Paisley Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Battlefield 1943 Format: PC, PS3, Xbox 360 Sjanger: Action Utvikler: Digital Illusions Utgiver: EA Distributør: EA Sverige Antall spillere: 1-24 Lanseringsdato: 3. kvartal 2009 Ofisiell Trailer ( se i HD/HQ!) Den svenske utvikleren er opptatt med Battlefield 1943. Dette blir et rendyrket onlinespill for opptil 24 spillere, og spillprosjektet blir kun tilgjengelig via Playstation Network,Xbox Live Arcade og pc og blir tilgjengelig for nedlasting til sommeren!. Spillet kommer med støtte for både onlinespilling og offlinespilling, og benytter seg av Digital Illusions neste-generasjons Frostbite-motor. Spillet foregår på tre områder i Stillehavet; Wake Island, Guadalcanal og Iwo Jima. Som vanlig får du massevis av kjøretøy, båter og fly, og en rekke ulike våpen. Målet er å gjenskape gameplayet fra Battlefield 1942, med ny og heftig teknologi. Linker: Battlefield 1943, ofisiell side! Endret 9. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ehm... først en kjapp ting det kommer til å bli tilgjenngelig for pc også. Gleder meg mye til dette spillet da jeg hadde det kjmpe artig med 1942! Tenker det blir bra med oppdatert grafikk og lignede!! Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Wake Island 24 spiller på store maps høres lit lite ut, så får håpe det følger med noen fete infanteri baner, da blir det fest. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Halve morroa med Battlefield 1942 var jo muligheten for 64 spillere på store maps. Da fikk man inntrykk av at det var litt krig og action på gang. Med 24 spillere på store brett blir det litt folketomt kanskje? Så jeg stiller meg litt skeptisk, men samtidig forhåpningsfull. Håper brettene blir små nok til at man faktisk finner fiendene, og slipper å lete etter dem. ^^ Ellers skal det sies at gameplayet i Bf 1942 var ypperlig, og at 1943 har stort potensiale. g spillprosjektet blir kun tilgjengelig via Playstation Network og Xbox Live Arcade og blir tilgjengelig for nedlasting til sommeren!. Det kommer til PC også, og vil derfor være tilgjengelig gjennom en eller annen nedlastningsportal på PC. Jeg gjetter EA's egen nedlastningsportal. :\ Endret 6. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sigh, jeg som sverget hardt og trofast aldri bruke EA Downloader igjen. Jeg har min fartstid fra 1942 og selv om klanscenen aldri spilte med så mange spillere så var endel av sjarmen å føle at du faktisk var delaktig i en krig - noe store kart med få spillere aldri ga deg inntrykket av! Guadalcanal er ikke akkurat et lite kart, og med 12 personer per side kan det rett og slett bli folketomt. Om de slipper El Alamein på et senere tidspunkt så vil dette inntrykket forsterkes. Jeg håper derfor at de omgjør avgjørelsen med maks 24 spillere per server, eller bare setter denne grensen på konsollene. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om de har forandret på kartene utover å oppgradere dem grafisk, men om de beholder sin opprinnelige størrelse kan det blir litt.. kleint! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 EA Download er fandens verk, uten tvil. Man betaler kanskje ikke fullpris for spillene. Men til gjengjeld kan man kun laste ned spillet gjennom EA Downloader et visst antall ganger (3 ganger tror jeg det var). Og spillet får man kun spille et visst antall år (tror kanskje det var to eller tre år), etter det deaktiveres spillet helt av seg selv. Jeg forstår ærlig talt ikke hva EA tenkte på når de lanserte den nedlastningsportalen sin. :\ Og ja, jeg håper de oppgraderer antall spillere per server til 64. Hvertfall om de beholder størrelsen på mapsene. El Alamein er jo et klassisk eksempel på et kart som bare ikke fungerer uten minst 50 spillere. Så jeg samstemmer med bamsefar og roper ja til 64 spillere! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen gjorde meg OBS på at EA nå er på Steam, så det er jo en håpefull sjanse for at de kanskje slipper det der også. