- FuzioN Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skal vise empati for PC-gamere altså. Men jeg tror EA fokuserer på konsoll pga. casual-gamere. Btw, kommer det trial på PSN idag? Lenke til kommentar
largie_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Anbefaler alle PS3 eier om å teste trial spillet før dere faktisk kjøper det! Xbox 360 releasen i går var, i mine øyne, en fiasko. Spillet er 100% multiplayer og de har rett og slett ikke mange nok servere til antall brukere. Selv etter pakketap problemet stoppet opp var det konstant fullt, noe som gjør at du har kjøpt et sandbox spill uten noe mer. I tillegg må du godta EA sin kontrakt som sier at det er greit + at dem kan "lukke spillet" med 30 dagers varsel hvis dem føler for det. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som spiller dette nå? Og også har problemer med den driten av EA account? Faan ass, hater derre driten Jaja... da blir det ikke mere testing før etter arbeid... Om et par timer Løste det med å bruke en annen adresse... Faan så jeg hater derre helvetes EA account greiene! Hvorfor kan ikke EA gjøre som andre spillselskap??? ""Nei da, vi er så spesielle vi skjønner du, så vi må ha en spesiell dritt som faan meg ikke funker i det hele tatt!!!"" Btwm fikk ikke spilt noe i går, da (som kjent) de holdt på å sette inn noen flere servere. Men blir nok å se på live i dag Anbefaler alle PS3 eier om å teste trial spillet før dere faktisk kjøper det! Xbox 360 releasen i går var, i mine øyne, en fiasko. Spillet er 100% multiplayer og de har rett og slett ikke mange nok servere til antall brukere. Selv etter pakketap problemet stoppet opp var det konstant fullt, noe som gjør at du har kjøpt et sandbox spill uten noe mer. I tillegg må du godta EA sin kontrakt som sier at det er greit + at dem kan "lukke spillet" med 30 dagers varsel hvis dem føler for det. Servere holder de på å sette in atm, så det kommer nok til å bedre seg. Lenke til kommentar
largie_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Tror faktisk ikke at vi ser forbedringer i dag, siden Twitter sier: "Update: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!" Nekter å tro at dem prioriterer Xb360 brukere når den skal ha launch på PS3 idag. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Å hoooi! Optimist på sitt beste...! Viktig å ha trua Lenke til kommentar
largie_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Optimist kan man sikkert være, men idag føler jeg med som en realist. Edit: Det er jo helt klart at dem sliter, prisen på spillet er blitt satt til 90000 MS points for at ingen skal kjøpe det. http://img16.imageshack.us/img16/4623/xblt.jpg og http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8025841097e/ Endret 9. juli 2009 av largie Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 trudde det skulle komme på psn idag jeg? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 så spillet er ikke sluppet ut enda? Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 har søkt litt her og der. viser seg at psn ikke blir oppdatert før 18:30 - 19:30 på torsdager. (som regel da.) men det skjer en gang iblandt at den oppdaterer tidligere. med min flak så oppdaterer den seg rundt midnatt tenker jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjøpte meg 1943 tidligere i dag (X360) og fikk bare spilt en runde før jeg ikke fant noen fler matcher. Greit nok at de sliter litt nå, men å gå som langt som en del her inne med at det aldri vil bli bra og at det er EA sin skyld med sine dommedags EULA'er vil jeg ikke gå. Det er ikke akkurat få spill som har slitt i starten når de har blitt sluppet. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Endelig kommet fra jobb,også har eg gledet meg som ett barn i hele dag ,går inn på psn,,KOR i F er battlefield 1943 da???? :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 PSN oppdateres rundt 18.00- 20.00 på torsdager. Regn med å finne spillet i denne tidsperioden. GameReactor har en anmeldelse av spillet ute, hvor de forøvrig gir det en 8/10: http://gamereactor.no/anmeldelser/117861/B...943%3A+Pacific/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Den "vi kan avslutte alt som har med spillet å gjøre på 30-dagers varsel"-klausulen finner du i absolutt alle spill med en multiplayerdel, inkludert MMO-er. Ikke noe å hyle dommedag for. Siden PC-versjonen utsettes med tre måneder, håper jeg inderlig de tilrettelegger for at den utnytter formatet også - da tenker jeg særlig på muligheten for kamper med 64 spillere, i stedet for det lave, konsolltøv-tallet de nå bruker som øvre grense. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gah, litt smått irritert kjenner jeg. Satt der og hamra join knappen.. og kom til slutt inn, for å få spilt en halv runde Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er ute på PSN store nå, venter litt med og kjøpe det og ser om PS3 får samme problemer som xbox... Har spilt demoen i noen timer i dag, så har fått prøvd det. Da var det ikke noen problemer med serverne, men da var det jo bare ute på den japanske storen, blir vell kanskje værre når den kommer på us og eu... Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hvordan løper man på ps3 ser ikke det i controls :/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) La også merket til at den nå var ute på psn. Avventer også litt og prøver heller først demoen. Skal selvfølgelig ha det, men venter litt og ser på hvordan serverne takler dette. EDIT: Er det noen som har fullversjonen på ps3 og som kan si om det er problemer med serverne? Endret 9. juli 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fikk spilt et par runder så kom det opp at trial-tiden min er ute.. ''to play more, buy the game.'' <_< Lenke til kommentar
Alviyo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Atmosfæren fra '42 var så absolutt til stede, men tror nok ikke jeg bruker mer tid på det før de slipper det til PC. Følte me så hjelpesløs med kun en ekkel X360-stikke som styremiddel. Hadde gledet meg til å gå bananas på brettene jeg kjente så godt fra tiden jeg hardspillte '42. Men, den tiden kommer nok i september! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Dillema, PS3 eller Xbox360? hvilken konsoll er best for dette spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå