Paisley Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 hvordan løper man på ps3 ser ikke det i controls :/ L3, altså venstre analgostikke Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Alt har funket for meg på ps3 versonen... Noen som vet hvor mange ranks det er? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nei si det ja, vet ikke helt. Men etter et raskt Google søk så kom jeg fram til at det er 50 elr noe sånt. MenMen, uansett da så fikk jeg spilt 3 kamper på 360en i går før jeg satt resten av tida på PCen og herja før jeg gikk til sengs. Det var rett og slett drit bra, fy faan jeg fikk igjen følelesen av 1942! spillte som sniper den siste gangen og det var bare herlig, satt på huk i ei busk og slaktet folk. Klarte jo å treffe folk som var på andre siden av mappet! Det var bare noe så inni helvete bra Gleder meg til å spille mer! Lenke til kommentar
trollfacelol Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Enormt bra spill! Beste 1200 mspoenga jeg har brukt i år... Endret 10. juli 2009 av f4en Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er fysikken fra Bad Company inkludert i dette spillet? Lastet ned demoen på 360, men jeg kom ikke inn på en eneste server, så får ikke testet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ja, Frostbite motoren er i gang her også, men jeg vet ikke helt om den er utvidet noe siden sist vi så den. Har fått alt for lite spilletid foreløpig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Flott! Kanskje det blir kjøp av dette også. Regner med det blir til 360 da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Må si jeg ble litt overasket over Battlefiel 1943 faktisk. Jeg hadde ikke tenkt over at det skulle komme før jeg fikk høre at det var ute og til tross for noen problemer nå i starten er det jo faktisk utrolig moro når det faktisk virker. Klart det kunne sett bedre ut og hatt flere kart, men det er tross alt et spill på kun 500MB samtidig som det ser ut som det dobbelte. Flere kart kommer vel også etterhvert såvidt jeg forstod? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Kommer vel et kart til når hele communityet har drept x antall soldater. Regner dog med at de slipper en ekstra pakke med en fire- fem kart til. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Syns det virket gøy, men vanskelig første inntrykk siden tven min er føkka og ny ikke kommer før i starten av august. Var veldig skuffet over flyvinga, flyene var alt for tungstyrte og treige, men er vel kanskje mer realistisk... Minner ingenting om flyene fra 1942. Lenke til kommentar
jonaz08 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 X = 45, 000, 000 kills. X= 43 000,000;) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Var veldig skuffet over flyvinga, flyene var alt for tungstyrte og treige, men er vel kanskje mer realistisk... Minner ingenting om flyene fra 1942. Tror litt av de de siktet mot var at ikke alle skulle løpe til nærmeste fly hele tiden. De er tross alt veldig kraftige, men hvis alle tror de kan styre ett ender de som regel opp med å bli hjelpeløse og flyvende blinker for alle som er på bakken. Nå er det de som faktisk kan fly og som klarer å beherske dem som blir belønnet med awesome realtime damage. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 X = 45, 000, 000 kills. X= 43 000,000;) Lenge siden jeg så traileren og jeg trodde det var et 5-tall. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Var det ikke kl. 19:43 kill counten skulle begynne? Står hvertfall 0-0 enda på sidene... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Killcounten så langt er: Xbox 360: 265 835 Playstation 3: 175 502 Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Var veldig skuffet over flyvinga, flyene var alt for tungstyrte og treige, men er vel kanskje mer realistisk... Minner ingenting om flyene fra 1942. Tror litt av de de siktet mot var at ikke alle skulle løpe til nærmeste fly hele tiden. De er tross alt veldig kraftige, men hvis alle tror de kan styre ett ender de som regel opp med å bli hjelpeløse og flyvende blinker for alle som er på bakken. Nå er det de som faktisk kan fly og som klarer å beherske dem som blir belønnet med awesome realtime damage. Etter å ha spilt litt mer, og blitt vant med kontrolleren så må jeg trekke litt av det jeg sa tilbake, hadde bedre kontroll på flyene, men var ikke helt venn med bombingen, men det må bare finjusteres litt, så skal jeg klare å beherske flyene godt. Føler selv jeg var en noe dyktig pilot i 1942, og vil gjøre mitt for å bli mist like flink i 1943. Kommer til å kjøpe fullversjonen i august, etter sommerferien. Cant wait. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå