdig tok det ganske lang tid før jeg fikk det. Hadde tatt meg en pause fra spillet og letingene etter mappet. Så nå nettopp bestemte jeg meg for å spille litt til, så når jeg kom til main menu sjekket jeg bare etter Air superiority og mens jeg sjekket så kom den opp nesten helt nederst Så hvis du ikke ahr fått den er det kanskje bare å vente litt eller restarte spillet, eller noe liknende Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Etter at alle killsene var ferdig tok det ganske lang tid før jeg fikk det. Hadde tatt meg en pause fra spillet og letingene etter mappet. Så nå nettopp bestemte jeg meg for å spille litt til, så når jeg kom til main menu sjekket jeg bare etter Air superiority og mens jeg sjekket så kom den opp nesten helt nederst Så hvis du ikke ahr fått den er det kanskje bare å vente litt eller restarte spillet, eller noe liknende Takk fikk det nå hvilke rank er du? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hmm... Ranken min... Det husker jeg faktisk ikke xD Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noen som har fått prøvd coral sea enda? Var vist låst opp men ble ikke noe dogfight-heaven på meg nei :\ Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noen som har fått prøvd coral sea enda? Var vist låst opp men ble ikke noe dogfight-heaven på meg nei :\ ja har prøvd mappet i 2 timer nå, syns det er gøy jeg : ) men har lyst på flere maps! blir litt kjedelig med 4 maps, er du er flyger så bør du spille på Coral Sea hvis ikke hold deg på de andre mapsa ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 "Unavailable" kommer det opp hver gang jeg prøver. Skal sjekke etterpå. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noen som har fått prøvd coral sea enda? Var vist låst opp men ble ikke noe dogfight-heaven på meg nei :\ Prøvde en halv runde igår. Likte banen veldig godt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er awsome, skikkelig dog fight i lufta. Fienden landet på båten vår, gikk to sek før fire man høvla han vekk Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Helt sykt å spille på coral sea mappet Faan så gøy! Det er her vi virkelig skulle ha hatt 64 spilllere Ser for meg et rene helvete i lufta da! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hahah! Det ser jeg faktisk for meg Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har fremdeles ikke fått prøve coral sea Og det går veldig opp og ned hvorvidt laget mitt vinner eller ikke. Gjelder å rushe mapsa så fort som overhodet mulig, samt være kjapp å ta dem tilbake - har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det første jeg gjør nå er å equippe SMG og kjøre båt rundt øya til det første punktet fienden tar. Vanligvis har de rukket å ta og forflytte seg videre til neste flagg innen jeg kommer frem og de må ta splitte seg. Noen kommer tilbake mens noen drar videre, noe som gjør det lettere for resten av laget mitt å drepe de som drar videre for å ta nye flagg. Og innen de som kommer tilbake finner meg har jeg selvfølgelig stukket av med båten. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Spilte det i går og koste meg masse, glemte helt å teste det nye mappet. Må få gjort det i dag. Er det snakk om flere maps i fremtiden tro? Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 klart det.. så lenge folk betaler kommer det nye maps Er haugevis med klassikere å ta av så.. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det første jeg gjør nå er å equippe SMG og kjøre båt rundt øya til det første punktet fienden tar. Vanligvis har de rukket å ta og forflytte seg videre til neste flagg innen jeg kommer frem og de må ta splitte seg. Noen kommer tilbake mens noen drar videre, noe som gjør det lettere for resten av laget mitt å drepe de som drar videre for å ta nye flagg. Og innen de som kommer tilbake finner meg har jeg selvfølgelig stukket av med båten. Einstein Tanks og riflemen er hvertfall overpowered... Granatkaster er jo nesten instant kill, imotsetning til BadCompany hvor en kunne skyte rett i trynet på noen uten at de døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå