Gå til innhold

Battlefield 1943

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært skeptisk om det er evig med ammo!! Herregud det kan de jo ikke mene! Da forsvinner jo en hel del av spenningen med å tenke strategisk pluss de desperate øyeblikkene der du er gått tom for ammo og nærmest må hive hjelmen (les bruke kniv) på motstanderen. Slike situasjoner er ofte svært spennende og hysterisk artige.

Bør også ha mulighet til 64 spillere. Det var jo noen av tingene som imponerte med 1942 og som gjorde det så fryktelig artig. Store kart med mange spillere slik at det føltes som om du var tilstedes midt i en stor krig.

Lenke til kommentar

Servere med 64-spillere er et helvete uten like, så om de ikke går så langt som det så gjør ikke det meg noe i det hele tatt. Synes dere er litt vel dømmende da faktum er at dette spillet er pre-alpha nå, og da blir det tullete med så utrolig mange spekulasjoner. Og ja, ammo er REGENERERENDE, ikke uendelig. Det finnes da langt viktigere ting enn små detaljer som denne her i et MP FPS-spill, så hvorfor dere er så skeptiske til en så liten detalj som dette, uten å ha testet det en gang, det skjønner jeg ikke.

Hvis jagerflyene får evig med bomber nå kan det jo bli fryktelig ubalansert. Nei takke seg til.

De blir jo neppe verre enn de var i 1942 uansett. Flyene der har så godt som uendelig ammo, og det er utrolig lettvint å fylle på igjen. Likevel så er det noenlunde basert, det er hvertfall helt klart ikke sånn at flyene heleier alt. Jeg tviler som sagt på at 1943 blir noe særlig verre.

Selv kommer jeg til å kose meg videre med BF1942 og la spekulasjonene utebli inntil vi får vite mer om spillet.

Endret av kakeninja
Lenke til kommentar

Vel, det er din mening. Poenget er å i alle fall gi muligheten til såpass store servere, ikke at man nødvendigvis må spille på dem. Som du selv nevner så kan mye skje fram til release, og skal dette bli noen hit så må nok noen funksjoner overveies. Kanskje er vi så heldige at vi ser en liten beta, men da må de nesten ha nye kart klar ellers blir nok folk fort lei om den blir åpen.

Lenke til kommentar

Ja, vi veit jo ikke 100% sikkert om det bli samme antall spillere på PC. Har ikke noe i mot det, det er artig i ny og ne, men jeg hadde likevel klart meg fint uten. :) Vil også tro at det er en del mer fart i spillet i 1943 enn i 1942, så det med store maps og få spillere tror jeg ikke blir et like stort problem her.

Lenke til kommentar
Servere med 64-spillere er et helvete uten like

Ikke hvis du vet vet hva du gjør, da er det så sinnsykt gøy :D

Servere med 64-spillere er et helvete uten like

Ikke hvis du vet vet hva du gjør, da er det så sinnsykt gøy :D

whut? poenget med å quote 2 ganger og svare 2 ganger på samme spørsmål? :p

Lenke til kommentar
Dritten klikka..

alltid hyggelig når det skjer ^^

Liker fortsatt ikke det der med evig, eller regenererende, ammo. Blir rett og slett tungvint å ligge å vente på at du skal få mere ammo. virker som et dårlig konsept. Jeg vet ikke hvordan det er på 1942, men på BF2 kan man få "supply crates" droppet rundt om kring på mappet, eller få ammo av de som spiller support.

syns det var et mye bedre konsept...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...