Gå til innhold

Battlefield 1943

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at alle killsene var ferdig tok det ganske lang tid før jeg fikk det. Hadde tatt meg en pause fra spillet og letingene etter mappet. Så nå nettopp bestemte jeg meg for å spille litt til, så når jeg kom til main menu sjekket jeg bare etter Air superiority og mens jeg sjekket så kom den opp nesten helt nederst :p

Så hvis du ikke ahr fått den er det kanskje bare å vente litt eller restarte spillet, eller noe liknende :)

Lenke til kommentar
Etter at alle killsene var ferdig tok det ganske lang tid før jeg fikk det. Hadde tatt meg en pause fra spillet og letingene etter mappet. Så nå nettopp bestemte jeg meg for å spille litt til, så når jeg kom til main menu sjekket jeg bare etter Air superiority og mens jeg sjekket så kom den opp nesten helt nederst :p

Så hvis du ikke ahr fått den er det kanskje bare å vente litt eller restarte spillet, eller noe liknende :)

Takk fikk det nå :) hvilke rank er du?

Lenke til kommentar
Noen som har fått prøvd coral sea enda? Var vist låst opp men ble ikke noe dogfight-heaven på meg nei :\

ja har prøvd mappet i 2 timer nå, syns det er gøy jeg : ) men har lyst på flere maps! blir litt kjedelig med 4 maps, er du er flyger så bør du spille på Coral Sea hvis ikke hold deg på de andre mapsa ^^

Lenke til kommentar

Det første jeg gjør nå er å equippe SMG og kjøre båt rundt øya til det første punktet fienden tar. Vanligvis har de rukket å ta og forflytte seg videre til neste flagg innen jeg kommer frem og de må ta splitte seg. Noen kommer tilbake mens noen drar videre, noe som gjør det lettere for resten av laget mitt å drepe de som drar videre for å ta nye flagg. Og innen de som kommer tilbake finner meg har jeg selvfølgelig stukket av med båten.

Lenke til kommentar
Det første jeg gjør nå er å equippe SMG og kjøre båt rundt øya til det første punktet fienden tar. Vanligvis har de rukket å ta og forflytte seg videre til neste flagg innen jeg kommer frem og de må ta splitte seg. Noen kommer tilbake mens noen drar videre, noe som gjør det lettere for resten av laget mitt å drepe de som drar videre for å ta nye flagg. Og innen de som kommer tilbake finner meg har jeg selvfølgelig stukket av med båten.

Einstein :whistle::D

Tanks og riflemen er hvertfall overpowered... Granatkaster er jo nesten instant kill, imotsetning til BadCompany hvor en kunne skyte rett i trynet på noen uten at de døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...