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hørte rykter ifra totalnetworks at det skulle bli unlimited ammo også :S seriøst. Man trenger ikke å måtte lage spillet slik at totale idioter også kan spille. Nå nevner jeg heller ikke personer elelr tenker på noen i det hele tatt, men DICE har egentlig ikek forstått hvorofr bf2 og bf1942 ble så populært. De ville aldri ha blitt så store innenfor fps sjangeren hadde det ikke vært for 64 spillere på serverene. Endret 7. februar 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Æsj, får ikke den digge battlefield feelingen av trailerne føles bare feil Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette gleder jeg meg til! Guadalcanal var et av de beste brettene. Dessverre var det få servere som hadde dette. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette blir helt rått! Grafikken ser jo veldig fin ut òg Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hørte rykter ifra totalnetworks at det skulle bli unlimited ammo også :S. Noe av moroa med å gå tom for ammo er den desperate kampen når du kun har pistolen mot et par slemminger, og likevel klarer og beseire de og så finne ny ammo, så det med unlimited håper jeg for Guds skyld er et veldig teit rykte! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei en av developerene sier det i denne videoen: http://www.gametrailers.com/player/45233.html Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hørte rykter ifra totalnetworks at det skulle bli unlimited ammo også :S. Noe av moroa med å gå tom for ammo er den desperate kampen når du kun har pistolen mot et par slemminger, og likevel klarer og beseire de og så finne ny ammo, så det med unlimited håper jeg for Guds skyld er et veldig teit rykte! Må si meg enig der. Du får et lite rush av å desperat prøve å drepe fiender med AK-101, mens du springer rundt me "ye' olde knife" og pistol. Blir litt kjedelig med ubegrenset ammo... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Neei, så teit! Jaja..blir ikke det samme det, og den såkalte "Battlefield 1942 følelsen" kan man bare se langt etter. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 det at man har unlimted ammo betyr jo ikke så veldig mye. bare at man kan spraye lit mer og slipper å plukke opp nye kits en gang i blandt. det at det ikke er noen medics gjør en mye større forskjell, i hvert fall samenlignet med BF2. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Uenig. Det at man ikke hadde evig ammo hjalp godt åp realisme følelsen. Det at man kun fikk ammo av andre døde soldater var jo et genitrekk. Dessuten måtte man tenke taktisk på grunn av begrenset ammo. Var ikke bare å springe rundt å skyte som en villmann. Man måtte passe på å ikke bruke for mye ammo, og dermed ble det å sikte før man skyter en viktig egenskap. Hvis jagerflyene får evig med bomber nå kan det jo bli fryktelig ubalansert. Nei takke seg til. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Uenig. Det at man ikke hadde evig ammo hjalp godt åp realisme følelsen. Det at man kun fikk ammo av andre døde soldater var jo et genitrekk. Dessuten måtte man tenke taktisk på grunn av begrenset ammo. Var ikke bare å springe rundt å skyte som en villmann. Man måtte passe på å ikke bruke for mye ammo, og dermed ble det å sikte før man skyter en viktig egenskap. Hvis jagerflyene får evig med bomber nå kan det jo bli fryktelig ubalansert. Nei takke seg til. Må si meg enig der! Det hadde vært helt latterlig om du hadde uendelig antall bomber! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) det at man har unlimted ammo betyr jo ikke så veldig mye. bare at man kan spraye lit mer og slipper å plukke opp nye kits en gang i blandt. det at det ikke er noen medics gjør en mye større forskjell, i hvert fall samenlignet med BF2. Kan ikke akkurat si det er så morro å spraye så mye. CS eller bf2 som 2 eksempler ville vært et kjedelig spill med unlimited ammo. Det som er morro med mange skytespill er nemlig den variabelen som kommer med å konservere ammo. Vis det er unlimited ammo på alt kan riflemens og soldiers spamme Anti tank raketter, veldig morsomt :S Endret 9. februar 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå