Toman18 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er bare Battlefield Bad Company jeg liker i BF-serien så dette blir ikke kjøpt nei.. Heller Bad Company 2!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er bare Battlefield Bad Company jeg liker i BF-serien så dette blir ikke kjøpt nei.. Heller Bad Company 2!!! Synd at dette er som bad company med nye våpner og andre kjøretøy da. Er sinnsykt mye som er helt likt hvis du ser gameplay! Jeg synes du burde prøve trial'en før du sier noe sånt Er jo til og med samme grafikkmotor. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er jo bare grafikkmotoren som er lik på bad company.. alt annet er jo bf1942. Men når det er sagt så har du jo rett.. Alle battlefield spill er jo veldig like, utenom Bad Company som hadde singleplayer del å snakke om. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Nei granskauen heller! Tror dere folka i DICE er helt dumme? Evig ammo blir å spille liten rolle, fordi du får utdelt en porsjon ammo, og når den er brukt, må du vente en viss peiode før du får ny ammunisjon. Slik er det rett og slett umulig å "spraye". Angående banene blir disse en del mindre en standard banene, og de nye "Spawn-plasseringene", gjør det enkelt å komme inn i kampens hete raskt. Og dere som klager på regenerende liv: Konseptet bygger på at hver enda soldat i militæret lærer seg basisk førsthjelp. Når han ikke er i kamp, eller "ikke har vært i kamp en periode" kan soldaten bruke førstehjelp på seg selv, "regenerende helse". Altså må du ha vært ute av kampen en periode for å helbrede deg selv. Slapp av, dette blir snadder. PcAJ Ut... Endret 18. juni 2009 av PcAj Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Håper på at BF 1943 vil slå an, og at mange av de gode gamle spillerne fra BF2-tiden gjenforenes i all sin prakt! Ihvertfall inntil BF3 kommer, som jeg håper vil overgå BF2 noe veldig, først og fremst med få bugs. Syns ihvertfall det er koselig med litt nostalgi alá BF igjen! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nei granskauen heller! Tror dere folka i DICE er helt dumme? Evig ammo blir å spille liten rolle, fordi du får utdelt en porsjon ammo, og når den er brukt, må du vente en viss peiode før du får ny ammunisjon. Slik er det rett og slett umulig å "spraye". Hvor har du dette fra? På alle videoene jeg har sett så virker det som om man bare har en oversikt over hvor mange kuler det er i magasinet, og et "eternal" tegn der hvor magasinoversikten pleier å være. Og dere som klager på regenerende liv: Konseptet bygger på at hver enda soldat i militæret lærer seg basisk førsthjelp. Når han ikke er i kamp, eller "ikke har vært i kamp en periode" kan soldaten bruke førstehjelp på seg selv, "regenerende helse". Altså må du ha vært ute av kampen en periode for å helbrede deg selv. Du må unngå å bli skutt i drøyt 5 sekunder for at HP'en skal regenerere seg selv. Du trenger ikke være "ute av noen kamp" i det hele tatt, det fungerer på eksakt samme måte som i CoD. Lenke til kommentar
Falassion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da var det offisielt. Battlefield 1943 kommer 8. juli til Xbox 360 og 9. juli til Playstation 3! Dette blir en bra sommer Kilde: http://twitter.com/officialbf1943 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Helvete da!! Jeg vil ha det på pc samme tid som konsollene!! Er jo klin umulig å spille skikkelig med håndkontroller på et slikt spill! Og så vil jeg ha El Alamein kartet! Endret 2. juli 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ikke lenge til 1943 blir tilgjengelig for 360-eiere nå. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) IGN: Battlefield 1943 Review! I love that we can download great looking first-person shooters that support 24 players online these days. Battlefield 1943 is an impressive package that sets a new standard for digital titles. You won't find anything new in terms of gameplay, but the seven-year old Battlefield formula remains a lot of fun today. This is a streamlined game that does one thing and does it well: online multiplayer battles. If that's your thing this is one of the best times you'll have on Xbox Live this summer. http://xboxlive.ign.com/articles/100/1001684p1.html Edit: Da var BF1943 lagt til i nedlastingskøen! Og da blir det spilling etter arbeid og trening! Endret 8. juli 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvor laster man det ned? Finner det ikke noe sted... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 På xbox live marketplace Kjøpte det via xbox.com og da blir det lagt til i en nedlastingskø, og når du skrur på boxen så starter det å laste ned. Det kommer vel på PS3 i morra, samt på PC senere på sommern. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Gleder meg vilt til spillet kommer til ps3 i morgen. Er det noen som har kilder til achievments og trophis til dette spillet? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Sliter enda med hvilken versjon jeg skal velge :o Enten alene for 100kr til 360 eller 50kr på PS3.... Endret 8. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som spiller dette nå? Og også har problemer med den driten av EA account? Faan ass, hater derre driten Jaja... da blir det ikke mere testing før etter arbeid... Om et par timer Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fant den ikke på xbox marketplace istad Men er der nå Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kan like gjerne vente til i morgen. Problemer med nettet i noen europeiske datacenter, så får ikke joina games. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Spillet har 12 trofeer:) Helt greie<3 Skal se om jeg finner listen . . Bronze Attacker Capture five flags Best Squad Be in the best squad on all three maps Defender Defend five flags Milkrun Fly a plane for 10 minutes Motorman Get a kill with car, tank and plane Parachutist Use the parachute once (2 seconds) Melee Man Melee kill one enemy player Silver Tour of Duty II Play one hundred matches Master of your domain Get one kill playing as each class Tour of Duty I Play 30 matches Veteran Cap 25 enemy flags Gol The Pacific Campain Win once on every map as any team Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 September?!? Nå ble jeg gira, for så å bli utrolig skuffet igjen. Hadde håpet på masse BF-moro imorgen, men nei. F*** Denne konsoll-først mentaliteten begynner å gå meg på nervene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå